Fitness Seller

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
buikspieren/calves nog ffn

legraises dropsets

10x10k ds 10x8 ds 15x6 ds 50xBW

100 crunches
2x50 crunches
2x30 side abs db

70 calfraises on stairs

morgen begint het 5 days split schema , ik wil elke training afronden met 30 min fasted crosstrainer.
fietsen blijf ik ook gewoon doen maar dan geen interval meer want dan gaat de knie zeuren.
als alles goed gaat probeer ik weer lange wandelingen te maken door het bos mis wel eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:
  • #1.002
update 13-8 > wel goed geslapen maar erg vermoeid komt door het vele fietsen, maar wel zin in straks chest, hopeljk gaat het goed met de schouder en kan ik wat meer gas geven :D

Monday chestday 🥳 Succes vandaag!

• #1.004
Update: kut training geef hieronder uitleg

45 gr. Incline smith press

5x60 feeder
5x80 feeder
8x90 zat nog wel 2/3 reps in de tank
6x100 zat nog wel 2 reps in de tank

decline smith press -8
3x60 gestop last van schouder toen

decline bb press -25 degree = geen schouder pijn
5x60
5x80
8x100
5x120
5x120
8x100

Incline pronated db fly 45 gr => fijne oefening voelt upperpecs goed ga ik volgende week zwaarder pakken
15x20
12x22
2x10x24

bij ons gaan de bankjes maar tot -8 degree
decline db fly op bankje ook schouder pijn

volgende keer decline db fly op -25 degree maa was alweer bezet daarom alternatief voor weinig schouder pijn

one arm decline cable fly
20x15
15x20
12x25
2x10x35

Flat chest press plate loaded ook last bij hoge herhaling low rep ging beter
15x120
10x160 geen last
2x8x180 geen last

flat db ground fly overslagen want motivatie is weg volgende week wel weer doen is namelijk fijne oefening voor massa bij mij

cardio 20 km even beetje herstellen vorige week 320 km gefietst iets teveel van het goede haha :D

tijd : 2 uur bij elkaar

cijfer: 6- want ik heb nogsteeds aardig wat last en daardoor kan lang niet maximaal trainen daarom ga ik vroeg naar de sportschool en kan ik alles uit proberen.

comments: ik zit nu wel in dubio want ik net begonnen met rad140 en aangezien je daar ook sterker door wordt krijgt mijn schouder blessure meer op zijn donder,
ik bekijk het nog misschien gaat de volgende borsttraining wel beter zo niet dan stop ik ermee totdat het genezen is

tevens als het nog langer als 1 maand duurt met mijn schouder opnieuw naar de fysio

=> morgen rug en smiddags de stad in met een maatje

Laatst bewerkt:
  • #1.005

14/9 rug en Biceps

Yates Smith row

5x60
5x90
5x120
2x5z140
8x130
6x135

One arm smith row
5x60.
5x70.
5x80
3x85
8x70.
10x60..

T-bar row small grip
5x60
5x80
8x100.
2x8x110..

Wide grip pullup
3x5xbw

Rope Pulldown lat focus
15x50.
10x60.
8x70.
6x80 drop 20x40

Machine curl wide grip
20x40
15x50
8x55

Small grip
20x40
15x50.
8x55

Rope hammercurl
20x20.
20x30.
20x35

Cijfer 9.0 ging zeer lekker

Tijd 40 min

Morgen benen

• #1.006
Vuilnis aanduwen in de kliko. Snee van 5 cm in hand en gehecht mag 14 dagen niet trainen maar dat kan ik niet dus paar dagen rust kwa press en row benen ga sowieso nog donderdag Trainen. Vrijdag schouders /armen maar dan wat lichter. Achja shit happens

Laatst bewerkt:
  • #1.007
Update: 15-9 ook nog last van de knie helaas komt omdat ik gister een wandeling heb gemaakt blijkbaar kan ik dan niet meer dus paar dagen compleet rust kwa krachttraining/fietsen. Het is niet anders dan maar lekker netflix and chill

Zit je niet echt mee… sterkte met het herstelproces!

