MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

De nieuwe smaken zijn heerlijk. Ze lopen ook al direct als een raket. Dat is altijd leuk om te zien. Mass Perfection is ook een klasse apart in de Gainers. Komt momenteel geen enkel product in de markt in de buurt. :)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Amen! Perfect afgesteld aan ingredienten en dan ook nog eens de beste ingredienten.

Ik vind deze ook echt perfect als ik tijdelijk 10% of 20% hoger in me voeding wil zitten (zowel carbs als eiwitten)
Pimp gewoon 2 van deze shakes tussendoor en ik zit perfect.

Enig idee wanneer de cookies smaak weer voorradig is? Anders moet ik even een andere smaak bestellen namelijk.

Enig idee wanneer de cookies smaak weer voorradig is? Anders moet ik even een andere smaak bestellen namelijk.

Mass Perfection gaat zo onvoorstelbaar hard dat we het niet altijd meer bij kunnen houden. De Cookies en Cream staat er weer op!:) Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mmmm hij is echt heerlijk! Heb deze sinds 2 weken en dit is zeker een blijvertje :D Makkelijk als tussendoortje of bij een lichte hap :thumb:

Iemand Peach mango al geprobeerd?
Zit te twijfelen tussen die of Hazelnoot Caramel...

Heb hem vandaag binnengekregen en heb er nu 2 genomen smaak cookie&cream smaakt niet verkeerd wel vind ik hem wat dik. maar dat kan aan mij liggen

Verschillen jullie Ultra Fine Oats en de koolhydraatbronnen in Mass Perfection veel in kwaliteit? Ik zit er aan te denken om met kleinere verpakkingen whey en oats aan de slag te gaan, om zo wat meer te kunnen variëren in smaak. De vorige keer was ik daar halverwege mijn emmer Mass Perfection toch wel redelijk op uitgekeken en had ik zin in iets nieuws. Maar als Mass Perfection van hogere kwaliteit is, dan koop ik gewoon weer een nieuwe emmer. Alvast bedankt!

Verschillen jullie Ultra Fine Oats en de koolhydraatbronnen in Mass Perfection veel in kwaliteit? Ik zit er aan te denken om met kleinere verpakkingen whey en oats aan de slag te gaan, om zo wat meer te kunnen variëren in smaak. De vorige keer was ik daar halverwege mijn emmer Mass Perfection toch wel redelijk op uitgekeken en had ik zin in iets nieuws. Maar als Mass Perfection van hogere kwaliteit is, dan koop ik gewoon weer een nieuwe emmer. Alvast bedankt!

De mass perfection heeft alleen meerdere ingredienten. Qua haver zou het hetzelfde moeten zijn.

Zou zelf ook voor Mass Perfection kiezen, gebruik dit zelf ook sinds een maand en ben er zeer over te spreken!
Gewoon weer een nieuwe emmer dus en gewoon drinken die handel haha :D

Mass Perfection bevat koolhydraten uit rijst, havermeel en palatinose. Je kunt altijd je eigen weightgainer maken van oats en whey. Zit je kwalitatief ook altijd goed! :)

Ralf

Je kan je eigen gainer maken al vind ik deze toch net wat lekkerder

..... en Mass Perfection is kant & klaar. Wel zo makkelijk. Je pakt in 1 klap de beste complexe carbs uit Brown Rice, Rice bran en Oats in combinatie met de beste eiwitten uit whey en Micellar. Beter en makkelijker kan niet:) Superfood voor je spieren:)

Goed, ik ben overtuigd. Zodra de stufi weer binnen is zal ik een nieuwe emmer Mass Perfection bestellen! ;)

Nu een weekje bezig met Mass Perfection heerlijke shake (smaak cookie and cream) en inmiddels al 1.5 kilo aangekomen werkt goed!

Mass perfection en wat fruit, dat is mijn snelle ontbijt elke ochtend.. 2min done

Ben benieuwd naar de nieuwe smaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven