AndroidHealthClinic

Mark VS Gravity!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat je al een tijdje geen rippetoe meer aan het doen bent, hoe komt het?

Had mijn doelen bereikt, ook werd het 3 x squatten + 1 tot 2 keer per week deadliften gewoon te zwaar (overbelasting).

Ik zag ook dat je een barbarian multi-bench hebt, waarom bevalt die je niet?
Zijn de scharnieren dan zo slecht?
Op de scharnieren zit gewoon een hoop speling, hierdoor voelt de bench niet erg stabiel aan. 1 Scharnier steekt ook nog flink uit, en dat voel je wanneer je er met bijv een db press overheen rolt. Als laatste nog het verstel systeem, een pop/pin systeem is gewoon veel fijner.

Het is toch voordelig om het voordeelpakket te kopen bij FS?
Dat klopt.

Welkom in mijn log :).

Biceps/triceps:

barbell curl 3x10 40
dumbbell curl 3x10 17.5

close grip 8x70 2x10 60
skull crushers 2x12 30

Super training, ik heb geen enkel idee of de dingen die ik hier nu post kloppen, totaal niet mee bezig geweest :roflol:. Gewoon keihard beuken :rocker:.

Totaal geen last meer van blessures :woot:, heerlijk!

Nog meer goed nieuws: Volgende week vrijdag mijn eerste motorrijles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

Beuken! Lekker hoor.

Waarom begin je nu eigenlijk al aan je motorrijles? Straks moet je nog 2 jaar op een lichte terwijl je al 21 bent?

Of ik nu begin met rijlessen en op mijn 21ste zwaar mag rijden, of dat ik op mijn 21 ste begin en direct zwaar mag maakt niet veel verschil. Behalve dan dat je 2 jaar niet mag rijden. Daarbij heb ik er nu gewoon lekker veel tijd voor (student), en als je het steeds uitstelt komt het er natuurlijk nooit van.
Als laatste heb ik (nog) niet zoveel tegen die regeling, kan best begrijpen dat je in het begin je handen vol hebt aan 34 pk. Vergeet niet dat je dan van 0-100 in 5 sec zit, en een top van 160+ geen uitzondering is.

Kolere wat een spierpijn in mijn biceps vandaag zeg! Dat is de eerste keer in dik 3 jaar dat ik nu train, er gaat een wereld voor me open :roflol:.

Kolere wat een spierpijn in mijn biceps vandaag zeg! Dat is de eerste keer in dik 3 jaar dat ik nu train, er gaat een wereld voor me open :roflol:.

ja dat is zo als je je armen appart neemt. voelt wel goed, zo merk je tenminste dat je het goed gedaan hebt =)

lekker dat je blessure vrij bent. volgende keer keihard knallen eh
oh en lekker gewicht op die arm training. !

Of ik nu begin met rijlessen en op mijn 21ste zwaar mag rijden, of dat ik op mijn 21 ste begin en direct zwaar mag maakt niet veel verschil. Behalve dan dat je 2 jaar niet mag rijden. Daarbij heb ik er nu gewoon lekker veel tijd voor (student), en als je het steeds uitstelt komt het er natuurlijk nooit van.
Als laatste heb ik (nog) niet zoveel tegen die regeling, kan best begrijpen dat je in het begin je handen vol hebt aan 34 pk. Vergeet niet dat je dan van 0-100 in 5 sec zit, en een top van 160+ geen uitzondering is.
Helemaal mee eens!
Heb zelf hem gehaald toen ik net 20 was omdat ik echt niet nog een jaar wilde wachtn :roflol:
25kW is zat om lekker mee te komen en te KD-en + je leert makkelijker sturen aangezien je niet snel teveel gas zal geven midcorner.

Inspiratieplaatje uit eigen doos:

:D

KD.JPG

ja dat is zo als je je armen appart neemt. voelt wel goed, zo merk je tenminste dat je het goed gedaan hebt =)

lekker dat je blessure vrij bent. volgende keer keihard knallen eh
oh en lekker gewicht op die arm training. !

Thanks kerel :). Armen los trainen is zeker een aanrader!

Vanavond nog even een rustige beenworkout, gewoon om er wat bloed doorheen te pompen. Ben natuurlijk nog erg voorzichtig met mijn knie, dus wordt iets van 3x10 50kg squat waarschijnlijk.

Morgen weer vol gas met schouders.
Helemaal mee eens!
Heb zelf hem gehaald toen ik net 20 was omdat ik echt niet nog een jaar wilde wachtn :roflol:
25kW is zat om lekker mee te komen en te KD-en + je leert makkelijker sturen aangezien je niet snel teveel gas zal geven midcorner.

Inspiratieplaatje uit eigen doos:
KD.JPG

:D

Nice, zx6r ofzo?

Laatst bewerkt:
revalidatie:

15 minuten fietsen
squat 2x10 50

Vandaag voor het eerst weer eens heel rustig de beentjes belast. Ik had besloten om rustig te beginnen met een 3x10 squat op 50kg, iets wat ik normaal gesproken als opwarming doe, om te kijken hoe mijn knie dit zou verdragen. Na 2 probleemloze setjes wilde ik opnieuw naar het rack lopen, helaas dachten mijn benen hier anders over, en besloten ze compleet vol te lopen. Koppig dat ik ben, besloot ik toch door te gaan met mijn training, met als gevolg een letale (ja echt :P) kramp in beide quads :fuu:. :D

Hmm dat is niet echt chill een kramp in je quads! Kruipend naar de pc gegaan? :D

Jazeker :D.

Aiiii beetje rustig aan hé ;)...meteen weer kramp in die quads XD
Lekkere bicep pomp zeg...die zou ik ook wel voelen haha...lekker hoor ;).
Maar fijn te horen dat je minder last hebt van je knie:D!!

Fijn weekend!! :)

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:27 ----------

Vet KICKEN dat je voor je motorrijbewijs gaat trouwens!!!!!

Biceps/triceps:

barbell curl 3x10 40
dumbbell curl 3x10 17.5

close grip 8x70 2x10 60
skull crushers 2x12 30

Super training, ik heb geen enkel idee of de dingen die ik hier nu post kloppen, totaal niet mee bezig geweest :roflol:. Gewoon keihard beuken :rocker:.

Totaal geen last meer van blessures :woot:, heerlijk!

Nog meer goed nieuws: Volgende week vrijdag mijn eerste motorrijles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

WOOHOO!!! Mooi zoooo! Kunnen we mooi keertje samen touren ;) Nog een motormuis erbij :rolleyes: succes man!

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------

BTW lekker getraind makker

Aiiii beetje rustig aan hé ;)...meteen weer kramp in die quads XD
Lekkere bicep pomp zeg...die zou ik ook wel voelen haha...lekker hoor ;).
Maar fijn te horen dat je minder last hebt van je knie:D!!

Fijn weekend!! :)

Vet KICKEN dat je voor je motorrijbewijs gaat trouwens!!!!!

Veel rustiger dan 50kg squat kan ik niet, maar had verder totaal geen last van mij knie gelukkig. Had mijn benen 3 weken totaal niet belast (alleen de noodzakelijke stukjes lopen binnenshuis), en dan voel je zo'n squat toch wel even :roflol:.

Die biceps voel ik nog steeds, echt de eerste keer dat ik daar spierpijn in heb, maar ik vind het wel lekker :eyebrow:.

Motorrijbewijs :rocker:!

WOOHOO!!! Mooi zoooo! Kunnen we mooi keertje samen touren ;) Nog een motormuis erbij :rolleyes: succes man!

[/COLOR]BTW lekker getraind makker

:thumbs:, ga vandaag eens een lerenpakkie halen, you like that don't ya :eyebrow:

Mooi dat het weer goed gaat Markie :thumbs:

Training:

bench

6x80
2x10 70

incline bench

3x10 60

fly's

2x10 17.5

skull crushers

8x35
2x? 30

20 minuutjes gefietst

Gemiddeld 23 km/h, top van 36

Lekker gebencht gisteren :thumbs:

Ja dat zou best ;), maar jullie intensiteit is nog steeds stukken hoger dan wat ik doe/kan, dus voor mij valt het sowieso wat minder op als het minder gaat.. ik vind het er iig goed uit zien :).

Terug
Naar boven