Fitness Seller

Leuk zo'n avondje zwemmen.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Potverdomme wat kan ik toch kwaad worden om dit soort shit. Mooi dat je er nog een paar hebt kunnen pakken. Eigenlijk zouden dat soort haakneusjes preventief geruimd moeten worden voor ze nog meer vernken voor de rest.
 
Post eens een foto van je vriendin :)

ontopic: het gaat gewoon te ver met die mannen hé :)
 
Guido20 zei:
Ik heb een zwaar k*t humeur. Hoe dat zo komt zal ik ff vertellen.

Mijn vriendin en ik verveelde ons gisteravond helemaal de tieves. Dan kan je wel weer een avondje bedsporten maar het was ff tijd voor wat anders. Dus wij gingen ff naar het welbekende tikibad :rolleyes:. Dus wij ff daarheen gereden. Parkeer mijn auto daar op het terein. Moet je godver een kwartier lopen naar de ingang van dat zwembad. En ik was weer niet zo slim geweest om een dikke jas mee te nemen, onder het motto 'echte mannen hebben het nooit koud'. Ondertussen vroren me ballen er haast af maargoed.

Komen we bij die ingang aan, staat er en rij van een mannetje of 100, grotendeels Duits sprekend volk. Mijn humeur was toen al niet al te best meer. Na een half uur waren we dan eindelijk bij de kassa. Betaal je ff een schandalige hoeveelheid euro's (23.50!!!!, om ff te zwemmen!) Ik had bijna me leuter op de balie gelegd, ik had in ieder geval verwacht dat dat wijf achter te kassa mij nog ff flink af zou gaan zuigen voor dat geld. Maar helaas. Staat er ook nog een bordje dat twee glijbanen het niet deden.

Nadat ik mijzelf in mijn zwembroek gehesen had, en een kwartier op me vriendin had gewacht (jezus wat zijn vrouwen soms toch erg langzaam...) ging ik richting het zwembad zelf. Wat een pleures drukte! Half Duitsland zat hier volgens mij. Mijn vriendin (die het altijd koud heeft) begon alweer te zeuren dat ze het koud had. Ik had allereerst zin om met een achteruit salto ff dat grote bad in te springen. Dus ik sta daar op die rant komt er een of andere lelijk klein k*t ventje zeggen dat ik niet mag springen. Ik deed net of ik hem niet gehoord had en gooide er toch maar ff een saltotje uit. Gaat die gozer toch een partij tegen me tekeer, het leek wel of ik een moord gepleegd had ofzo.

Vervolgens maar ff een paar van die glijbanen dertegenaan gegooid, waar ik weer een half uur per glijbaan in de rij voor heb moeten staan. Ik had echt nog geen water geraakt in het eerste uur dat ik in het zwembad was. Ondertussen begon mijn vriedin mij nogmaals te melden dat ze het koud had, ik dacht nou vooruit dan parkeren we ons maar ff een tijdje in zo'n bubbelend bacterie bad. Wij kijken dus in welke bubbelbad een beetje plek was. En er was in 1 bubbelbad in theorie nog wel ruime voor mijn vriendin en mijn dikke reet. Mijn vriendin loopt er dus in, zit er aan de andere kant een ventje ongeveer in de houding dat hij een kind kan baren, met het gevolg dat ik er niet mee bijkan. Dus ik kijk hem vriendlijk doch dringend aan om ff normaal te gaan zitten. Dat deed hij dus en ik ging zitten. Kijk ik een beetje om mij heen moet ik constateren dat het bed nogal gevuld was met iets 'donker' getinte mensen. Ik had hier verder geen problemen mee ofzo, maar toen ze een beetje vaag zaten te kijken naar mijn vriendin, net of ze nog nooit een blonde vrouw hadden gezien ofzo, vroeg ik wat der aan de hand was.

Beginnen ze een beetje in het Turks of Marokaans te schreeuwen tegen mij, dus ik gooi der ook ff een lading scheld woorden tegenaan. Mijn vriendin had het alweer gehad en die ging het bad uit. Dus ik ging er ook maar achterna.

