MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Mooi! tot nu toe zeer tevreden. Begonnen met goede voeding (5 á 6 weken geleden) en sinds 2 á 3 weken terug, ook met mass perfection begonnen op 64.4 kilo. Zit hedendaags op 68.5 kilo. Vooral laatste weken gaat het snel. 1 shake in de morgen en 1 voor of na het trainen.

Mooi! tot nu toe zeer tevreden. Begonnen met goede voeding (5 á 6 weken geleden) en sinds 2 á 3 weken terug, ook met mass perfection begonnen op 64.4 kilo. Zit hedendaags op 68.5 kilo. Vooral laatste weken gaat het snel. 1 shake in de morgen en 1 voor of na het trainen.

Lekker bezig hoor:D:D

eldert

Smaak en oplosbaarheid zijn goed, absoluut geen klachten over. Ik vraag me alleen af of één scoop wel echt 30 gram is, zoals staat aangegeven.. Er staan 2 maten op, de ene loopt op tot 50g carbs, en de andere loopt op tot ~25g eiwitten. Volle scoop ziet er ook uit en voelt ook veel zwaarder aan dan 30g, en volgens mij krijg ik écht geen 147 van zulke scoops uit m'n 4400g pot..
Ik heb hier geen weegschaaltje tot m'n beschikking, dus ik kan ook niet zelf wegen.. ga ik bij m'n ouders thuis wel doen denk ik, tenzij iemand hier al een passend antwoord heeft. :]

Meestal zijn de maatscheppen een richtlijn het is bijna onmogelijk om constant dezelfde hoeveelheid in je maatschep te krijgen. Dus kan best zijn dat je er iets meer of iets minder uithaald afhankelijk van hoevol de schep zit en hoeveel er langsvalt en in het schepje blijft zitten. Weet zeker als je drie keer de pot leeg schept je elke keer een verschil zult hebben is wel minimaal uiteraard

Meestal zijn de maatscheppen een richtlijn het is bijna onmogelijk om constant dezelfde hoeveelheid in je maatschep te krijgen. Dus kan best zijn dat je er iets meer of iets minder uithaald afhankelijk van hoevol de schep zit en hoeveel er langsvalt en in het schepje blijft zitten. Weet zeker als je drie keer de pot leeg schept je elke keer een verschil zult hebben is wel minimaal uiteraard
Ik doel niet op verschillen van 1~2 gram. Ik bedoel dat ik echt het gevoel heb dat het schepje dat ik heb dichter bij de 60g ligt dan bij de 30g, en da's een aanzienlijk verschil. ;p 'k Zal wel een klein keukenweegschaaltje aan gaan schaffen om het te checken, want volgens mij kom ik met een schep echt ver boven de 30g uit. xD

Even voor de duidelijkheid. 1 maatschep = 30 gram. :) (2 scoops 60 gram)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niets voor niets de meest populaire Massa Shake in de markt!

Even voor de duidelijkheid. 1 maatschep = 30 gram. :) (2 scoops 60 gram)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niets voor niets de meest populaire Massa Shake in de markt!

Veel mensen verwarren een scoop afgestreken met een scoop met een kop erop zeg maar. Daarin moeten ze wel secuurder zijn bij het scheppen. Afgestreken scoop zijn de scoop groote/volume die bedoeld wordt mensen. En anders altijd voor de safe afwegen...dan kan het nooit mis gaan;)

Ik ga uit van een afgestreken scoop. ;p Maar bedankt voor de antwoorden! 'k Zal het voor de zekerheid nog eventjes wegen, maar da's meer als extra controle dan dat ik jullie niet geloof. ;p

Het word steeds breder qua keuze! Bijzonder goed voor de consument.

Vandaag gewogen en het was inderdaad 30 gram. Gek, dan is mijn perceptie van lage gewichten echt heel, heel scheef. Desalniettemin hartelijk dank voor de snelle reacties! :)

Ok mooi weer iemand gerustgesteld

Moet je Mass Perfection in combinatie met een whey shake blijven gebruiken? Of kan het ook zonder en met Mass Perfection toch gespierder worden?

Kan je dit produkt ook in combinatie met Dexaprine gebruiken om een beetje buikvet te verliezen?

Nee hoeft niet percee. Ligt aan je totale eiwit behoefte per dag. Dexaprine gewoon op de nuchtere maag innemen. Dan komt het allemaal goed!

Hmm mass perfection cookies & cream, kan het nog beter? :D

Moet je Mass Perfection in combinatie met een whey shake blijven gebruiken? Of kan het ook zonder en met Mass Perfection toch gespierder worden?

Kan je dit produkt ook in combinatie met Dexaprine gebruiken om een beetje buikvet te verliezen?

Kan prima in combinatie met whey of dexaprine, hier ga je zeker vet mee verliezen;)

Hmm mass perfection cookies & cream, kan het nog beter? :D

Eigenlijk niet:D:D

Eldert

kan niet wachten! Combi Cookies and cream als Mass Perfection lijkt me heerlijk!

Ik had een vraagje he, kunnen jullie geen grotere pot van mass perfection verkopen? bijvoorbeeld 10kg ofzo, deze van 4.4kg is namelijk snel leeg:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven