AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
17-1 push

IIncline pronated db fly 45 gr
20x20
15x26
10x30

Incline Smith press 45gr.

30x40
20x60
10x80
6x100

One arm Decline cable press
8x40
5x50
6x45

Decline cable fly one arm
10x30
6x35
8x32.5

Flat cable fly one arm
10x20
8x25
6x30

SSmih shoulder press
15x60
10x65
8x70

EEgypt side db raises
20x12
15x16
10x22

CCable pushdown one arm
Cable extensions one arm
Cable kickback one arm

Cardio

1.5 uur rustig fietsen
25 min crosstrainer
12 min helling lopen

Comments: dat viel vies tegen zoals verwacht , vanaf dit punt opbouwen tot mijn maxium
de bedoeling is dat ik elke week ga verhogen op elke oefening met 2.5 of 5 kilo

cijfer 8+ goede pump door the higher reps.

morgen pull low reps :D zin in
woensdag eigelijk legs maar ik ga groot stuk fietsen dus doe ik die zaterdag

VVanmiddag 2e lasertherapie en 2 uur wandelen

Laatst bewerkt:
  • #1.282
extra cardio voor vandaag 55 km
gemiddelde snelheid 22 kmpu

voor morgen op het programma pull low reps training
45 km fietsen 10 a 15 km wandelen 30 a 40 min crosstrainer

• #1.283
wederom vroeg wakker ook wel vroeg gaan slapen dus voel mij oke, rustig opstarten en om 7 uur naar de sportschool > low rep back workout + meerdere cardio sessies allemaal LISS.
ik begin helaas door het veele sporten en minder slapen: manisch te worden dus dat is kut want gaan de medicatie weer omhoog waardoor ik de sportdrive kwijt kan raken :(
ik weet wel dat ik zelf baas ben en dat ik mij niet volpompen met ongezonde medicatie.
misschien toch maar weer 1x pw een paar jointje roken om de edge er af te halen.
ik ben 1 januari met roken en drank gestopt maar merk dat ik sindsdien dit probleem heb

Laatst bewerkt:
ik begin helaas door het veele sporten en minder slapen: manisch te worden dus dat is kut want gaan de medicatie weer omhoog waardoor ik de sportdrive kwijt kan raken :(
Is dan een klein tikkie minder sporten en iets meer slapen niet ook best een goed plan? Jij doet vaak krachtsport en daarbovenop nog belachelijke hoeveelheden cardio.

• #1.285
Slapen lukt niet meer dan 8 u per nacht.en ik doe zoveel cardio om juist rustig worden dus het blijft lastig.

• #1.286
PUll

Yates Smith row

20x60
3x90
3x110
3x120
3x130
3x140
3x150

One arm smith row
5x70
5x75
3x80
3x82.5

PPulldown wide grip plate loaded

5x160
5x180
3x190

MMachine curl plate loaded
5x60
5x70
3x75
80 fail

BBent over db rear delt fly
3x10x20 ss seated db hammer curl 3x15x20 full rom

TTijd 25 min (kort maar krachtig :)

Cardio 45 km Liss fietsen

CCijfer 9.0

=> misschien vanmiddag nog even stuk wandelen
=> morgen benen low and high reps + crosstrainer of fietsen even kijken nog.

Laatst bewerkt:
  • #1.287
Extra cardio 20 km gewandeld pfoe nu ook wel kapot

wederom vroeg wakker ook wel vroeg gaan slapen dus voel mij oke, rustig opstarten en om 7 uur naar de sportschool > low rep back workout + meerdere cardio sessies allemaal LISS.
ik weet wel dat ik zelf baas ben en dat ik mij niet volpompen met ongezonde medicatie.
misschien toch maar weer 1x pw een paar jointje roken om de edge er af te halen.
ik ben 1 januari met roken en drank gestopt maar merk dat ik sindsdien dit probleem heb
Wat je kunt doen als je niet wilt roken/drinken en wel graag wilt blowen is zo'n vaporizer kopen. Rookt top, geen tabak, je "rookt" überhaupt niet dus misschien triggert het je oude rook verslaving ook niet, doseert makkelijk en het werkt verdomd goed :)

• #1.289
beetje goede is nog wel prijzig kan momenteel niet uit. Ik denk dat gewoon tabaksvervanger ga halen of puur draai. de bedoeling is om het maar 1 per week te doen i.v.m oude verslaving elke dag blowen. Echt puur om the edge eraf te halen zeg maar.

beetje goede is nog wel prijzig kan momenteel niet uit. Ik denk dat gewoon tabaksvervanger ga halen of puur draai. de bedoeling is om het maar 1 per week te doen i.v.m oude verslaving elke dag blowen. Echt puur om the edge eraf te halen zeg maar.
Snap ik, zijn inderdaad wel aan de prijzige kant. Vond bong ook altijd wel prima.

Zou er wel een beetje mee opletten, aangezien je een paar oude verslavingen hebt, dat je nu niet gewoon je oude verslavingen vervangt door een nieuwe. (Zelf maar al te bekend mee)

Snap ik, zijn inderdaad wel aan de prijzige kant. Vond bong ook altijd wel prima.

