AndroidHealthClinic

Mark VS Gravity!

• Topic Starter Topic Starter
Een vrouw die al snel tevreden is, dat zie je niet vaak :roflol: :D.

Mededeling:

Ik heb besloten mijn trainingen de komende tijd niet meer te loggen. Vaste lezers zijn er amper, en voor mezelf voegt het ook niet erg veel meer toe.

Logje blijft gewoon open voor als ik zelf iets te melden heb, of voor wanneer er iemand iets wil vragen.

:wave:

Laatst bewerkt:
Ik kijk nog wel elke keer in je logje, reageer alleen niet altijd.. jammer dat je stopt in ieder geval. Loggen doe je toch ook voornamelijk voor jezelf en niet voor anderen lijkt me?

Ik kijk nog wel elke keer in je logje, reageer alleen niet altijd.. jammer dat je stopt in ieder geval. Loggen doe je toch ook voornamelijk voor jezelf en niet voor anderen lijkt me?

Doe het inderdaad hoofdzakelijk voor mezelf, alleen helpt het me op dit moment niet echt verder.

Wel leuk om over een half jaartje terug te kijken, wat ik toen deed natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je dat 't je niet verder helpt?

Om later eens terug te kijken, dat is voornamelijk ook de reden dat ik mijn logje bijhoud. + het is natuurlijk ideaal om vragen te stellen, wat ik dan ook nogal veel doe :p

Vragen stellen doe ik amper meer, dus post ik mijn training eigenlijk alleen om op complimentjes te vissen :D (attentionwhore alert!).

Ik ga nu gewoon weer hard aan de slag, zodat ik binnenkort weer echt iets te melden heb. Misschien wat foto's aan het einde van mijn cut.

Ik sluit overigens niet uit dat ik het loggen snel ga missen, en over een maandje gewoon weer begin btw :p.

Laatst bewerkt:
Haha naja, dan zien we het wel. Ik las 't meestal wel in ieder geval, succes met cutten dan. Hoe loopt dat eigenlijk de laatste tijd?

3 weekjes amper kunnen trainen door die lelijke blessure aan mijn knie, dus ben het nu weer aan het oppakken. Schat dat ik nu rond de 88 @ 17 procent sta ofzo.

Vragen stellen doe ik amper meer, dus post ik mijn training eigenlijk alleen om op complimentjes te vissen :D (attentionwhore alert!).

Ik ga nu gewoon weer hard aan de slag, zodat ik binnenkort weer echt iets te melden heb. Misschien wat foto's aan het einde van mijn cut.

Ik sluit overigens niet uit dat ik het loggen snel ga missen, en over een maandje gewoon weer begin btw :p.

Nou, zal ik maar eers een dikke veer in je aars steken dan :rolleyes: es kijken,.... waar staat die training van je...

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

:janken: nou hoor

Nou, zal ik maar eers een dikke veer in je aars steken dan :rolleyes: es kijken,.... waar staat die training van je...

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

:janken: nou hoor

Weer wat meer tijd om in jouw logje rond te spammen :D.

3 weekjes amper kunnen trainen door die lelijke blessure aan mijn knie, dus ben het nu weer aan het oppakken. Schat dat ik nu rond de 88 @ 17 procent sta ofzo.

Hehe i know.. maar als ik 't me goed herinner begon je op 19 % ofzo met cutten? Dan gaat 't toch redelijk als je al 3 weken weinig hebt kunnen doen lijkt me.

Hehe i know.. maar als ik 't me goed herinner begon je op 19 % ofzo met cutten? Dan gaat 't toch redelijk als je al 3 weken weinig hebt kunnen doen lijkt me.
Klopt, maar had zeker aan de 16 misschien wel 15 kunnen zitten zonder blessures. Achja haal ik wel weer in, de zomer is nog ver weg.

Maar ik vind het zo leuk af en toe in jouw loggie te b**chen....

In mijn log was het in begin ook rustig... moet je kijken wat een gezellig zooitje het nu is?

:P misschien moet ik ook eens gaan kuren en mijn trainingen freaky namen gaan geven. :scratch:

Sja... probeer het eens! Who knows werkt het!

(kuren iig wel wahahaha RAWRRRR :p)

Hé Attention wh*re! :roflol:
Ach ja kan het wel begrijpen ;).... ik lees zo nu en dan wel een keer weer hoe het met je gaat :p Als je maar wel hard je best blijft doen tot waar je kan en straks weer flink knallen zodra je blessure vrij bent :p :whip:

Haha zo zeg je dat je stopt met loggen omdat er niemand reageert en zo heb je 10 reply's in je log :roflol:

Sja... probeer het eens! Who knows werkt het!

(kuren iig wel wahahaha RAWRRRR :p)

:eyebrow:

Hé Attention wh*re! :roflol:
Ach ja kan het wel begrijpen ;).... ik lees zo nu en dan wel een keer weer hoe het met je gaat :p Als je maar wel hard je best blijft doen tot waar je kan en straks weer flink knallen zodra je blessure vrij bent :p :whip:

Yes m'am, vandaag weer lekker 15 km gefietst zonder pijn. Even afwachten wat er morgen gebeurd als ik opsta, maar tot nog toe gaat het deze week echt goed.

Goed te lezen dat het goed gaat Marky Monstah :p

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Waar is iedereen trouwens? Voetballen kijken ofzow?

Echt goed om te horen! Niks vervelenders dan verplicht rustig aan moeten doen :mad: (één van de dingen dan :p)

Terug
Naar boven