XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Precies ja! altijd top service en snelle levering :)

Ook de gratis samples en shakers zijn erg fijn om te hebben

Gisteren Cookies&Cream binnen gekomen. Deze is echt lekker! Zal moeten oppassen dat ik niet TE veel mass perfection ga vreten :D

Als je even snel moet, zoals nu, neem je gewoon dit als ontbijt. Heerlijk, voedzaam en gezond. Was het maar weer avond..

Als je even snel moet, zoals nu, neem je gewoon dit als ontbijt. Heerlijk, voedzaam en gezond. Was het maar weer avond..

Ja, Mass Perfection is "Superfood" voor je spieren op elk moment van de dag! Makkelijk, snel en bomvol bouwstoffen! Pure complexe koolhydraten in combinatie met de beste eiwitten, dat verschil merk je direct!:)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 09:27 ----------

Dank je:)

We hebben Mass Perfection nu al in 6 heerlijke (nieuwe) smaken:

-Banana Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream
-Naturel Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Vanilla Milkshake

Binnenkort komt daar voor onze immens populaire Gainer/Maaltijdvervanger ook de smaak Coconut Milkshake:zuip: bij!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Eind deze week of begin aankomende week komen ook de 2200 Grams verpakkingen Mass Perfection weer binnen:)

Na een paar weken nog steeds tevreden: Vult zeer goed, lost redelijk goed op in water en zeer goed in melk, en de smaak valt niet over te klagen. 's Ochtens gooi ik een scoop door de Brinta, en na de workout altijd een shake van 2 scoops. Ook af en toe als ik te lui ben om de zoveelste maaltijd van de dag te maken, maak ik even een lekkere shake. :)

Is die prijs van €34,90/4400gr trouwens permanent? Gezien dat stukje over "Introductieaanbieding!" weg is.. dat zou al helemaal fantastisch zijn namelijk, gezien ik een arme student ben. :D

Overigens over een nieuwe smaak: De smaak "fruit sensation" van de Magnificent sachets die ik bij m'n bestellingen kreeg was echt overheerlijk. Geen idee of het mogelijk is om die als nieuwe Mass Perfection smaak toe te voegen?

Na een paar weken nog steeds tevreden: Vult zeer goed, lost redelijk goed op in water en zeer goed in melk, en de smaak valt niet over te klagen. 's Ochtens gooi ik een scoop door de Brinta, en na de workout altijd een shake van 2 scoops. Ook af en toe als ik te lui ben om de zoveelste maaltijd van de dag te maken, maak ik even een lekkere shake. :)

Is die prijs van €34,90/4400gr trouwens permanent? Gezien dat stukje over "Introductieaanbieding!" weg is.. dat zou al helemaal fantastisch zijn namelijk, gezien ik een arme student ben. :D

Overigens over een nieuwe smaak: De smaak "fruit sensation" van de Magnificent sachets die ik bij m'n bestellingen kreeg was echt overheerlijk. Geen idee of het mogelijk is om die als nieuwe Mass Perfection smaak toe te voegen?

Dank je, voor de complimenten. Mass Perfection is een regelrechte hit, de prijs blijft dus permanent. De samenstelling/kwaliteit wordt enorm gewaardeerd en daar zijn we erg blij mee. Weer een mooi product waarmee we ons onderscheiden in de markt. We gaan het aantal smaken ook zeker nog uitbreiden. Een fruit sensation smaak is misschien ook best een goed idee! Ga ik morgen eens in de groep gooien.:)

We krijgen van veel mensen de vraag wanneer ze Mass Perfection het beste kunnen nemen:)
Mass Perfection is eigenlijk de ideale bron van bouwstoffen voor je spieren op elk moment van de dag. Er zijn veel mensen die Mass Perfection nemen als spieropbouwend ontbijt. Mass Perfection is ook de ideale shake voor Bodybuilders die 7-8 maaltijden nemen per dag. Voor 1-3 van deze maaltijden kun je dan een shake Mass Perfection nemen. Mass Perfection kun je daarnaast ook heel goed na de training nemen voor optimaal herstel en spiermassa opbouw.

Zojuist even in jullie handige powder box 2 scheppen gedaan. Past precies, grappig!

Maandagnacht besteld en deze middag binnen gekregen.
snelle levering waarvoor dank :):):)
Smaak choco shake.........best lekker.

Snelle levering en goede producten wat wil je nog meer.

Maandagnacht besteld en deze middag binnen gekregen.
snelle levering waarvoor dank :):):)
Smaak choco shake.........best lekker.

Kwalitatief is er geen betere Gainer. Met Mass Perfection neem je de beste eiwitten uit Whey Protein en Micellar in combinatie met de meest zuivere complexe koolhydraten uit Oats, Rice en Rice Bran. Beter is er niet:) Puur Superfood voor je spieren op elk moment in de dag.:) En de smaak is ook nog eens heerlijk!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 19:57 ----------

Snelle levering en goede producten wat wil je nog meer.

alles wat je maar kunt wensen:)

Mass perfection is altijd handig als ik een lege maag begin te krijgen en ik niet weet wat ik moet nemen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven