MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Ow zodra mijn pot op is ga ik ook zeker zo een nieuwe smaak proberen!

Ow zodra mijn pot op is ga ik ook zeker zo een nieuwe smaak proberen!
De nieuwe smaken zijn echt heel goed. Bij het testen hebben ik deze meerdere keren genomen en zijn echt verslavend:cool:

Mass Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Owjee ik moet sneller groeien de mannen van B&F zitten aan de Mass perfection

Hoi, deze gainer ziet er zeer goed uit.
Ik ben aan het cutten met intermittent fasting. 1 dag eet ik niet dan 1 dag dubbel (3000 kcal)
Voor het gemak en veiligheid dat ik goede koolhydraten eiwitten binnen krijg lijkt deze "gainer" 1x per dag perfect. Maar hoe zit het met vitamines en mineralen? Worden die niet vernietigd in het productieproces van voedsel naar poeder? Zo nee dan is dit dus vergelijkbaar als je zelf zilvervliesrijst havermout kwark eieren en kipfilet door elkaar heen doet? Ook ben ik benieuwd wat voor vetten hierin zitten. De complex carb gainer van xxl heeft minder goede koolhydraten maar ze hebben wel gelet op goede vetten. Jullie praten alleen over eiwit en kool, is vet niet net zo belangrijk? En ja ik wil deze gainer als maaltijdvervanger gebruiken. Is ok toch?

Ben benieuwd naar jullie reacties

Groeten
Sten

Ik ben trouwens zeer te spreken over whey perfection chocola.

Hoi, deze gainer ziet er zeer goed uit.
Ik ben aan het cutten met intermittent fasting. 1 dag eet ik niet dan 1 dag dubbel (3000 kcal)
Voor het gemak en veiligheid dat ik goede koolhydraten eiwitten binnen krijg lijkt deze "gainer" 1x per dag perfect. Maar hoe zit het met vitamines en mineralen? Worden die niet vernietigd in het productieproces van voedsel naar poeder? Zo nee dan is dit dus vergelijkbaar als je zelf zilvervliesrijst havermout kwark eieren en kipfilet door elkaar heen doet? Ook ben ik benieuwd wat voor vetten hierin zitten. De complex carb gainer van xxl heeft minder goede koolhydraten maar ze hebben wel gelet op goede vetten. Jullie praten alleen over eiwit en kool, is vet niet net zo belangrijk? En ja ik wil deze gainer als maaltijdvervanger gebruiken. Is ok toch?

Ben benieuwd naar jullie reacties

Groeten
Sten

Ik ben trouwens zeer te spreken over whey perfection chocola.

Dank je ,voor het compliment. De natuurlijk voorkomende vitamines blijven behouden. Dit product bevat geen toegevoegde vetten. De vetten die het bevat zijn natuurlijk voorkomende en nagenoeg geen verzadigde. Goed dus. De Mass Perfection is zeer goed te gebruiken als maaltijdvervanger. Zo wordt deze ook veelal toegepast. Qua product en samenstelling 100% de beste koop in de markt.:) Gainer is eigenlijk ook niet de juiste benaming. Mass Perfection is eigenlijk de ideale bron van energie - bouwstoffen voor je spieren op elk moment van de dag.

In de Variety Sachets zitten 4 smaken:
2x Banana Milkshake
2x Chocolate Milkshake
2x Strawberry Milkshake
2x Vanilla Milkshake
Elke verpakking bevat 8 Sachets.

Maar er zijn 6 smaken beschikbaar, naturel en cookies en cream missen. Kunnen jullie die ook bij de sachets doen?

In de Variety Sachets zitten 4 smaken:
2x Banana Milkshake
2x Chocolate Milkshake
2x Strawberry Milkshake
2x Vanilla Milkshake
Elke verpakking bevat 8 Sachets.

Maar er zijn 6 smaken beschikbaar, naturel en cookies en cream missen. Kunnen jullie die ook bij de sachets doen?
Deze sachets hebben we helaas niet geleverd. Ik zal het eens aanvragen of dit eventueel mogelijk is.:cool: Mass Perfection

Ralf

Goed product hoor, complete voeding Carbs-Eiwitten in 1.

Nu hoef ik tussendoor niet EN een broodje EN een whey shake fixen.

Ik gebruik hem als aanvulling in mijn cleanbulk.
De carbsoorten zijn top of the line en CLEAN!

Perfecte manier om clean je kcal op te krikken :)
Aanrader!

Ik zocht een weightgainer zonder al te veel suikers daar ik nogal last heb van acne als ik teveel suikers binnenkrijg en kwam dus uit bij dit product. Geen last gehad van acne en met Mass Perfection als aanvulling 6 kilo erbij in 2 maanden, geweldig product!! Mijn pot van 4.4kg is bijna op (cookies and cream) en wil nog wel eentje bestellen maar weet niet goed welke smaak te nemen, cookies en cream was ik niet echt wild van in het begin maar wende wel na een paar dagen. Welke smaak raden jullie aan?

Laatst bewerkt:
Ik zocht een weightgainer zonder al te veel suikers daar ik nogal last heb van acne als ik teveel suikers binnenkrijg en kwam dus uit bij dit product. Geen last gehad van acne en met Mass Perfection als aanvulling 6 kilo erbij in 2 maanden, geweldig product!! Mijn pot van 4.4kg is bijna op (cookies and cream) en wil nog wel eentje bestellen maar weet niet goed welke smaak te nemen, cookies en cream was ik niet echt wild van in het begin maar wende wel na een paar dagen. Welke smaak raden jullie aan?
Heb zelf strawberry en 'k ben er zeer tevreden over.

Dank je, voor het compliment! Met Mass Perfection heb je dan inderdaad veruit de beste keuze. Mass Perfection is de Nr1 Gainer; vrij van suikers. 100% complexe koolhydraten uit oats, brown rice en rice bran in combinatie met de beste eiwitten uit whey en micellar. Een echt goed product. Daar komt geen Gainer ook maar in de buurt, Superfood voor je spieren. :) Qua smaken zit je met Aardbei en Vanilla altijd wel goed vind ik zelf:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Dank je, voor het compliment! Met Mass Perfection heb je dan inderdaad veruit de beste keuze. Mass Perfection is de Nr1 Gainer; vrij van suikers. 100% complexe koolhydraten uit oats, brown rice en rice bran in combinatie met de beste eiwitten uit whey en micellar. Een echt goed product. Daar komt geen Gainer ook maar in de buurt, Superfood voor je spieren. :) Qua smaken zit je met Aardbei en Vanilla altijd wel goed vind ik zelf:)

Ik heb geen toevoeging meer...everything said.

Alle smaken Mass Perfection zijn weer volledig op voorraad.:)

Deze sachets hebben we helaas niet geleverd. Ik zal het eens aanvragen of dit eventueel mogelijk is.:cool: Mass Perfection

Ralf

Ik maak zometeen een bestelling bij jullie, met ook het variety pack van Mass Perfection, is het dan mogelijk om een zakje te krijgen van die twee andere smaken, aub?

Update: Besteld. Referentienummer is C711921. Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik maak zometeen een bestelling bij jullie, met ook het variety pack van Mass Perfection, is het dan mogelijk om een zakje te krijgen van die twee andere smaken, aub?

Update: Besteld. Referentienummer is C711921. Alvast bedankt!

Dank je, voor de order!! (we zien de vraag via het forum bijna altijd te laat omdat we bestellingen bijna " real time" verwerken. Kun je altijd het beste bij opmerkingen zetten.) Met Mass Perfection heb je de Nr1 Gainer! De combinatie van de beste complexe koolhydraten en de beste eiwitten uit Whey en Micellar Casein. :)

We breken met Mass Perfection deze maand weer record na record! Je kunt merken dat NL en BE weer fanatiek aan het trainen is! Met Mass Perfection pak je dan de Nr1 Gainer om snel massa te pakken. Mass Perfection staat voor professionele spiermassa- en gewichtstoename voor Bodybuilders. Vrijwel vrij van suikers, bomvol waardevolle voedingstoffen en ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa.

Mass Perfection is eigenlijk de ideale bron van bouwstoffen voor je spieren op elk moment van de dag. Er zijn veel mensen die Mass Perfection nemen als spieropbouwend ontbijt. Mass Perfection is ook de ideale shake voor Bodybuilders die 7-8 maaltijden nemen per dag. Voor 1-3 van deze maaltijden kun je dan een shake Mass Perfection nemen. Mass Perfection kun je daarnaast ook heel goed na de training nemen voor optimaal herstel en spiermassa opbouw.

Morgen krijgen we waarschijnlijk de Mass Perfection ook in de nieuwe smaken Peach Mango en Chocolate Hazelnoot binnen:wl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven