Fitness Seller

Masallah's "Traps for the win!" Video

Kicke gek..Vette shit ouwe!! :D

ik wil wel eens weten wat jij voor je traps doet om ze zo groot te krijgen...

Monsterlijke traps....

impressive ouwe

Koekoek, dikke traps. Ik moet zo te zien nog fftjes. Ik wil ook top de club behoren, whaha!

.....echt niet normaal meer die traps. Als je me nu gaat vertellen dat je naturel bent...?

damn :thumb: goed bezig kerel!

.....echt niet normaal meer die traps. Als je me nu gaat vertellen dat je naturel bent...?

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je als naturel niks kunt bereiken. Dat zijn tevens de mensen die bb een slechte naam geven:o

Traps for the win!! :hedbang:

Mensen stop eens met die aanvallende kritiek, ik beesteed niet mijn halve leven aan het uitzoeken of mensen hier op dbb naturel zijn. Ik kan wel zeggen dat het een erg knappe prestatie is om zulke traps binnen die trainingstijd naturel te realiseren. Je fysiek vormd zeker een grote motivatie voor mij, omdat ik eigenlijk ook van die zooi af wil blijven.

Mensen stop eens met die aanvallende kritiek, ik beesteed niet mijn halve leven aan het uitzoeken of mensen hier op dbb naturel zijn. Ik kan wel zeggen dat het een erg knappe prestatie is om zulke traps binnen die trainingstijd naturel te realiseren. Je fysiek vormd zeker een grote motivatie voor mij, omdat ik eigenlijk ook van die zooi af wil blijven.

:aai: ;)

heb je geen foto waarbij je gewoon ontspannen rechtop staat. Zou eens willen zien hoe ver ze er dan uitspringen. En hoeveel kan je shruggen? Dan heb ik ten minste een richtcijfer :D

• Topic Starter Topic Starter

Gewoon van afblijven joh ;) kijk maar naar G-men dat is pas motivatie voor een naturel!

heb je geen foto waarbij je gewoon ontspannen rechtop staat. Zou eens willen zien hoe ver ze er dan uitspringen. En hoeveel kan je shruggen? Dan heb ik ten minste een richtcijfer :D

De laatste keer dat ik geshrugged heb pakte ik 10x170 kg, powershrugs wel te verstaan.

Dit is de enige foto die ik zo heb: geen pose waar je de traps echt kan aanspannen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:

Nog ff doorshruggen en liften en ze zitten tot je oren:D

Ik vraag me wel eens af of iemand omgekeerd shrugd met lichaamsgewicht(waarschijnlijk moet je dan dus gewichten aan jezelf hangen) op een diprek. Gezien het trapezius betreft....:D

Terug
Naar boven