Zou er wel een beetje mee opletten, aangezien je een paar oude verslavingen hebt, dat je nu niet gewoon je oude verslavingen vervangt door een nieuwe. (Zelf maar al te bekend mee)
Eens
Elke dag bijv blowen omdat je dan niet rookt is natuurlijk jezelf voor de gek houden :p

Eens
Elke dag bijv blowen omdat je dan niet rookt is natuurlijk jezelf voor de gek houden :p
Precies, zo ging het bij mij ook elke keer.
Stoppen met drinken? Ahh 1 jointje moet wel gaan. Werd de hele week blowen.
Stoppen met blowen dan maar. Kwam de speed terug.
Ging de speed weer, kwam het roken terug.
Stopte ik met roken kwamen de slaapmiddelen.
Van slaapmiddelen naar cafeine.
Van cafeine naar coke.
En zo ging het riedeltje jaar in jaar uit maar door... Was altijd wel ergens een substantie waarmee ik er een teringzooi van maakte :roflol:

Dus ik zou opletten dat als je weet van jezelf dat je verslavingsgevoelig bent dat je niet steeds van de ene verslaving in de volgende rolt.
Ik ken je verder helemaal niet en weet ook echt niet hoe jij specifiek met dat soort dingen om gaat. Maar zeg het met de beste bedoelingen, hoop vooral voor je dat je straks niet weer een paar weken het kut moet hebben omdat je weer ergens mee moet stoppen. En in je eerste post omschrijf je zaken zoals bipolaire/psychotische episodes en voor zover ik weet is wiet daar al helemaal niet geweldig voor. Maar opnieuw: dat ligt aan de persoon natuurlijk :)

• #1.293
Ja ik gewoon proberen hellemaal niks en als ik dan een keer vastloop gewoon 1 joint in plaats van een dikke zak. Thanks voor reactie

• #1.295
net wakker , vroeg gaan slapen dus vroeg wakker geen probleem lekker zo naar de the gym, lekker rustig.
vindt dat echt wel chill zo vroeg bijna geen mensen heerlijk

vandaag staan legs+calves+ abs op het programma, ik heb ruim 2 maanden geen benen getraind dus de gewichten zullen niet hoog zijn maar we gaan wel ffn testen wat er nog in zit.

de extra cardio sessies werpt zijn vruchten af buik is een stuk minder dan rond de kerst.
dit ga ik aanhouden en langzaam over gaan naar HITT sessies.

Laatst bewerkt:
net wakker , vroeg gaan slapen dus vroeg wakker geen probleem lekker zo naar de the gym, lekker rustig.
vindt dat echt wel chill zo vroeg bijna geen mensen heerlijk

vandaag staan legs+calves+ abs op het programma, ik heb ruim 2 maanden geen benen getraind dus de gewichten zullen niet hoog zijn maar we gaan wel ffn testen wat er nog in zit.

de extra cardio sessies werpt zijn vruchten af buik is een stuk minder dan rond de kerst.
dit ga ik aanhouden en langzaam over gaan naar HITT sessies.

Fijn he vroeg sporten...

En ik zou me niet druk maken over het vroege wakker worden als je ook vroeg naar bed gaat...belangrijkste is dat je voldoende uren slaap haalt

• #1.297
19-1 Legs+calves

standing one leg legcurl
Warm up = 50x10
20x30
10x40
8x50
5x55

incline legpress plate loaded
5x160+75kg slee
5x200+75kg slee
5x220+75kg slee
3x260+75 kg slee
3x260+75 kg slee

lying hamstring curl
30x30
15x40
8x50
3x55
ds
20x40
ds
20x30

legextension
30x50
20x70
15x85 ds 30x55 ds 20x35

calves on lp
2 giantsets 2x60x100

adductors 6 dropsets
30x70
ds
30x60
ds
30x50

cardio:

30 min crosstrainer
35 km gefietst

cijfer: 8+

comments: geen last van knie dus ik ben tevreden.

vanmiddag nog even buikspieren+onderrug trainen @ home.
misschien nog ffn stukkie wandelen

MMorgen chest and triceps

VVrijdag back and biceps

Laatst bewerkt:
  • #1.298
programmering voor volgende week is klaar. gewicht gaat omhoog en reps omlaag , waarom? omdat ik daar zin aan heb die week erop weer high reps, lichter gewicht. beetje afwisselen doet soms goed voor spier prikkels merk ik :D

• #1.299
beetje kleine rehab training

2x40x50 db deadlift
60 sec lower back stretch
de bedoeling is om rackpulls vanaf aankomende vrijdag te proberen met wat meer gewicht.
ik moet voorzicht aan doen omdat ik door ongeluk last van mijn onderrug heb wervels hellemaal krom.
maar ik ben die lichte high rep deadlift wel een keer zat, maakt ook niet sterker

weighted legraises 2x20x6 ss 20bw
side crunches giant set 50xbw
crunches 2x20xbw (zware oefening)

Laatst bewerkt:
  • #1.300
vandaag wat later wakker ook wel een keer fijn, straks eerst naar de kapper en daarna borst+triceps en een beetje schouders. even wat oefeningen uit proberen wat ik wel en niet kan met schouder pijn.
ook ga ik een stukje fietsen gewoon omdat ik dat fijn vindt en van het zomer er strak wil bij staan :D

Terug
Naar boven