Fitness Seller

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Zo drastisch hoeft het ook niet. Gewoon per direct stoppen met niet-westerse immigratie en westerse immigratie goed screenen en stimuleer vertrekken van niet-westerse allochtonen naar hun moederland.

Gore zelfhaat van die mensen die de sluizen wijd openzetten :mad:

Als je in het weekend in stad Antwerpen rond loopt, vooral op zondag dan moet je echt geluk hebben dat je een belg ziet. Het enige dat je ziet zijn marokkanen, turken, aziatisch volk en dan heb je nog de grote groepen joden. Het is gewoon niet meer normaal.

Ik zou uitkijken straks bijten ze nog.

Vonnis: uitzetting, indien familie aanwezig in buitenland. Indien dit niet het geval is, 35 jaar gevangenisstraf voor de verdachten, waarvan 25 in isolatie.

Is het raar dat er een vooroordeel van Marokkanen zijn? Vind zelf van niet. Lopen hier ook chinezen nooit last van komen ook uit andere land. En zijn hier ongeveer net zoveel.

Kan je altijd vinden, studies laten iets anders zien. Vooral pakkans en snelheid van procedure is belangrijk. Ga je zeer zwaar straffen dan creëer je gevangenissen die lichte criminelen als het ware opleiden tot zware. Zoals in de VS bijv. gebeurd. Schiet je absoluut niets mee op.

Eigenlijk moet een gevangenis een stuk heropvoedend werken, als het omgekeerde gebeurd, dan is de straf redelijk nutteloos.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het bij zware misdrijven niet over taakstraffen of vergelijkbare lichte straffen. Ik denk dat voor zware misdrijven er altijd een gevangenisstraf gegeven moet worden. Waarschijnlijk kan op dat vlak er nog wel wat bijgesteld worden in West-Europa. Ik zeg alleen dat je bijv. met 15 jaar vs 5 jaar voor aanranding geen aanzienlijk lagere criminaliteit gaat zien.

Bijvoorbeeld. Maar je gaat het nooit oplossen met één enkel initiatief, het zal een combinatie van maatregelen moeten zijn.

Maar waar nooit over gesproken wordt is de verantwoordelijkheid van de politiek/overheid voor de bestaande problemen. En dan heb ik het niet over een gebrek aan optreden, maar juist een fout optreden. En wetten die eigenlijk op zich deze problemen hebben uitgelokt. Bijvoorbeeld om maar iets te noemen: kinderbijslag. Veel allochtonen hebben daar handig gebruik van gemaakt en krijgen zoveel mogelijk kinderen naast een uitkering. Omdat ze uit een lagere sociale klasse komen laten ze die kinderen op straat hangen en worden ze totaal niet begeleid. Ze komen in contact met andere kinderen die op dezelfde manier ontsporen en daar begint de ellende.
Leuk maar voor het schoppen van zwangere vrouwen zou een heel simpele straf moeten zijn, eentje die een marokkaan niet kan zien als 'stoer' omdat dode mensen iets niet meer 'stoer' kunnen vinden :)

Vind het wel goed dat dit soort berichten verschijnen, het volk wordt langzamerhand wel intoleranter.. :)

1 ding waardeer ik wel. Ze zijn altijd in groepjes.

2000+ reacties topic over Marokkanen.

Waarom word er weer bijschreven dat het marokanen zijn. Ze worden altijd over 1 kam geschoren.

Dat is inderdaad spijtig want het zijn meestal zeer fatsoenlijke extreem gastvrije mensen.

Nee, dat is juist het punt, het is niet meestal, het is héél soms.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 08:36 ----------

Zodra iemand probeert het bij de wortels aan te pakken, wordt alles gelijk op "discriminatie" gegooid. Dat is het hele punt, het is in NL helemaal niet mogelijk om bepaalde groepen aan te pakken dat is zo achterlijk aan NL.

Precies. De mooie multi-culturele samenleving is totaal mislukt, maar nu nog is het pappen en nathouden in plaats van orde op zaken stellen. Laf landje.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 08:40 ----------

Heb egt nix tegen buitenlanders maar deze man had egt gelijk en had er wat aan kunnen doen., zonde.., omdat het vandaag precies 10 jaar geleden is alweer.., ripp..,

http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html

Prachtig fragment inderdaad. En hoe gelijk heeft hij volgens velen.
"dit land is het zat" maar helaas, we zullen nooit weten of hij er iets aan had gedaan of had kunnen doen.

Langer van de straat betekent minder criminaliteit, lijkt me simpel. Maar je moet mensen niet alleen in een kamertje stoppen en hun straf uit laten zitten. Heropvoeden, een vak leren en gefaseerd terug laten keren in de samenleving.
En de echt hardnekkige veelplegers moeten we helemaal niet meer terug laten keren. Eens houdt het op met het verlenen van maatschappelijk krediet.
Voor psychisch gestoorde personen zal die logica volledig kloppen, opsluiten en dus minder kans op meer criminaliteit in de toekomst. Maar voor personen die op zich nog wel een kans hebben om ooit normaal te functioneren ligt het natuurlijk anders, die kunnen na een zware straf ook net zo goed vrijkomen en tot nog zwaardere criminaliteit over gaan, dus dan is het niet zo simpel meer om zomaar zwaarder te straffen.

Een straf moet ook in verhouding staan tot de daad. Je kan bijvoorbeeld een overvaller niet de straf van een moordenaar geven. Want het onbedoelde gevolg is dan dat overvallers dan geen reden meer zien om die moord er niet bij te doen, als de straf toch gelijk blijft. Elke straf moet eigenlijk dus ook voorkomen dat mensen nog meer gevaar vormen voor hun omgeving.

Het stomme is dat de dames het vaak wel goed doen. Goede opleiding en geen problemen. En dat komt dan weer voort uit de culturele achtergrond; de meisjes staan voortdurend onder sociale controle. Die ouders zouden eens de hand in eigen boezem moeten steken, in plaats van roepen dat het altijd zo'n lieve jongen is geweest.
Klopt.

weer typisch marokanen volk. 5 man nodig om een gast aan te durven pakken...zogenaamd eerwraak of zo iets. Werkelijk...marokanen bah bah

Bijvoorbeeld. Maar je gaat het nooit oplossen met één enkel initiatief, het zal een combinatie van maatregelen moeten zijn.

Maar waar nooit over gesproken wordt is de verantwoordelijkheid van de politiek/overheid voor de bestaande problemen. En dan heb ik het niet over een gebrek aan optreden, maar juist een fout optreden. En wetten die eigenlijk op zich deze problemen hebben uitgelokt. Bijvoorbeeld om maar iets te noemen: kinderbijslag. Veel allochtonen hebben daar handig gebruik van gemaakt en krijgen zoveel mogelijk kinderen naast een uitkering. Omdat ze uit een lagere sociale klasse komen laten ze die kinderen op straat hangen en worden ze totaal niet begeleid. Ze komen in contact met andere kinderen die op dezelfde manier ontsporen en daar begint de ellende.

Je zit in de goede richting, maar niet helemaal...wat weinig mensen weten is dat het er een andere zeer belangrijke reden is, waarom vooral marokanen oververtegenwoordigd zijn bij misdrijven. Vanuit de marokaanse cultuur leven jongens/mannen voor een groot deel buitenshuis, lees op straat. De samenleving zit zo in elkaar, dat er ontzettend veel sociale controle is op elkaars kinderen. Deels te vergelijken hoe het hier bijvoorbeeld in de jaren 40/50 was. Ik ben zelf in Marokko geweest en daar heeft een oudere man gezag, hij spreekt elk vreemd kind aan als het iets doet wat niet kan/mag en iedereen doet dit. Nederland is ernstig geindividualiseerd en vrijwel niemand bemoeit zich meer met elkaar. Hier ligt een belangrijke kern van het probleem. Tel daarbij op de lagere sociale klasse/uitzichtloosheid en het enorme verschil in wat thuis de normen en waarden zijn in tegenstelling tot buiten op straat op en je weet hoe het zit.

Denk dat het punt niet is dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar meer dat dit soort laffe acties vaak wel door marokkanen gebeurd.

Als autochtonen zoiets doen zijn het meestal psychopaten.

Dat krijg je als je een achterlijk geloof in een modern land plaatst, geef ze maar een paar kamelen mee en stuur ze terug naar marokko.
We zouden ze eigenlijk moeten opvangen in een kamp met van die mooie douches.

Terug
Naar boven