MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

zo na de banaan en 2x de hazelnoot caramel.. nu de cookies & cream weer... Blijft ook n lekkere :)

Mengen

Heren,
Ik vroeg mij af hoe jullie mass perfection mengen?
Ik heb het nu een aantal keer gebruikt, maar vind het erg klonterig en bij mij ligt er vaak veel poeder op de bodem in klonten.
Hoort dit? Ik heb geen ervaring met andere weight gainers, daarom misschien mij wat amateuristische vraag.
Ik had verwacht dat het poeder iets beter door de melk opgenomen zou worden.
B.v.d.
Mike

Meer vloeistof gebruiken of een blender ball shaker gebruiken.
Eventueel de Power Mixer B&F zou ook nog kunnen (al weet ik zo niet of die de mass-shake kan mixen)....

Wat je ook kunt doen is mass perfection in een kommetje doen, water/melk toevoegen en mengen.
Vervolgens vloeistof blijven toevoegen en mengen totdat je de gewenste dikte hebt (zo maak ik vaker weight gainer / whey puddings).

Je kan proberen eerst het vocht toe te voegen en daarna de mass perfection.

Heren,

Ik vroeg mij af hoe jullie mass perfection mengen?

Ik heb het nu een aantal keer gebruikt, maar vind het erg klonterig en bij mij ligt er vaak veel poeder op de bodem in klonten.

Hoort dit? Ik heb geen ervaring met andere weight gainers, daarom misschien mij wat amateuristische vraag.

Ik had verwacht dat het poeder iets beter door de melk opgenomen zou worden.

B.v.d.

Mike

Ik gebruik zon b&f beker met zon balletje eerst vocht in de beker dan mn mp... Nog nooit klontjes gehad

Beste Casper,
kan jij misschien een link sturen van de beker die je gebruikt.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties!
Altijd goed! :) Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons ook altijd een bericht sturen in ons algemene topic, hier of in een privébericht:cool:

Je kan proberen eerst het vocht toe te voegen en daarna de mass perfection.

Ja als je als eerst het poeder er in doet mixt niets :D

Mass perfection mengt bij mij perfect. Alle B&F producten trouwens wel.
Gebruik niet eens een roostertje of zo een shake balletje. Gewoon los in t bekertje.

Gebruik niet eens een roostertje of zo een shake balletje. Gewoon los in t bekertje.
Mass Perfection is kwa oplosbaarheid super. Je hebt natuurlijk altijd stukjes havermout wat je proeft, maar dat is pure kwaliteitsvoedsel voor je spieren. Fijner krijg je dat niet en je weet dat er 'echt' voedsel in zit. Geen goedkope koolhydraten zoals maltodextrine, dextrose etc. Deze gainer bevat alleen maar hoogwaardige koolhydraten :)

Kenmerken Mass Perfection:
- Ongeëvenaard in de opbouw van massa
- Elke shake laat je groeien!
- Pure kwaliteit en dat merk je
- Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
- De 4 allerbeste koolhydraten
- Bomvol vitamines en bouwstoffen
- Vrijwel vrij van suikers

Ralf

en weer MP besteld, haha en natuurlijk... hazelnoot caramel :)

Ik had hier een sample van gekregen in smaak banaan. Die was zeker goed te doen zeg! :D

Ik had hier een sample van gekregen in smaak banaan. Die was zeker goed te doen zeg! :D

Ik ben normalitair totaal niet van de shakes met bananen smaak, maar heb deze 1 x gehad (pot van 2kilo) in bananen smaak en die vond ik ooknlekker!! (Besteld nadat ik er een sample van had probeerd)

Ik snap de mix issues ook niet. ALLES loopt vast op de bodem als je poeder eerst doet.
Roostertje gebruik ik nooit. als je 500-700ml water gebruikt mixt zga alles perfect. Preworkout met minder water uiteraard want dat wordt wel heel water dan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven