MuscleMeat

Mark VS Gravity! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voetbal is al afgelopen, stond hier tenminste ook op.

Kwark kijk trouwens ook es in m'n log als je wil hehe.
 
Goed te lezen dat het goed gaat Marky Monstah :p

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Waar is iedereen trouwens? Voetballen kijken ofzow?

Waarom denk je dat ik mijn log dicht gooi, zo is het hier altijd :D.

Echt goed om te horen! Niks vervelenders dan verplicht rustig aan moeten doen :mad: (één van de dingen dan :p)

Klopt helemaal! ik dacht toch echt dat ik een vrij passief leven leidde, totdat ik de afgelopen weken niet meer kon lopen. Dan kom je er pas achter hoe vaak je die dingen nodig hebt.

Voetbal is al afgelopen, stond hier tenminste ook op.

Kwark kijk trouwens ook es in m'n log als je wil hehe.

De 1 zijn dood is de ander zijn brood, ik ben nog niet weg of er wordt al weer reclame gemaakt hier :roflol:.
 
Voetbal is al afgelopen, stond hier tenminste ook op.

Kwark kijk trouwens ook es in m'n log als je wil hehe.

Nou, bij deze ;) ghehehe

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Waarom denk je dat ik mijn log dicht gooi, zo is het hier altijd :D.



Klopt helemaal! ik dacht toch echt dat ik een vrij passief leven leidde, totdat ik de afgelopen weken niet meer kon lopen. Dan kom je er pas achter hoe vaak je die dingen nodig hebt.



De 1 zijn dood is de ander zijn brood, ik ben nog niet weg of er wordt al weer reclame gemaakt hier :roflol:.

Zelfs in mijn log is het rustig! Normaal wordt mijn log 500 keer per dag bekeken! Nu helemaal niemand (naja...bijna niemand dan :p)
 
Nou, bij deze ;) ghehehe

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------



Zelfs in mijn log is het rustig! Normaal wordt mijn log 500 keer per dag bekeken! Nu helemaal niemand (naja...bijna niemand dan :p)

Opschepper + verwend nest dat je dr rondloopt :D.
 
Opschepper + verwend nest dat je dr rondloopt :D.


:roflol: ghehehe ach, je gaat naar elke portemonee leven eh? En laten we eerlijk zijn, loopt er een grotere mafkees rond op dbb dan Kwarkmans?





Nou...?



:D
 
:roflol: ghehehe ach, je gaat naar elke portemonee leven eh? En laten we eerlijk zijn, loopt er een grotere mafkees rond op dbb dan Kwarkmans?





Nou...?



:D

Houd wijselijk mijn mond.........;)

j/k

Wat je hier soms voorbij ziet komen :no:......
 
Mededeling:

Ik heb besloten mijn trainingen de komende tijd niet meer te loggen. Vaste lezers zijn er amper, en voor mezelf voegt het ook niet erg veel meer toe.

Logje blijft gewoon open voor als ik zelf iets te melden heb, of voor wanneer er iemand iets wil vragen.

:wave:
Net nu ik me voorgenomen had wat meer te komen kijken...

(nu het log van Ace dicht is moeten ze ergens anders hun DBB uurtjes volmaken he dus juist nu moet je erop inspelen ;) )
 
Net nu ik me voorgenomen had wat meer te komen kijken...

(nu het log van Ace dicht is moeten ze ergens anders hun DBB uurtjes volmaken he dus juist nu moet je erop inspelen ;) )

Misschien toch net iets te vroeg geweest inderdaad :D

Ik voel me best wel aangesproken :fuu:







:D

Houd voor de tweede maal wijselijk mijn mond :D.
 
Laatst bewerkt:
Mededeling:

Ik heb besloten mijn trainingen de komende tijd niet meer te loggen. Vaste lezers zijn er amper, en voor mezelf voegt het ook niet erg veel meer toe.

Logje blijft gewoon open voor als ik zelf iets te melden heb, of voor wanneer er iemand iets wil vragen.

:wave:

Haha, loggen doe je toch voor jezelf om je trainingen terug te zien? Bij mij komen ook weinig mensen langs (komt ook omdat ik amper bij anderen in hun log kom). Ik vind het eigenlijk wel relaxed blijft mn log overzichtelijk. Of schrijf jij ook je trainingen in een excel bestandje?
 
Haha, loggen doe je toch voor jezelf om je trainingen terug te zien? Bij mij komen ook weinig mensen langs (komt ook omdat ik amper bij anderen in hun log kom). Ik vind het eigenlijk wel relaxed blijft mn log overzichtelijk. Of schrijf jij ook je trainingen in een excel bestandje?

Heb gewoon een oldschool schriftje in mijn gym hangen, dus voor het loggen hoef ik het in principe ook niet te doen.
 
Update:

Zoals beloofd, een update zodra ik wat te melden had.

- Na 1.5 maand knie blessure, heb ik vandaag weer rustig gesquat. 5x5 70kg, helemaal niet gek, al zeg ik het zelf :). Geen pijntjes in de knie, dus ik ben erg
tevreden.

- Cutten gaat lekker:

- bw 92kg > 87kg
- taille 92cm > 87cm (vreemd verband ontdekt tussen bw en taille ???:D)
- benen 65cm > 62.5cm (knieblessure dus misschien wat spiermassa, maar er begint wel duidelijk wat meer vorm in te komen)
- armen nog steeds 36cm :mad:

- Homegym is uitgebreid :):

- grote spiegel (1.20 bij 2)
- barbarian pull up bar
- ez curl bar 50mm
- rope (je weet wel zo'n triceps touw voor aan de pully)
 
Laatst bewerkt:
- Na 1.5 maand knie blessure, heb ik vandaag weer rustig gesquat. 5x5 70kg, helemaal niet gek, al zeg ik het zelf :). Geen pijntjes in de knie, dus ik ben erg
tevreden.

- grote spiegel (1.20 bij 2)
- barbarian pull up bar
- ez curl bar 50mm
- rope (je weet wel zo'n triceps touw voor aan de pully)

Kom ook eens buurten hier en wat zien ik? Is die er half mee gestopt :mad:
Gelukkig wel een update.

Goed te horen dat Squaten weer pijnloos gaat. Rust doet wonderen, hoewel dat voor veel DBB-ers lastig is om te nemen.

Enne nieuw spul? Mooi hoor, vooral die spiegel....Kun je lekker flexen..:D
 
Kom ook eens buurten hier en wat zien ik? Is die er half mee gestopt :mad:
Gelukkig wel een update.

Goed te horen dat "squatten">Squaten weer pijnloos gaat. Rust doet wonderen, hoewel dat voor veel DBB-ers lastig is om te nemen.

Enne nieuw spul? Mooi hoor, vooral die spiegel....Kun je lekker flexen..:D

Blessure lijkt weer helemaal voorbij, ben alleen wel wat kracht kwijt in mijn lowerbody :(. Rust nemen valt echt zwaar tegen inderdaad.

Mm lekker flexen in de spiegel :eyebrow:, ik moet iets doen om mijn ego te strelen, ook al zijn er geen andere mensen aanwezig :D.
 
update:

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier postte, en helaas heeft dat een vervelende reden. Zoals de trouwe lezers hier weten, sloot ik mijn log terwijl ik last had van een vervelende knie blessure.

We zijn nu een paar maandjes verder, maar mijn knie is nog steeds niet 100% door deze vieze blessure. Alsof dit nog niet genoeg was, kreeg ik ook nog een pols blessure cadeau. En als klap op de vuurpijl begon mijn elleboog ook te protesteren (begon met aanhechting triceps, vervolgens breidde het uit naar aanhechting onderarm :().

Daarnaast nog wat prive gezeik o.a. gestopt met mijn opleiding.

Het resultaat is dat er maximaal 10 keer getraind is sinds begin april :sad:.

Voedingsdiscipline wordt na een paar weken gewoon k*t (er wordt immers toch niet getraind). Mijn lichaam takelde wat af (vooral kracht is gewoon ruk nu), sta nu op 84 @ 14%.

Je kunt je voorstellen dat je niet vrolijk wordt wanneer je zulke maandjes achter de rug hebt :sad:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Genoeg ge-emo't! :mad:

Deze week ben ik weer rustig begonnen met trainen, en het lijkt weer lekker te gaan (klopt af). Na een aantal maandjes cutten (door die blessures, anders was ik al lang klaar), en een bedroevend resultaat behaald te hebben, ben ik er nu helemaal klaar mee. Ik ga vanaf nu clean gaan bulken, om weer rustig richting die 90kg te gaan. Krachtstats zijn op het moment natuurlijk compleet ruk, maar ik hoop over 2 maandjes weer op mijn oude niveau te zitten (100kg squat, 150 deadlift, 90 bench).

Alle vragen en opmerkingen zijn nog steeds welkom, en worden zo snel mogelijk beantwoord. Schroom dus niet hier te posten!
 
ja, blessures zijn echt k*t, hopelijk ben je snel weer de oude
alvast succes met je comeback !
 
ja, blessures zijn echt k*t, hopelijk ben je snel weer de oude
alvast succes met je comeback !

Dank u, zolang de blessures maar wegblijven gaat dat helemaal goed komen!

De motivatie is zoals altijd super :).
 
mark jonge leef je nog?
wanneer gaan we weer eens samen trainen?
 
Back
Naar boven