AndroidHealthClinic

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Hi there. Me again. Past 2 months I have consumed 2 pots MP and gained 4 kg. So in average, each pot brings me 2kg weight gain. It was slowing down in the 2nd month though (the first month I gained 2.5-3kg). My goal is to gain another 6-8kg more, but looking at this progress I'm thinking of switching to some other products which have more protein. What do you think? Should I order another new MP pot or Whey protein? I think at some point I need to stop using MP (if i don't progress much) and using different products
I'm 170cm & 56kg only :(
And another question: which one is better, Mass perfection vs Lean gain, in term of quality/cost?
Thanks

Laatst bewerkt:
Hi there. Me again. Past 2 months I have consumed 2 pots MP and gained 4 kg. So in average, each pot brings me 2kg weight gain. It was slowing down in the 2nd month though (the first month I gained 2.5-3kg). My goal is to gain another 6-8kg more, but looking at this progress I'm thinking of switching to some other products which have more protein. What do you think? Should I order another new MP pot or Whey protein? I think at some point I need to stop using MP (if i don't progress much) and using different products
I'm 170cm & 56kg only :(
And another question: which one is better, Mass perfection vs Lean gain, in term of quality/cost?
Thanks

Don't just sorely rely on a weightgainer. its only an additional supplement. The basics should come from wholefoods. So eat more, to grow more. Increase carb and protein intake. make sure you get in enough essential fats and THEN when your basic nutrition is back up, use the MP for additional kcal for extra growth

Thanks Trickster. I'm aware of that. The problem is i don't have a chance to eat 6 meals a day (because of work), so additional supplement is really needed...

I just ordered a new MP pot, banana flavor, and to be honest i dislike it :( I usually go for mango flavor, but it was out of stock. Hope Body&Fit will replenish this flavor soon! Cheers

Thanks Trickster. I'm aware of that. The problem is i don't have a chance to eat 6 meals a day (because of work), so additional supplement is really needed...

I just ordered a new MP pot, banana flavor, and to be honest i dislike it :( I usually go for mango flavor, but it was out of stock. Hope Body&Fit will replenish this flavor soon! Cheers

Maybe Intermitting Fasting will be something for you then. It consists of consuming less but bigger meals. Look around in the nutrition section for more info.

Try mixing it with additional BCAA (Xtend as amazing flavour) and add a little oats to it.
That way youll get more nutrition out of the 'meal' and it tastes better to ;)

Goedendag iedereen!

Nieuwe gebruiker hier. Ik lees het forum al wel een paar korte maandjes maar ik heb nu pas een vraag dus vandaar dit bericht.

Ik sport al sinds mijn 19e (nu 29 jaar) en de laatste pak hem beet 3/4 maandjes ben ik weer eens goed bezig met trainen en lijk ik eindelijk op weg te zijn naar het lichaam dat ik wil hebben (dat is een normaal gespierd lichaam. Niks overdreven; maar wel dat men kan zien dat ik definitie heb).

Ik gebruik sinds 3 maanden geleden Magnificent dat mij die heerlijke energieboost gaf die ik nodig had. Ik kon lekker goed trainen en langzaam ook meer kilo's erbij kunnen doen zonder mijn form te verliezen.

Na 6 weken heb ik daarvan een 2 weken pauze ingelast vanwege de creatine en aangezien het zo goed ging heb ik ook een Mass Perfection shake genomen omdat ik een fastburner ben en ik wel wat extra voeding kon gebruiken. Meer maaltijden zal niet lukken vanwege werken en allerlei andere zaken die mijn tijd eisen.

Ik woog 66 kilo met rond de 7% vet en ik tikte vorige week maandag 71 kilo aan met 10% vet. Ik denk dat dat wel goede vooruitgang is? Ik merk dat mijn lichaam gespierder is geworden en ik til nu kilo's waarvan ik dacht dat het lang zou duren voordat ik dat gewicht kon halen.

Goed spul in ieder geval!

Anyway, de vraag is, ik had 2 potten Mass Perfection besteld. De laatste pot gaat deze week op (deed er denk ik ongeveer 6/7 weekjes over. Twee keer per dag). Ik ben 180 lang en ben deze 3 maanden van 66 kilo naar de 71 kilo gegaan. Heel klein beetje vet erbij (2%) maar vooral spieren. Moet ik nieuwe potten kopen en doorgaan met de shakes of moet ik nu een paar weken pauze inlassen?

Wat is het beste advies?

Edit: hoe zit het trouwens met Lean Gain? Ze doen beide zo goed als hetzelfde alleen van Lean Gain kom je geen vet aan. Is die dan niet beter?

Laatst bewerkt:
Goedendag iedereen!

Nieuwe gebruiker hier. Ik lees het forum al wel een paar korte maandjes maar ik heb nu pas een vraag dus vandaar dit bericht.

Ik sport al sinds mijn 19e (nu 29 jaar) en de laatste pak hem beet 3/4 maandjes ben ik weer eens goed bezig met trainen en lijk ik eindelijk op weg te zijn naar het lichaam dat ik wil hebben (dat is een normaal gespierd lichaam. Niks overdreven; maar wel dat men kan zien dat ik definitie heb).

Ik gebruik sinds 3 maanden geleden Magnificent dat mij die heerlijke energieboost gaf die ik nodig had. Ik kon lekker goed trainen en langzaam ook meer kilo's erbij kunnen doen zonder mijn form te verliezen.

Na 6 weken heb ik daarvan een 2 weken pauze ingelast vanwege de creatine en aangezien het zo goed ging heb ik ook een Mass Perfection shake genomen omdat ik een fastburner ben en ik wel wat extra voeding kon gebruiken. Meer maaltijden zal niet lukken vanwege werken en allerlei andere zaken die mijn tijd eisen.

Ik woog 66 kilo met rond de 7% vet en ik tikte vorige week maandag 71 kilo aan met 10% vet. Ik denk dat dat wel goede vooruitgang is? Ik merk dat mijn lichaam gespierder is geworden en ik til nu kilo's waarvan ik dacht dat het lang zou duren voordat ik dat gewicht kon halen.

Goed spul in ieder geval!

Anyway, de vraag is, ik had 2 potten Mass Perfection besteld. De laatste pot gaat deze week op (deed er denk ik ongeveer 6/7 weekjes over. Twee keer per dag). Ik ben 180 lang en ben deze 3 maanden van 66 kilo naar de 71 kilo gegaan. Heel klein beetje vet erbij (2%) maar vooral spieren. Moet ik nieuwe potten kopen en doorgaan met de shakes of moet ik nu een paar weken pauze inlassen?

Wat is het beste advies?

Edit: hoe zit het trouwens met Lean Gain? Ze doen beide zo goed als hetzelfde alleen van Lean Gain kom je geen vet aan. Is die dan niet beter?

Goed bezig kerel, het begin is er ;)

Een Weightgainer is altijd een aanvulling op je basisvoeding. Pauze is niet nodig, je lichaam heeft immers elke dag een behoefte aan nutriënten. Massperfection is hiervoor een goede keuze gezien de schone bronnen van de ingredienten.

Houdt wel rekening met het feit dat wanneer je gewicht omhoog gaat, de rest van je voeding ook mee omhoog moet. Meer spieren vragen immers meer voeding ;)

Goede aanvulling op je supplementen zou Magnificent van bodyenfit kunnen zijn NA het trainen, en een creapure creatine voor en na je training om zodoende nog meer spiermassa aan te kunnen zetten.

Succes!

Goed bezig kerel, het begin is er ;)

Een Weightgainer is altijd een aanvulling op je basisvoeding. Pauze is niet nodig, je lichaam heeft immers elke dag een behoefte aan nutriënten. Massperfection is hiervoor een goede keuze gezien de schone bronnen van de ingredienten.

Houdt wel rekening met het feit dat wanneer je gewicht omhoog gaat, de rest van je voeding ook mee omhoog moet. Meer spieren vragen immers meer voeding ;)

Goede aanvulling op je supplementen zou Magnificent van bodyenfit kunnen zijn NA het trainen, en een creapure creatine voor en na je training om zodoende nog meer spiermassa aan te kunnen zetten.

Succes!

Bedankt voor de reactie! Magnificent gebruik ik ook maar dan voor de training omdat ik na de training Mass Perfection neem. Wat is jouw advies? Kan ik beter eerst Mass Perfection nemen en dan na de training Magnificent?

Ik neem 2x per dag Mass Perfection en 1x per dag Magnificent.

Vandaag Chocolade versie binnengekomen van Mass Perfection. Deze is nog lekkerder dan Aardbei! Verrukkelijk!

Mass Perfection

Zojuist mijn eerste pot Mass Perfection besteld.
Ben eens benieuwd.

Voor mij tijd om echt eens goed aan te komen.
Zeker in combo met goed eten, dus de shakes voor naast mijn gewone maaltijd.
Sporten zal op kort termijn ook weer starten.
Maar na jaren lang een zeer ongezonde levensstijl gehad te hebben, overheerst nu de luiheid nog een beetje.
Maar, het begin is er :rolleyes:

Doe ik er goed aan?

Bedankt voor de reactie! Magnificent gebruik ik ook maar dan voor de training omdat ik na de training Mass Perfection neem. Wat is jouw advies? Kan ik beter eerst Mass Perfection nemen en dan na de training Magnificent?

Ik neem 2x per dag Mass Perfection en 1x per dag Magnificent.

Vandaag Chocolade versie binnengekomen van Mass Perfection. Deze is nog lekkerder dan Aardbei! Verrukkelijk!
Dankjewel! Mass Perfection is ondanks zijn lekkere smaak ook ontzettend goed. Ik adviseer altijd om Magnificent direct na je training te nemen en 20-25 minuten daarna Mass perfection. Dit omdat Magnificent een pure postworkout is.
Zojuist mijn eerste pot Mass Perfection besteld.
Ben eens benieuwd.

Voor mij tijd om echt eens goed aan te komen.
Zeker in combo met goed eten, dus de shakes voor naast mijn gewone maaltijd.
Sporten zal op kort termijn ook weer starten.
Maar na jaren lang een zeer ongezonde levensstijl gehad te hebben, overheerst nu de luiheid nog een beetje.
Maar, het begin is er :rolleyes:

Doe ik er goed aan?
Jazeker, je doet er zeker goed aan. Vooral de disciplines trainen, voeding en rust aan blijven houden dan moet het zeker lukken. Supplementen gebruik je vaak ter aanvulling van en dat lukt zo prima. Succes!

Ralf

Dankjewel! Mass Perfection is ondanks zijn lekkere smaak ook ontzettend goed. Ik adviseer altijd om Magnificent direct na je training te nemen en 20-25 minuten daarna Mass perfection. Dit omdat Magnificent een pure postworkout is.

Jazeker, je doet er zeker goed aan. Vooral de disciplines trainen, voeding en rust aan blijven houden dan moet het zeker lukken. Supplementen gebruik je vaak ter aanvulling van en dat lukt zo prima. Succes!

Ralf

Yup, sluit aan bij Ralf ;)

dan uur na je MP shake nog een goede vaste meal voor een constante afgifte van bouwstoffen de komende uren.

Ralf

Nou, op drukke dagen gebruik in Mass Perfection gewoon als maaltijd vervanger, ga er top op :)

Gewoon als aanvulling!
Cookie's en Cream smaakt heel goed!

Lost alleen niet zo lekker op vrijwel altijd klonten op de bodem of het nou met 300ml of 600ml is.

Ik wil mijn maaltijden ook een beetje op gaan voeren. Ga dan naast Whey Perfection voor deze. Mooi makkelijk:D Chocolate of Banaan?

Ik wil mijn maaltijden ook een beetje op gaan voeren. Ga dan naast Whey Perfection voor deze. Mooi makkelijk:D Chocolate of Banaan?

Natural is ook best lekkere smaak, dan kan je ook altijd nog een half schepje whey erbij doen om verschillende smaken te creeren. Daar naast is die los ook erg lekker.

Maar toch klinkt banaan of choco wel ergggg lekker :D

Wanneer zijn de smaken zoals Chocolate weer binnen?

Wanneer zijn de smaken zoals Chocolate weer binnen?

Ik heb de Chocola net binnen, gekozen tussen banaan en chocola. Smaakt goed.:) Kun je dus gewoon bestellen:D
Ze zijn inderdaad weer binnen. Ik kan me herinneren dat begin deze week de smaak weer binnen gekregen hebben. Chocolade is bij de Mass Perfection een klasse appart, zo lekker van smaak en structuur. We hebben het weer groot staan, dus voorlopig zal het niet weer gebeuren:D

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven