Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken ook genoeg marocs die uit het goede hout zijn gesneden, maar dat betekent niet dat je de vinger ineens niet meer op de zere plek mag leggen. Het sterk verslechterde homoklimaat is een rechtstreeks gevolg van de toegenomen islamisering en vooral het intolerante gedrag van individuen van Marokkaanse afkomst. Iemand die dat ontkent heeft echt een plaat voor z'n kop.
) Ontkenningsfase? Wake up buddy.
Over 5 jaar hangt de Marokkaanse vlag te wapperen aan elke vlaggestok wanneer het weer nationale shariadag is. Iedereen krijgt vrij, het is immers een nationale feestdag en iedereen krijgt de kans om de echte normen en waarden van de Marokkaanse mentaliteit in de praktijk te brengen. Er word dus vollop oude vrouwtjes lastig gevallen en winkels berooft. Triomfantelijk zullen we een minderjarig groepje Marokkanen een homocoïtusuele man uit laten zoeken en hem in een gracht gooien waarop we vervolgens met allerlei voorwerpen naar z'n hoofd gaan gooien.
Misschien is dit een klein beetje, maar ook niet teveel, overdreven, maar Nederland word er niet beter op, thats for sure. Ja, de goede lijden onder de slechten, maarja, dat gebeurt wel vaker.
**** that shit!
On topic, zeer laf van die mannen en moeten inderdaad direct naar hun eigen land gestuurd worden.
Op deze laatste comments hier, multicultureel. Tegenwoordig mag je niet rascistisch zijn, thaha, neen, er zijn idd enkele goeie tussen, bij iedereen wel.
Gisterenavond gingen we met een 4tal maten es gaan kijken naar de Antwerpse hoertjes op het schipperskwartier (enkele straatjes) na een lekkere deathmetal show. We liepen daar gewoon niet op ons gemak, en dan nog in je eigen land.
En we liepen niet op ons gemak door al die marokanen en turken! Hoe erg is dat niet gesteld.
Loop ik effe in een smal gangetje en passeerd zo'n marokaan me, en botst hij gewoon express tegen me, zonder om te kijken of niets. Echt ik kom daar zo ****ing pissed van, van zo'n attitude. Moest ik durven en genoeg de moet hebben, sla ik hem met een boksbeugel zodanig de grond in dat hij ligt te creperen ipv te geilen tussen de h**ren. Vuile maroef!
Het kon een blanke geweest zijn ook, akkoord, maar het is toch toevallig dat het altijd de gekleurde zijn he waarmee je miserie hebt. Straks wordt België nog te klein voor zijn eigen volk omdat er meer van een andere soort zit.
Ze hebben een eigen land
Och, ik vraag me toch echt af of de regering eindelijk eens besluit dat hulpverleningsintanties algemene opvoedcursussen gaan gegeven voor zowel allochtonen als autochtonen, waarin je je kind leert opvoeden met normale normen en waarden.
Het is compleet van de pot gerukt dat er een homofiele man zoiets overkomt.

zeker alleen omdat het een politiek correct antword is..?![]()
je kunt wel zeggen dat dit een multiculturele samenleving is maar heel die multikul is gewoon flauwekul. en de mocros maken het er zelf naar. het is heus geen klein deel wat zich misdraagd, dit volk past gewoon niet in deze cultuur en samenleving.
dit blijkt uit feiten, cijfers en ervaringen. het is maar een kleine groep die zich wel aanpast, fatsoenlijk nederlands kan en zich goed gedraagd, en sommige die lijke normaal te zijn doen het alleen voor de schijn zodat die cheape breezersletjes erin trappen of die wiggers waar het land ook vol mee zit.
je kunt wel alles gaan ontkennen maar het feit is dat we ze beter kwijt dan rijk zijn.
Leuker plan: stuur ze met een varken een moskee in...
Ja man heb ik ook altijd, komop man**** that shit!
On topic, zeer laf van die mannen en moeten inderdaad direct naar hun eigen land gestuurd worden.
Op deze laatste comments hier, multicultureel. Tegenwoordig mag je niet rascistisch zijn, thaha, neen, er zijn idd enkele goeie tussen, bij iedereen wel.
Gisterenavond gingen we met een 4tal maten es gaan kijken naar de Antwerpse hoertjes op het schipperskwartier (enkele straatjes) na een lekkere deathmetal show. We liepen daar gewoon niet op ons gemak, en dan nog in je eigen land.
En we liepen niet op ons gemak door al die marokanen en turken! Hoe erg is dat niet gesteld.
Loop ik effe in een smal gangetje en passeerd zo'n marokaan me, en botst hij gewoon express tegen me, zonder om te kijken of niets. Echt ik kom daar zo ****ing pissed van, van zo'n attitude. Moest ik durven en genoeg de moet hebben, sla ik hem met een boksbeugel zodanig de grond in dat hij ligt te creperen ipv te geilen tussen de h**ren. Vuile maroef!
Het kon een blanke geweest zijn ook, akkoord, maar het is toch toevallig dat het altijd de gekleurde zijn he waarmee je miserie hebt. Straks wordt België nog te klein voor zijn eigen volk omdat er meer van een andere soort zit.
Ze hebben een eigen land
Ja inderdaad
Ik ben het ermee eens, ik weet niet waarmee
Maar gewoon geert wilders stemmen, dan komt het goed!
Halleluja
En oja, bijna vergeten de islam is een bedreiging voor de wereldvrede!

Ja inderdaad
Ik ben het ermee eens, ik weet niet waarmee
Maar gewoon geert wilders stemmen, dan komt het goed!
Halleluja
En oja, bijna vergeten de islam is een bedreiging voor de wereldvrede!

Je klinkt gewoon als een bang schijterig mannetje met je sharia dag en vlaggenOntkenningsfase? Wake up buddy.
Over 5 jaar hangt de Marokkaanse vlag te wapperen aan elke vlaggestok wanneer het weer nationale shariadag is. Iedereen krijgt vrij, het is immers een nationale feestdag en iedereen krijgt de kans om de echte normen en waarden van de Marokkaanse mentaliteit in de praktijk te brengen. Er word dus vollop oude vrouwtjes lastig gevallen en winkels berooft. Triomfantelijk zullen we een minderjarig groepje Marokkanen een homocoïtusuele man uit laten zoeken en hem in een gracht gooien waarop we vervolgens met allerlei voorwerpen naar z'n hoofd gaan gooien.
Misschien is dit een klein beetje, maar ook niet teveel, overdreven, maar Nederland word er niet beter op, thats for sure. Ja, de goede lijden onder de slechten, maarja, dat gebeurt wel vaker.
Dat die jongens dit hebben gedaan heeft niks met de islam te maken dus hou daar nou maar over op!! Ik ken ook genoeg niet-moslims die homo's niet accepteren. En dat het 3 marrokanen zijn; het is de media he. als het nederlanders waren geweest was het niet eens op het nieuws geweest.

Dat die jongens dit hebben gedaan 1heeft niks met de islam te makendus hou daar nou maar over op!! Ik ken ook genoeg 2niet-moslims die homo's niet accepteren. En dat het 3 marrokanen zijn; het is de media he. als 3het nederlanders waren geweest was het niet eens op het nieuws geweest.
waar haal jij vandan dat het geloof er niet toe doet ? gevraagd aan ze ?
(Novum) - Bij de GGD Groningen hebben zich twaalf mensen gemeld met vragen over homofeesten waarbij mensen opzettelijk met het hiv-virus zijn besmet. Dat heeft de GGD donderdag laten weten. De dienst wil niet ingaan op de aard van de vragen. Als iemand vragen heeft over de feesten, betekent dat niet meteen dat hij ook één van de slachtoffers is, stelt een woordvoerder van de GGD.
Woensdag werd bekend dat drie met het hiv-virus besmette mannen vastzitten op verdenking van het zonder condoom verkrachten van gedrogeerde mannen. Ook zouden ze hun eigen besmette bloed bij de slachtoffers hebben geïnjecteerd, omdat dat hen een 'kick' gaf.
Twee verdachten hebben bekend dit bij minstens vijf mannen te hebben gedaan. Vier slachtoffers hebben aangifte gedaan, maar slechts één van hen is één van de vijf mannen. "Daarom gaan we ervan uit dat er meer slachtoffers zijn", zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM). De mannen die aangifte hebben gedaan, zijn alle vier besmet met het virus. Maar het staat nog niet vast dat ze door de verdachten zijn besmet.
De verdachten zijn twee 48-jarige mannen uit Slochteren en een 33-jarige man uit Groningen. Hen wordt het misbruiken van een weerloos slachtoffer, verkrachting en zware mishandeling met voorbedachten rade ten laste gelegd.
Doodslag is volgens het OM niet aan te tonen. "Uit eerdere zaken blijkt dat de Hoge Raad het hiv-virus niet als een dodelijke ziekte ziet, maar als een chronische ziekte. Je kunt ook niet met zekerheid zeggen dat de slachtoffers over twintig jaar aan het virus overlijden." De verdachten kunnen maximaal zestien jaar gevangenisstraf krijgen als ze schuldig worden bevonden. Over ongeveer drie maanden komt hun zaak voor