HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

afvallen gaat wel sneller zo.
)Ik heb enkele weken terug eens een potje cararine tijdens de cruise gebruikt, merkte er niets vanUpdate of cycle: sr9009 + s23
Sr9009 zou meer vetverbranding geven als gw50516 maar ik daar sr9009 nu al 3 weken ook nog in high doses maar 10 mg gw50156 zet veel meer zoden aan de dijk.
S23= Geeft mij geen extra kracht, maar behoudt wel mijn oude kracht tijdens mijn eigen cut. De endurance is wel insane ik kan nog geen 30 seconden wachten en begin al aan me set met hetzelfde gewicht als normaal 2 minuten rust.
Dus toch maar weer gw50156 bestellen ik wil toch eerst iets droger te worden en daarna clean bulk met de nodige middelen sarms of anabolen ben nog aan het twijfelen
had gehoopt op iets betere conditie maar helaasDat zijn al serieuze resultaten, ik heb 30dagen 20mg genomen en toen niet meer bij besteldDan had je geen goede batch, vorige jaar van een vertrouwde source gehaald, 8% procent gedaald vetpercentage en veel extra conditie.
Normaal rondje op snelheid 50 km werdt al gauw 80 km met gemiddelde van 27 kmpu (op een sportieve fiets geen wielrennners fiets)
(Dit was wel een cycle van 16 weken , ik heb het idee dat het langer duurt voordat je op de gewenste "piek zit"
Ik denk dat er net zoals bij steroïde en andere middelen er veel slechte leveranciers tussen zitten, er is helaas ook weinig tot geen controle op 
nu al zin in (Y)