Hierna nog ongeveer een uurtje in het zwembad rondgehangen, voornamelijk in de rij gestaan maargoed. Toen vond ik het wel mooi geweest, op naar huis. Redelijk snel omgekleed stonden we buiten. Lopen we naar de auto hor ik ineens geschreeuw, waren het 4 van die gasten die in het bubbelbad vaag zater te doen. Begonnen ze een beetje te duwen en te schelden, en 1 probeerde aan mijn vriendin te zitten, dus ik geef hem een nogal stevige klap op zijn bek (lang leve 91.5 kilo!!) en die ging dus neer. Maar toen begonnen die overige 3 een beetje op mij in te hakken en ik zette het dus maar op een maaien. Wie of wat ik allemaal geraakt heb weet ik niet maar ik heb wel genoeg geraakt denk. Ik heb zelf een aardige hoop schoppen en klappen gekregen, me ribben zijn goed verrot, tand door me lip, blauw oog ed. en ben overal blauw. Gelukkig kwamen er toen een hele groep mensen aan en die hadden ons uit elkaar gehaald. Mijn vriendin dacht echt dat ik doodging ofzo.

Nu ben ik dus goed bont en blauw, en me ribben zijn ook niet helemaal best. Ik hoop echt dat ik die figuren nog een keer tegen het lijf loop als ik zelf ook met wat vrienden ben. Echt triest, 4 tegen 1. Maarja, moest mij ook een keer gebeuren waarschijnlijk, ik word gewoon weer pissed nu ik eraan denk.

Dat moest ik ff kwijt.
sterkte man

wat is het de laatste tijd toch met die verhalen over ruzie en slaags raken?
zijn we tegenwoordig zo snel geiriteerd dat we na een paar woorden maar gelijk gaan meppen? zielig hoor!
 
ik wordt altijd zo link als ik dit soort dingen hoor!!! je hebt het goed gedaan..het maakt niet uit als je verliest als je maar uithaalt..dan maar dood als je er maar een meeneemt!! ik heb het zelf eens meegemaakt tegen 8 mocro's!!
 
ach het scheelde niet veel, ik heb er zeker vier flink gebeukt..toen werd ik naar de grond getrokken..toen ik eenmaal weer opstond..rende ze weg..???
ik had alleen een blauw oog!
 
Hagenezen he. 20 strijkers in een ijzere pijp dat ken tog wel.
 
Guido20 zei:
En het k*tte is dat is me ego ook een flinke deuk opgelopen heeft. Wat is der nu erger om klappen te krijgen (en ook wel uit te delen, maar toch hoofdzakelijk ontvangen jammergenoeg...) terwijl je vriendin staat te kijken?
Sowieso vechten met je vriendin erbij is not done.

Laatste keer werd er door mn schoonouders tekst en uitleg gevraagd toen ik een kerel zijn neus van zn hoofd had geslagen (serieus bloedbad :D ) omdat hij meerdere malen mn vriendin had betast.

Vrouwen zullen geweld nooit helemaal begrijpen geloof ik.
 
Wat neem ik de volgende keer mee naar het zwembad:
-handdoek
-zwembroek
-gummyknuppel

En het is gewoon klote dat je je ogen deels op je vriendin moet houden. Ik zou het veel erger vinden als ze haar wat aandeden ipv mijzelf. Maar bovenal vind ik het gewoon triest dat er om een woordenwisseling al gelijk gevochten moet worden. Ik ben normaal echt niet iemand die ruzies uitlokt ofzo. Ik loop voor zover dat kan ze uit de weg. Als het echt niet anders kan ok, maar niet om zo'n domme reden.
 
Hey echt balen guido, die moslims zullen het nooit leren.
 
Altijd feest in het Tikibad.

Regelmatig worden er meisjes aangerand door die tyfusventjes. De beveiliging neemt die ventjes ook graag onder handen als ze de kans krijgen.

Misschien een keertje met je vrienden langsgaan en dan pak je gewoon een paar neefjes van die gasten. Ze kunnen meestal niet zo goed zwemmen trouwens;)
 
altijd weer die k*tzakken he!

was pimmie fortuin er nog maar
 
Mensen die meiskes aanranden verdienen sowieso klappen (en meer)
 
maniac zei:
Altijd feest in het Tikibad.

Regelmatig worden er meisjes aangerand door die tyfusventjes. De beveiliging neemt die ventjes ook graag onder handen als ze de kans krijgen.

Misschien een keertje met je vrienden langsgaan en dan pak je gewoon een paar neefjes van die gasten. Ze kunnen meestal niet zo goed zwemmen trouwens;)

Het viel me wel op dat het percentage 'allochtone-Nederlanders' wel extreem hoog lag. niet dat ik hier normaal last van heb ofzo. Een behoorlijk groot deel van mijn vrienden zijn oorspronkelijk van buitenlandse afkomst. Het is gewoon weer eens zo dat een kleine groep van dit soort ventjes het verdoet voor de overgrote meederheid. Ik hoop toch zo op een re-match als ik daar nog eens ben, maar dan neem ik mooi ook een paar van mijn vrienden mee.
 
Het is een ongeschreven wet: niemand raakt aan je vriendin of hij krijgt klappen.
 
