Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is Ecto? en wat is Endo? en wat is mesomorph?
lengte: 1.88 m
gewicht: 70 kg

ecto endo en meso. zijn lichaamstypen. Elk lichaamstype heeft andere training nodig en elk andere voeding, ik zal je een link geven
De menselijke lichaamstypen
effe goed lezen en dan kan ik je misschien verder helpen

Als ik het zo lees ben ik het meest een mesomorf. Ik heb alleen geen dik gezicht en wordt niet erg snel bruin. Aanleg om spieren te winnen heb ik wel. Ik weet dat dit topic bedoeld is voor mensen die moeilijk aankomen, maar als je me raad zou kunnen geven zou dat wel fijn zijn.
Ik ben 1,78m en weeg 82,25kg.
edit: geef deze jongen een kans. We oordelen pas als we kunnen oordelen. Oftewel: laat hem eerst zijn zegje doen.
als je mesomorph bent, ben je van nature gezegend man!!! Ik geef je wat tips
beste trainingsmethode omgekeerde pyramide, zwaar beginnen, en lichter gaan in verloop van je sets, dit is voor optimale prikkeling van je spierweefsel. heel veel eiwitten raad ik je aan van vooral, vlees, (geen varken), vis, melk, eieren, kaas, ect. Goede vetten zijn voor meso super belangrijk. Veel koolhydraten: zit in brood, pasta, shakes met extra koolhydraten (weightgainer), alles met graan ect dus kortom je eet 60% maxkoolhydraten, vet max20% en eiwitrijk 20% max. Kun je hier wat mee?
hier kan ik wat mee
Je hebt een langzame stofwisseling dus ten eerste geen langzame koolhydraten, geen vetten, alleen snelle koolhydraten en eiwitten uit magere bronnen.
ik geef wat voorbeelden die goed in schema passen:
kwark(mager), kip,kalkoen, tonijn in water, aardappelen gekookt, runderrookvlees, halfvolle melk, honing, Rijst, banaan, bruinbrood, rozijnen, noodles, kaas dit is allemaal prima genoeg voorbeelden??of moet je meer weten