Fitness Seller

Leuk zo'n avondje zwemmen....

Bezoekers in dit topic

Als god wou dat mensen gingen zwemmen had hij ons wel vinnen en een staart gegeven in plaats van handen en voeten.

Je snapt nu dus wel dat je dit allemaal had kunnen voorkomen door wel aan `bed-sport` te doen met je vriendin. Dus wat is de wijze les die je uit dit verhaal kunt trekken: Door te NEUKEN had je niet naar een zwembad hoeven gaan en een paar blauwe plekken en een gekrenkt ego kunnen voorkomen. Het is niet de schuld van de mocro`s of het tikibad, jij hebt dit leed over jezelf uitgeroepen. Enkel omdat je te lui was om je vriendin een veeg te geven. En dan boos worden op mannen die het maar al te graag voor je willen doen. J/K :D

En nou ff serieus:

De eerst volgende keer dat je die gasten ziet oversteken was je `per ongeluk` even met je radio bezig en zag je niet dat je er 4 mensen over je motorkap en onder je banden door vlogen. Tja meneer de agent, zulke dingen overkomen de beste chaffeurs nog wel eens ;) och en ze hebben t nog niet overleefd ook? Zonde zeg :D
 
CitizenDildo zei:
Het zijn altijd weer dezelfde, OF buitenlanders,OF kampers

Ik ben vandaag maar naar de politie gegaan Lees Vechtpartijtje. Conclusie van de agent was dus dat ik naar die ouders zou moeten gaan en er met zn alleen eens even over zou moeten praten..

yeah wright:scratch: Beetje de gentlemen uithangen terwijl het type mensen die zich vervelen en elkaar allemaal in hun kont naaien ruzie zoeken om dus dit soort dingen.

Echt klote voor je man, en dat van die deuk in je ego, so true!

Net of je er met die ouders over zou kunnen praten, en net of je daar ook maar een klein beetje behoefte aan hebt dan. Het liefst zou je die ouders ook gewoon een paar stoten willen geven omdat ze die kinderen op zo'n mannier hebben grootgebracht.
 
-jeffrey- zei:
Als god wou dat mensen gingen zwemmen had hij ons wel vinnen en een staart gegeven in plaats van handen en voeten.

Je snapt nu dus wel dat je dit allemaal had kunnen voorkomen door wel aan `bed-sport` te doen met je vriendin. Dus wat is de wijze les die je uit dit verhaal kunt trekken: Door te NEUKEN had je niet naar een zwembad hoeven gaan en een paar blauwe plekken en een gekrenkt ego kunnen voorkomen. Het is niet de schuld van de mocro`s of het tikibad, jij hebt dit leed over jezelf uitgeroepen. Enkel omdat je te lui was om je vriendin een veeg te geven. En dan boos worden op mannen die het maar al te graag voor je willen doen. J/K :D

En nou ff serieus:

De eerst volgende keer dat je die gasten ziet oversteken was je `per ongeluk` even met je radio bezig en zag je niet dat je er 4 mensen over je motorkap en onder je banden door vlogen. Tja meneer de agent, zulke dingen overkomen de beste chaffeurs nog wel eens ;) och en ze hebben t nog niet overleefd ook? Zonde zeg :D

Dat is wel een wijze les die ik eruit kan halen ja.

En een Renault Clio 16v met een bull-bar staat dat denk je?
 
KaLe zei:
houd het nou ook nooit op?
Nee, vanochtend lieten ze beelden zien van de vermoedelijke daders die die gozer in Deventer hebben doodgeslagen. Jij mag raden welke etnische achtergrond deze vermoedelijke daders hebben….
Drup na drup na drup…

Ter nuancering: er zijn ook autochtonen die zoiets doen….
dus...
 
-jeffrey- zei:
Het is niet de schuld van de mocro`s of het tikibad, jij hebt dit leed over jezelf uitgeroepen. Enkel omdat je te lui was om je vriendin een veeg te geven. En dan boos worden op mannen die het maar al te graag voor je willen doen.
:roflol: whahaha
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Guido20 opnieuw punten kan geven.
 
Guido20 zei:
Net of je er met die ouders over zou kunnen praten, en net of je daar ook maar een klein beetje behoefte aan hebt dan. Het liefst zou je die ouders ook gewoon een paar stoten willen geven omdat ze die kinderen op zo'n mannier hebben grootgebracht.


Klopt:( Ik zie er ook VERSCHRIKKELIJK tegen op, vanavond moet ik erheen. Het ergste is dat mijn moeder denkt dat ik weiger te gaan omdat ik bang ben(terwijl ik juist niet diegene ben met een buil op zn hoofd).Al duizend keer heb ik tegen dr verteld dat ik er gewoon niet heenwil, omdat dit gewoon de omgekeerde wereld is! Echt ...potverdomme!

Nog tips?:(
 
CitizenDildo zei:
Klopt:( Ik zie er ook VERSCHRIKKELIJK tegen op, vanavond moet ik erheen. Het ergste is dat mijn moeder denkt dat ik weiger te gaan omdat ik bang ben(terwijl ik juist niet diegene ben met een buil op zn hoofd).Al duizend keer heb ik tegen dr verteld dat ik er gewoon niet heenwil, omdat dit gewoon de omgekeerde wereld is! Echt ...potverdomme!