Duinrell/Tikibad, altijd gezellig.

Keer toen wij weg gingen hoorden we achter ons ineens allerlei geschreeuw over Lonsdale en buitenlanders. Eerst dachten we dat die gasten ons wilden uitdagen (vriend van me had iets van lonsdale aan). Tot 1 van die gasten ineens een mes tevoorschijn toverde en sieg heil begon te roepen. Uiteindelijk bleken die hagenezen het dus toch 'positief' te bedoelen. Ten opzichte van ons bedoel ik dan.

Ook een keer een vechtpartijtje gehad in Wassenaar centrum toen we in Duinrell overnachtten. Ik en nog een vriend gingen Wassenaar in om te kijken of er nog een leuke kroeg was. Na een mislukte zoektocht naar wat sos kwamen we aan bij een kroeg.
Er stonden een paar mannetjes met scooters buiten, groepje van 6 gasten en in totaal 10 mensen ofzo. Op t moment dat wij daarlangs lopen geeft zo'n mannetje gas richting mij. Dus ik zeg er wat van en dat mannetje stapt af. Daarna rende hij weg en ik er achter aan een gangetje in en een paar tikken gegeven. Toen bleek ineens de hele groep achter mij aan te komen en ben ik maar de andere kant op gegaan. Tijdens het vluchten nog wel achterom wat tikken uitgedeeld en niks geincasseerd gelukkig.
Vriend was blijven staan en bij zn jas beetgepakt. Gevolg dat zijn jas was gescheurd maar dat accepteerde hij maar aangezien inmiddels de hele kroeg was uitgelopen.

Uiteindelijk ben ik nog dat halve dorp doorgerend maar ben later terug gegaan omdat ik niet wist wat er met mn maat was gebeurd. Die had inmiddels de rest van de mannen opgetrommeld die op het park waren gebleven maar 1 gast ging niet direct mee want die moest nog een nummer van een meisje regelen. Dat krijgt ie nu nog regelmatig te horen.
 
Grijpwijk zei:
Duinrell/Tikibad, altijd gezellig.

Keer toen wij weg gingen hoorden we achter ons ineens allerlei geschreeuw over Lonsdale en buitenlanders. Eerst dachten we dat die gasten ons wilden uitdagen (vriend van me had iets van lonsdale aan). Tot 1 van die gasten ineens een mes tevoorschijn toverde en sieg heil begon te roepen. Uiteindelijk bleken die hagenezen het dus toch 'positief' te bedoelen. Ten opzichte van ons bedoel ik dan.

Ook een keer een vechtpartijtje gehad in Wassenaar centrum toen we in Duinrell overnachtten. Ik en nog een vriend gingen Wassenaar in om te kijken of er nog een leuke kroeg was. Na een mislukte zoektocht naar wat sos kwamen we aan bij een kroeg.
Er stonden een paar mannetjes met scooters buiten, groepje van 6 gasten en in totaal 10 mensen ofzo. Op t moment dat wij daarlangs lopen geeft zo'n mannetje gas richting mij. Dus ik zeg er wat van en dat mannetje stapt af. Daarna rende hij weg en ik er achter aan een gangetje in en een paar tikken gegeven. Toen bleek ineens de hele groep achter mij aan te komen en ben ik maar de andere kant op gegaan. Tijdens het vluchten nog wel achterom wat tikken uitgedeeld en niks geincasseerd gelukkig.
Vriend was blijven staan en bij zn jas beetgepakt. Gevolg dat zijn jas was gescheurd maar dat accepteerde hij maar aangezien inmiddels de hele kroeg was uitgelopen.

Uiteindelijk ben ik nog dat halve dorp doorgerend maar ben later terug gegaan omdat ik niet wist wat er met mn maat was gebeurd. Die had inmiddels de rest van de mannen opgetrommeld die op het park waren gebleven maar 1 gast ging niet direct mee want die moest nog een nummer van een meisje regelen. Dat krijgt ie nu nog regelmatig te horen.
:zzz: :suicide: :no:
 
Het zijn altijd weer dezelfde, OF buitenlanders,OF kampers

Ik ben vandaag maar naar de politie gegaan Lees Vechtpartijtje. Conclusie van de agent was dus dat ik naar die ouders zou moeten gaan en er met zn alleen eens even over zou moeten praten..

yeah wright:scratch: Beetje de gentlemen uithangen terwijl het type mensen die zich vervelen en elkaar allemaal in hun kont naaien ruzie zoeken om dus dit soort dingen.

Echt klote voor je man, en dat van die deuk in je ego, so true!
 
Back
Naar boven