• #1.009
Vandaag begonnen met clen @ 40 mg 2 days on 2 days off t3 @ 25 mg.
rad140 sinds zaterdag mee begonnen @ 10 mg na week 2 na 20 mg komt ook wel beter uit met mijn hand.
Ik morgen toch licht fietsen stil zitten kan ik niet :D
vrijdag thuis licht armen + beetje schouders trainen als het dan gaat bloeden is beter als in de sportschool.
vanaf volgende week hopelijk gewoon weer 5 daagse split indien het goed gaat wel high reps. week daarna gaat de rad140 ook werken als het goed is dan dan weer low forced reps :D

Laatst bewerkt:
  • #1.010
straks eerst naar de tandarts is namelijk een tand afgebroken + veel gaatjes hopelijk vanmiddag even fietsen als het mee zit anders morgen

• #1.011
triceps licht kijken hoe dat gaat met de hand

incline db skullcrusher one arm 3x20x12
one arm dumbell overhead extension 3x20x12
db kickback 3x20x12
db lying tricep extensions 3x20x12

ging op zich prima wel last van de hectingen daarom nu nog licht trainen maar ik had wel zieke tricep pomp na deze oefeningen.
morgen beetje schouders en biceps ook licht.
vanaf volgende week weer split programma oppakken en gewoon aanvoelen wat wel en niet kan met de hand.

• #1.012
verveling dus nog maar ffn licht trainen :D

schouders - geen press want dat gaat nog niet met de hectingen

egypt side raises 2x30x12
hammergrip frontraises 2x30x12
bent over rear delt db fly 3x20-30x12

pump chest workout

standing incline db fly 2x30x5
pronated flat db fly 2x30x5
pronated incline db fly 2x30x5

triset zonder rust. feels good om weer even te trainen.

morgen biceps/calves/abs en weer fietsen kijken hoe dat gaat met de knie

• #1.013
ik volg nog 3 weken een split programma en daarna ga ik weer terug naa PPL even kijken wat meer spiermassa oplevert beetje afwisselen vindt ik wel fijn even die nieuwe prikkels voelen.
Als ik eenmaal een goed schema heb te pakken dan volg ik dat ook 12 weken en dan switch ik weer. Maar ik wil nu voelen wat het beste voor mij is.
Is soms lastig als je geen vooruitgang is in de spiegel. fijne avond mensen morgen lekker weer licht trainen en fietsen.. :D

• #1.014
Zo weer ffn klein rondje gefietst 25 km ongeveer morgen wat verder, vanmiddag licht biceps pompen

• #1.015
beetje licht biceps gepompt:

Allemaal achter elkaar zonder rust ,, that burn :D

bent over db curl 2x20x12
db hammercurls 2x20x12
seated db concetration curl 2x20x12
standing db concetration curl 2x20x12

vanavond even buikspieren

• #1.016
Update supps en shape: gewicht is nu 125 en shape is fluffy hopelijk komt daar verandering in met clen+t3+sarms. Ik denk gewoon geduld hebben en hard trainen zowel cardio als kracht.
knie pijn gaat niet over is wel hinderlijk maar niet ondraagbaar dus ik ga nog rustiger fietsen met pauzes baal er van want ik wil verder met afvallen en de benen trainen :(
Anders binnenkort langs de fysio

Maja never give up!

fijn weekend mensen

Laatst bewerkt:
  • #1.017
gister wat gefietst en gewandeld knie zeurt nog een klein beetje maar gaat de goede kant op, morgen fietsen + poging tot chest @ the gym

Update supps en shape: gewicht is nu 125 en shape is fluffy hopelijk komt daar verandering in met clen+t3+sarms. Ik denk gewoon geduld hebben en hard trainen zowel cardio als kracht.
knie pijn gaat niet over is wel hinderlijk maar niet ondraagbaar dus ik ga nog rustiger fietsen met pauzes baal er van want ik wil verder met afvallen en de benen trainen :(
Anders binnenkort langs de fysio

Maja never give up!

fijn weekend mensen
Wat is je reden geweest om te starten met clen, T3 en sarms? Deze is vraag is puur uit interesse👍

• #1.019
@Vipex T3 en clen de eerste keer flink mee afgevallen want is heel lastig bij mij omdat ik bepaalde dik makende medicaties gebruik. Sarms zijn voor extra spiermassa in de CUT doe een paar kuurtjes per jaar.

Oke, thanks voor je uitleg! 😉

Terug
Naar boven