Nog tips?:(

Klote man, maar waarom ben jij degene dan die naar hun moeten komen? Zien je jou als de veroorzaker van de problemen ofzo? Lijkt me echt alles behalve relaxt. Je kan 2 dingen doen naar mijn idee, of gewoon niet gaan, en dan gaan aandacht schenken aan het mogelijke gezeur van je ma. Of je moet gewoon gaan, lang leve de pokerface, alles over je heen laten komen van die figuren en dan duidelijk jou kijk op de situatie delen met hun.
 
Guido20 zei:
Klote man, maar waarom ben jij degene dan die naar hun moeten komen? Zien je jou als de veroorzaker van de problemen ofzo? Lijkt me echt alles behalve relaxt. Je kan 2 dingen doen naar mijn idee, of gewoon niet gaan, en dan gaan aandacht schenken aan het mogelijke gezeur van je ma. Of je moet gewoon gaan, lang leve de pokerface, alles over je heen laten komen van die figuren en dan duidelijk jou kijk op de situatie delen met hun.


Gister naar de politie geweest en zij dat we dit het beste konden doen:mad: (Yeah Wright..)

Ze zien me niet als veroorzaker(moest er nog eens bijkomen)

Ik ga erheen en zet idd een pokerface op, maar ik heb er totaal geen goed gevoel over..maar misschien helpt het wel, omdat ik hun wel in een compleet onverwachte situatie zet.
 
CitizenDildo zei:
Gister naar de politie geweest en zij dat we dit het beste konden doen:mad: (Yeah Wright..)

Ze zien me niet als veroorzaker(moest er nog eens bijkomen)

Ik ga erheen en zet idd een pokerface op, maar ik heb er totaal geen goed gevoel over..maar misschien helpt het wel, omdat ik hun wel in een compleet onverwachte situatie zet.

Precies, hun hebben ook waarschijnlijk geen idee wat ze met de situatie aanmoeten als jij ineens voor hun deur staat. Ik zou maar gewoon gaan en maar zien wat ervan komt. In ieder geval toon je wel dat je ballen hebt als je het doet.

Succes, en laat ff horen hoe het verlopen is!
 
Doe alvast je clubje vrienden mee voor het geval het verkeerd afloopt :D
 
Sniperken zei:
Doe alvast je clubje vrienden mee voor het geval het verkeerd afloopt :D

Ben bang dat dat te intimiderend overkomt:D
 
:roflol: Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
 
tering guido dat lijkt bijna op mijn fijne avond bij de bios ;)

waren dr toen ook 4 alleen waren dat van die dronken lampies

alleen kregen ze mij niet gek , totdat ze mn toenmalige vriendin een hoer noemde :mad:

heb dr toen 2 de tyfus geschopt en geslagen en de andere 2 zijn dr vandoorgegaan met hun aangeslagen maten :D

me ex zei naderhand dat ik net gilbert yvel was zo losgeslagen was k :roflol:

maar k moet zeggen hoe groter je wordt hoe minder last je daar van hebt :D ben nu juist 25 kilo zwaarder en heb dr geen last meer van :thumbs:
 
-jeffrey- zei:
Als god wou dat mensen gingen zwemmen had hij ons wel vinnen en een staart gegeven in plaats van handen en voeten.

Je snapt nu dus wel dat je dit allemaal had kunnen voorkomen door wel aan `bed-sport` te doen met je vriendin. Dus wat is de wijze les die je uit dit verhaal kunt trekken: Door te NEUKEN had je niet naar een zwembad hoeven gaan en een paar blauwe plekken en een gekrenkt ego kunnen voorkomen. Het is niet de schuld van de mocro`s of het tikibad, jij hebt dit leed over jezelf uitgeroepen. Enkel omdat je te lui was om je vriendin een veeg te geven. En dan boos worden op mannen die het maar al te graag voor je willen doen. J/K :D

En nou ff serieus:

De eerst volgende keer dat je die gasten ziet oversteken was je `per ongeluk` even met je radio bezig en zag je niet dat je er 4 mensen over je motorkap en onder je banden door vlogen. Tja meneer de agent, zulke dingen overkomen de beste chaffeurs nog wel eens ;) och en ze hebben t nog niet overleefd ook? Zonde zeg :D


:roflol: :D
 
rtodeep zei:
tering guido dat lijkt bijna op mijn fijne avond bij de bios ;)

Moet je dan gelijk op me gaan schelden ?:D

Als ik het zo hoor heeft iedereen wel een soortgelijke ervaring....
 
Dude! Goed werk ten behoeve van de maatschappij dient beloond te worden.

Hoe doe je dat? Die karma-zooi?
 
Guido20 zei:
Moet je dan gelijk op me gaan schelden ?:D

Als ik het zo hoor heeft iedereen wel een soortgelijke ervaring....

ja sorry ik mag je gewoon niet :roflol: :D

bij mij was t wel al een aantal jaartjes geleden, heb nu nergens geen last meer van :p
 
Back
Naar boven