markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kijk nog wel elke keer in je logje, reageer alleen niet altijd.. jammer dat je stopt in ieder geval. Loggen doe je toch ook voornamelijk voor jezelf en niet voor anderen lijkt me?
(attentionwhore alert!).
.Vragen stellen doe ik amper meer, dus post ik mijn training eigenlijk alleen om op complimentjes te vissen(attentionwhore alert!).
Ik ga nu gewoon weer hard aan de slag, zodat ik binnenkort weer echt iets te melden heb. Misschien wat foto's aan het einde van mijn cut.
Ik sluit overigens niet uit dat ik het loggen snel ga missen, en over een maandje gewoon weer begin btw.
es kijken,.... waar staat die training van je...
nou hoorNou, zal ik maar eers een dikke veer in je aars steken danes kijken,.... waar staat die training van je...
---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------
nou hoor
.3 weekjes amper kunnen trainen door die lelijke blessure aan mijn knie, dus ben het nu weer aan het oppakken. Schat dat ik nu rond de 88 @ 17 procent sta ofzo.
Weer wat meer tijd om in jouw logje rond te spammen.
Klopt, maar had zeker aan de 16 misschien wel 15 kunnen zitten zonder blessures. Achja haal ik wel weer in, de zomer is nog ver weg.Hehe i know.. maar als ik 't me goed herinner begon je op 19 % ofzo met cutten? Dan gaat 't toch redelijk als je al 3 weken weinig hebt kunnen doen lijkt me.
Maar ik vind het zo leuk af en toe in jouw loggie te b**chen....
In mijn log was het in begin ook rustig... moet je kijken wat een gezellig zooitje het nu is?
misschien moet ik ook eens gaan kuren en mijn trainingen freaky namen gaan geven. 
Sja... probeer het eens! Who knows werkt het!
(kuren iig wel wahahaha RAWRRRR)

Hé Attention wh*re!
Ach ja kan het wel begrijpen.... ik lees zo nu en dan wel een keer weer hoe het met je gaat
Als je maar wel hard je best blijft doen tot waar je kan en straks weer flink knallen zodra je blessure vrij bent
![]()
![]()