MuscleMeat

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik ineens aan denk, iedereen heeft zoooo'n grote mond hier altijd, meteen met schelden beginnen als er tegen hen geflamed wordt, de 1 voelt zich meer superieur als de ander, noem maar op, terwijl ik denk dat bij de eerst volgende DBB meeting, iedereen zo tam als een lammetje is :roflol:

Ik denk niet eens dat er eentje naar voren zou durven komen tegenover Marjolein van je bent een varken dit en dat :D

Maakt niet uit hoor, maar ik zie 't al voor me :D

Haha, heerlijk die reacties.

Ik lieg niet over mn krachtstats, maar goed zolang ik geen filmpjes post kan ik dat idd niet bewijzen.

Wat wil je hiermee zeggen? Dat ik niet genoeg gespamt heb om te mogen reageren?:D

Nope, full squats. Mijn deadlift en squat is idd niet in verhouding, komt omdat mijn grip shit is terwijl mijn benen bijzonder sterk zijn.
4 jaar rugby, plus krachttraining en nooooit een deadlift hoeven doen;)
Nice, ik wil die squatfilmpjes wel eens zien. Dit is een uitgelezen kans om dit topic draaiende te houden en een aantal mensen de mond te snoeren. Ik sta aan niemands kant.

De meeste leugens op dbb gaan over de krachtstats, ze pakken allemaal monstergewichten en de een is nog sterker dan de ander.

200 a 250 kilo squat is hier niks voor de gemiddelde ecto.

bench op 170 is een makkie voor figuren als sniper X.

deadlift loopt bij sommige ventjes van 60 kilo op tot een maximum van 350 kilo.

Zakken jullie maar allemaal in de stront en droom vooral verder.:roflol:

dat maakt ook niet uit..
Ik zeg alleen: je ziet/voelt dat je dikker wordt, waarom laat je het gaan tot dat je zo bizar wordt?

Dat is toch geen gekke vraag.
dat vraag ik me ook al jaren af, heb het nooit durven vragen aan de big mommas

Waar ik ineens aan denk, iedereen heeft zoooo'n grote mond hier altijd, meteen met schelden beginnen als er tegen hen geflamed wordt, de 1 voelt zich meer superieur als de ander, noem maar op, terwijl ik denk dat bij de eerst volgende DBB meeting, iedereen zo tam als een lammetje is :roflol:

Ik denk niet eens dat er eentje naar voren zou durven komen tegenover Marjolein van je bent een varken dit en dat :D

Maakt niet uit hoor, maar ik zie 't al voor me :D

met een paar tequillas no problem:D

Marjolein lijkt echt op een nijlpaard

Nice, ik wil die squatfilmpjes wel eens zien. Dit is een uitgelezen kans om dit topic draaiende te houden en een aantal mensen de mond te snoeren. Ik sta aan niemands kant.

Haha, als de kans zich ooit voordoet zal ik zeker een filmpje maken ( ik train alleen, en om jezelf dan te gaan filmen.. )

En ik heb niet veel drang mezelf te moeten bewijzen tegenover forumleden:p

De meeste leugens op dbb gaan over de krachtstats, ze pakken allemaal monstergewichten en de een is nog sterker dan de ander.

Internet, waar je iedereen kan zijn!

Aangezien jullie zo benieuwd zijn naar mijn foto post ik hem even.

Links mijn ex Gijs, in de buik mijn jongste dochter.

Dit is trouwens omdat veel mensen het leuk vonden om me belachelijk te maken om deze foto.

Jammer dat ik jullie geen mooier meisje kan tonen, maar ik ben blij met mezelf en ik zit hier natuurlijk niet voor niets op DBB.

Wat wil je hier nou mee bereiken? Hoop je dat mensen stiekem toch gaan inzien dat je er wel ''mooi'' uitziet? Is het omdat je toch even wilt laten weten dat mensen je niet kunnen kwetsen en je tevreden met jezelf bent?

Bah, ik heb een hekel aan het soort mensen dat zich zogenaamd niets van anderen aantrekken en toch nog erkenning zoekt door een foto op het internet te plaatsen.

Rot toch op met je; ik ben blij met mezelf en wat een ander zegt dat doet mij niks.

Meer dan 500 reacties en het gaat bijna alleen maar over hoe dik je bent. ;)

Haha idd, al die zogenaamde naturals die 100kg op de bank wegduwen:roflol:

Het moet niet gekker worden!!:roflol:

Haha, als de kans zich ooit voordoet zal ik zeker een filmpje maken ( ik train alleen, en om jezelf dan te gaan filmen.. )

dan hoef je je stats ook niet kenbaar te maken bro
willen wij ook niet weten;)

Internet + Anonimiteit doet rare dingen met sommige mensen

Ik zeg nergens dat ik je niet geloof, maar het is blijkbaar wel interessant genoeg om het in je sig te zetten. Gewoon een camera meepakken of op je mobiel. Er zijn er hier genoeg die het zo doen. Het zou een mooie actie zijn om de nutteloze tijd die we hier spenderen in te vullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven