MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Oke Jesse bedankt voor je advies!

Is Isolaat perfection een goede vervanging voor caseine...of zou je iets anders aanraden?
Ik heb nog genoeg isolaat p staan.

Iets is beter dan niets maar caseine kun je niet vergelijken met isolaat. Maar zoals ik al zij iets is beter dan dat je niks neemt.;)

Ik heb ook nog Syntha-6
BSN staan maar die gaat ook wel snel als je 2 scheppen per keer neem....

gatverdamme wat een vies spul..
gebruikte voorheen lean gain, dacht eens een emmer Mass Perfection te proberen, maar heb er na 1 dag al genoeg van..

De smaak vind ik nooit het belangrijkst als de werking maar goed is! HighIntensity

Alle smaken Mass Perfection zijn weer direct leverbaar! Inclusief de nieuwe smaak Cookies:zuip:

Nog mooier is dat alle smaken ook nog eens een stukje beter zijn geworden.
Improved Taste:D De beste Gainer verkrijgbaar is nu waarschijnlijk ook 1 van de lekkerste Gainers!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Bananen smaak is echt een afrader. Ik heb Mass Perfection weer een kans gegeven en heb nu chocolade smaak, deze is wel erg lekker!

Gaan we wel vanuit. We hebben nu alleen de grote emmers op voorraad, aangezienonze leverancier het niet lukte om de potten nog zo snel te producten. Hebben we ook één extra smaak toegevoegd: Coooookies en Cream!!

Mass Perfection "Puur superfood"

Ralf

Bedankt voor je antwoord! dan maar een grote.. heb je nog een advies van smaak? zat te denken aan banaan, is die beetje te doen? wat vind je persoonlijk? (in ieder geval geen chocolade!)

Bedankt voor je antwoord! dan maar een grote.. heb je nog een advies van smaak? zat te denken aan banaan, is die beetje te doen? wat vind je persoonlijk? (in ieder geval geen chocolade!)

De Mass Perfection Banaan smaak is vernieuwd. Net weer binnen. Absoluut een aanrader:)

Ik heb van de week mass perfection besteld en gebruik het nu een paar dagen.
Ik heb de smaak natural en vind hem goed te doen...ik was al eerder bekend met de oats en gebruikte daarvoor vaak brinta.
Ik neem hem gewoon met water met melk heb ik nog niet geprobeerd.
Op trainingsdagen neem ik s'morgens de shake als ontbijt en later op de dag nog 1.
Op niet trainingsdagen neem ik er gewoon 1 als ontbijt.
Ik ben erg tevreden met mass p het vult goed en voelt ook als superfood voor je spieren het is ook makkelijk om af en toe een maaltijd mee te vervangen.
Van mij krijg mass p een 9/10!!!

Goede review hoorde net tijdens het trainen dat een andere jongen er ook helemaal weg van is ;)

Ik heb van de week mass perfection besteld en gebruik het nu een paar dagen.
Ik heb de smaak natural en vind hem goed te doen...ik was al eerder bekend met de oats en gebruikte daarvoor vaak brinta.
Ik neem hem gewoon met water met melk heb ik nog niet geprobeerd.
Op trainingsdagen neem ik s'morgens de shake als ontbijt en later op de dag nog 1.
Op niet trainingsdagen neem ik er gewoon 1 als ontbijt.
Ik ben erg tevreden met mass p het vult goed en voelt ook als superfood voor je spieren het is ook makkelijk om af en toe een maaltijd mee te vervangen.
Van mij krijg mass p een 9/10!!!

WOW! Dat zijn mooie complimenten weer!!:) Mass Perfection is op elk moment 100% de beste beste mealreplacement / gainer in de markt. 100% pure complexe koolhydraten in de vorm van Oats, Brown Rice en Rice Bran in combinatie met de beste eiwittten voor je spieren, Whey en Micellar. Zo pak je met elke shake de beste kcal voor je spieren om te groeien. Daar kan niets in de markt tegenop!:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Straks na de wedstrijd wordt deze zeker weer vaste prik in mn voeding.

Ook bij komt die weer in het off season schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven