XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Heb sinds paar dagen ook Mass Perfection aangeschaft! :D lekker spul

Blijft inderdaad een compleet top product. Weight gainer met eiwitten erin!

Nice! Nieuwe smaken :D

Is de hazelnoot caramel echt goed, beter dan cookies?
Ik heb momenteel de cookies&cream smaak en die steekt nog altijd niet tegen maar ik zou toch eens verandering willen.

Mass Perfection Hazelnoot Caramel Milkshake en Peach Mango Milkshake:zuip: zijn binnen!! Kreeg vanmiddag direct bericht van de zaak dat de nieuwe smaken direct al lopen als een raket:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkrijgbaar in 8 heerlijke Milkshake smaken:
-Banana Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream
-Hazelnoot Caramel Milkshake (Nieuw)
-Naturel Milkshake
-Peach Mango Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Vanilla Milkshake

Allereerst wil ik even zeggen dat ik dit echt een goede weightgainer vind. Nu in een maand die 4,4 kg opgemaakt met Cookies and cream smaak. Waar ik bij andere whey en weightgainer producten de smaak al snel zat werd, heb ik deze goed door kunnen drinken. Nu geven veel aan dat dit een van de beste weightgainers is qua ingredienten en dat deze niet zo'n suikerbom is.
Alleen ik zoek nu weer een andere weightgainer, voor wat afwisseling. Is de Complex Carb Gainer van XXL ongeveer vergelijkbaar, of is de Mass Perfection echt wel een stuk beter? Want ik wil er niet op achteruit gaan natuurlijk.

Ben bang dat die smaak van die "complex carb gainer" je tegen gaat vallen.
Heb hem zelf niet geprobeerd, maar hun whey wel, maar die vind ik persoonlijk niet heel lekker smaken.

Allereerst wil ik even zeggen dat ik dit echt een goede weightgainer vind. Nu in een maand die 4,4 kg opgemaakt met Cookies and cream smaak. Waar ik bij andere whey en weightgainer producten de smaak al snel zat werd, heb ik deze goed door kunnen drinken. Nu geven veel aan dat dit een van de beste weightgainers is qua ingredienten en dat deze niet zo'n suikerbom is.
Alleen ik zoek nu weer een andere weightgainer, voor wat afwisseling. Is de Complex Carb Gainer van XXL ongeveer vergelijkbaar, of is de Mass Perfection echt wel een stuk beter? Want ik wil er niet op achteruit gaan natuurlijk.
Je pakt met de Mass Perfection pure koolhydraten, geen toevoegingen van maltodextrine/dextrose oid wat je wel eens vind in weightgainers. Deze bevat uitsluitend de beste kwaliteit havermout, palatinose en rijst icm met Whey en Micellar. Deze zou ik daarom ook aanraden! :) Daarnaast is het zo, als je ergens goed op gaat, adviseer ik om hier bij te blijven. Je hebt nu immers al een goed product ;)
Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Ralf

Je pakt met de Mass Perfection pure koolhydraten, geen toevoegingen van maltodextrine/dextrose oid wat je wel eens vind in weightgainers. Deze bevat uitsluitend de beste kwaliteit havermout, palatinose en rijst icm met Whey en Micellar. Deze zou ik daarom ook aanraden! :) Daarnaast is het zo, als je ergens goed op gaat, adviseer ik om hier bij te blijven. Je hebt nu immers al een goed product ;)
Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Ralf

Ja ik heb er even over nagedacht en ik blijf gewoon bij de Mass Perfection. Ga zometeen mijn bestelling doen.
Ik kan iedereen deze weightgainer aanraden. Vindt de gainer een stuk beter dan eerder geprobeerde Mammoth en Serious Mass.

Ja ik heb er even over nagedacht en ik blijf gewoon bij de Mass Perfection. Ga zometeen mijn bestelling doen.
Ik kan iedereen deze weightgainer aanraden. Vindt de gainer een stuk beter dan eerder geprobeerde Mammoth en Serious Mass.
Bedankt voor je complimenten. Ik weet zeker dat je een goede keus hebt gemaakt!:cool: Vandaag besteld = morgen in huis!

Ralf

Zoek voor in m'n cut een goede maaltijdvervanger, deze is aan te raden?

Zeer goed en compleet product. Fijne gainer om te gebruiken !!

Gisteren m'n hazelnoot caramel ontvangen en het is echt ook wel een aanrader. Wel 70gr met 30cl want met 55-60gr komt de smaakt niet zo goed door.

En om 21u45 besteld en de volgende dag weer in huis, fantastische service en dat dus ook naar België.

Gisteren m'n hazelnoot caramel ontvangen en het is echt ook wel een aanrader. Wel 70gr met 30cl want met 55-60gr komt de smaakt niet zo goed door.

En om 21u45 besteld en de volgende dag weer in huis, fantastische service en dat dus ook naar België.

Beter, zat ook al naar die smaak te kijken, leek me wel goed erbij passen! Is dus good 2 go :D

De nieuwe smaken zijn heerlijk. Ze lopen ook al direct als een raket. Dat is altijd leuk om te zien. Mass Perfection is ook een klasse apart in de Gainers. Komt momenteel geen enkel product in de markt in de buurt. :)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven