AndroidHealthClinic

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Klinkt als een lekkere shake voor in de bulk weer.Lekker met chocomel dark

Leuke review. Met de Mass Perfection heb je dé beste gainer en kun je heel leuk mee afwisselen :) Leuk idee!

Ralf

Wil je Mass Perfection (bijna) GRATIS ontvangen? We geven 1000 kortingscodes van €25 weg!

Like US & Win

website_banner.jpg

Ik heb aardbei gekocht. Heeel slechte smaak :p maar ik hoop dat het toch resultaat oplevert.

Ik heb aardbei gekocht. Heeel slechte smaak :p maar ik hoop dat het toch resultaat oplevert.

De meeste Gainers bestaan voor een groot deel uit suikers (maltodextrine, dextrose). Mass Perfection bevat puur de beste complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran. Dat is uniek en een wereld van verschil in kwaliteit voor je lichaam en spieren. Daarnaast bevat Mass Perfection alleen de allerbeste eiwitten. Eigenlijk onvergelijkbaar met de meeste andere Gainers. Puur Superfood voor je spieren:) Qua resultaat zit het dus wel echt heel goed!:)

De meeste Gainers bestaan voor een groot deel uit suikers (maltodextrine, dextrose). Mass Perfection bevat puur de beste complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran. Dat is uniek en een wereld van verschil in kwaliteit voor je lichaam en spieren. Daarnaast bevat Mass Perfection alleen de allerbeste eiwitten. Eigenlijk onvergelijkbaar met de meeste andere Gainers. Puur Superfood voor je spieren:) Qua resultaat zit het dus wel echt heel goed!:)
Oke dat weet ik dan ook weer :p dankjewel voor het citeren.:D

Oke dat weet ik dan ook weer :p dankjewel voor het citeren.:D
Soms gaat dat dan ten koste van de extreem lekkere smaken die je van ons gewent bent. Echter, is deze kwaliteit met deze smaak echt goed. De Oats heeft een grove structuur, waardoor deze aanwezig is.;)

Ralf

Smaak vanille heb ik en die is ook lekker.Moest alleen wel wennen aan de oats erin.

Het is inderdaad een beetje wennen aan de "grovere" structuur van de Oats, Brown Rice en Rice Bran. Heeft ook te maken met het feit dat we dat niet gewend zijn met de "suiker" gainers die malto en dextrose bevatten. Moet zeggen dat ik er na een weekje al aan gewend was en het nu eigenlijk veel lekkerder vindt. Ik voel ook echt dat ik met Mass Perfection pure kwaliteit pak.Je voelt je er gewoon beter bij! We willen in elke categorie het beste product hebben dat is met Mass Perfection in de Gainers zeker ook gelukt.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Je kunt het natuurlijk niet vergelijken met de whey perfection maar ik heb ook de aardbei en vind deze gwn lekker :D zeker voor een mass gainer..
Haha das waar :D maar tis gewoon dat laatste klikje krijg ik echt niet binnen, zitten precies allemaal kleine korrels ofzoiets.:p

Ook net maar even een emmertje aangeschaft na het lezen van alle positieve reacties :D
Ben erg benieuwd wat deze shake mij gaat opleveren aan het einde van de rit!
Normaal had ik altijd de leangain van B&F maar kan wel weer wat extra gewicht erbij gebruiken!
Leek me zo aan de ingredienten en reacties hiervoor wel de perfecte shake.
In combinatie met goede voeding en 2 shakes mass perfection zou dit wel goed moeten komen toch?
Als ik nog een beetje brinta erbij doe is het dan nog te drinken of gaat het al heel erg snel een dik goedje worden?

Haha das waar :D maar tis gewoon dat laatste klikje krijg ik echt niet binnen, zitten precies allemaal kleine korrels ofzoiets.:p

Ik snap wat je bedoeld:D Rice Bran (vezels), Brown Rice en Oats zijn alle meer vezelachtig als dextrose of maltodextrine:D Dat is de keuze voor pure complexe koolhydraten/kwaliteit. Ik drink het graag omdat ik weet dat het goed en gezond is. Het is even een verschil/wennen, verder is het gewoon nog lekker ook:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 20:31 ----------

Ook net maar even een emmertje aangeschaft na het lezen van alle positieve reacties :D
Ben erg benieuwd wat deze shake mij gaat opleveren aan het einde van de rit!
Normaal had ik altijd de leangain van B&F maar kan wel weer wat extra gewicht erbij gebruiken!
Leek me zo aan de ingredienten en reacties hiervoor wel de perfecte shake.
In combinatie met goede voeding en 2 shakes mass perfection zou dit wel goed moeten komen toch?
Als ik nog een beetje brinta erbij doe is het dan nog te drinken of gaat het al heel erg snel een dik goedje worden?

Mass Perfection is de "perfecte" oplossing in je voeding in de "Lean Bulk"!:)
Met 2 shakes per dag pak je een mooi hoeveelheid kwaliteits kcal, eiwitten/koolhydraten erbij.:) Top! (Brinta heeft nogal de neiging om snel dik te worden zeker als je het even laat staat. Persoonlijk zou ik als je nog meer complexe koolhydraten wilt aanvullen kiezen voor Ultra fine oats)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook een emmer besteld. Alleen na t vooruit betalen pas gelezen dat de levering langer zal gaan duren.. Morgen dus helaas nog niet in huis. Wanneer zou ik het product bij huis kunnen verwachten? Dan kan ik hier rekening mee houden.

Groet

Vanmiddag ook een emmer besteld. Alleen na t vooruit betalen pas gelezen dat de levering langer zal gaan duren.. Morgen dus helaas nog niet in huis. Wanneer zou ik het product bij huis kunnen verwachten? Dan kan ik hier rekening mee houden.

Groet

We versturen bij " vooruitbetaling" altijd direct na ontvangst van de betaling. Dank je, voor de bestelling!:)

Ok. De betaling is uiteraard meteen gedaan. Maar t geld zal wel even in de ''lucht'' blijven hangen voordat het bij jullie op de rekening komt.

Ik had een emmer strawberry aangeschaft en vond deze zeer lekker, daarom ook gelijk een emmer chocolate gekocht nu introductieprijs nog van tel is. Ik mix dit tevens ook met ultra fine oats, dit resulteert in een lekkere en goedkope shake met veel goede carbs en toch ook wel aardig wat eiwit.

Vraagje aan B&F: die introductieprijs staat er al een tijdje, houden jullie deze prijs aan? Hier zouden jullie alvast heel wat klanten erg blij mee maken ;)

Ik had een emmer strawberry aangeschaft en vond deze zeer lekker, daarom ook gelijk een emmer chocolate gekocht nu introductieprijs nog van tel is. Ik mix dit tevens ook met ultra fine oats, dit resulteert in een lekkere en goedkope shake met veel goede carbs en toch ook wel aardig wat eiwit.

Vraagje aan B&F: die introductieprijs staat er al een tijdje, houden jullie deze prijs aan? Hier zouden jullie alvast heel wat klanten erg blij mee maken ;)
De Mass Perfection is nogsteeds super populair en daarom kan het uit om deze scherpe prijs te blijven hanteren. Reken er maar wel op!:cool:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven