Fitness Seller

massa-schema voor diegene die willen aankomen in massa

Heeey kereol

Ik ben de wanhoop nabij echt!! je moet me helpen ! Ik train nu al super lang en dik pompen enzo maar lukt maar niet om massa te krijgen, mischien weet jij het wel!!

Ik ben 53kilo en 1,90 . Ik eet echt super veel, ik ben al wel de breedste van de klas maar wil graag nog wat breder worden . Dus echt een super massa schema . Oja ik ben 100procent endo volgens mij .

Alvast erg bedankt brother :)

53 kilo bij 1.90? kan dat?
En dan ook nog de breedste van de klas zijn?

whahahahahahahah janpaul maakt een joke man hahahah bijna 2 meter en maar 50 kilo ULTRA SPRIETOVICH wahahahh

en dan ben je ook nog eens endo....

@ ultrasprietovic
als je echt zoveel eet, tel eens de kcaletjes op van wat je op een dag eet...

150 ofzo?

ik ben 1.64 en weeg evenveel als jou:p

ik ben 1.64 en weeg evenveel als jij :P

OMG ik heb nog nooit zoveel onzin in 1 topic gezien... :rolleyes:

Jezus wat stom dat jullie me uitlachen .

Hopelijk wil de topicstarter me wel een goed advies geven! En jullie weten kennelijk niet hoe breed ik al wel niet ben :) HAHAHA

We willen je gerust tips geven, maar 1.90 bij 53kg is gewoon wat lachwekkend...

Wat eet je zoal op een dag..

JanPaul90 loopt te fokken man......

hier kan ik wat mee:P
Je hebt een langzame stofwisseling dus ten eerste geen langzame koolhydraten, geen vetten, alleen snelle koolhydraten en eiwitten uit magere bronnen.
ik geef wat voorbeelden die goed in schema passen:
kwark(mager), kip,kalkoen, tonijn in water, aardappelen gekookt, runderrookvlees, halfvolle melk, honing, Rijst, banaan, bruinbrood, rozijnen, noodles, kaas dit is allemaal prima genoeg voorbeelden??of moet je meer weten

mja dat wistek eig al :p en kwa training dan?

Als ik het zo lees ben ik het meest een mesomorf. Ik heb alleen geen dik gezicht en wordt niet erg snel bruin. Aanleg om spieren te winnen heb ik wel. Ik weet dat dit topic bedoeld is voor mensen die moeilijk aankomen, maar als je me raad zou kunnen geven zou dat wel fijn zijn.

Ik ben 1,78m en weeg 82,25kg.

edit: geef deze jongen een kans. We oordelen pas als we kunnen oordelen. Oftewel: laat hem eerst zijn zegje doen.
volledig mee akkoord/

:eek:
We willen je gerust tips geven, maar 1.90 bij 53kg is gewoon wat lachwekkend...

Wat eet je zoal op een dag..

wat praat juh nou... een jongen die ik ken die is 19 en die is 56 kilo ofzo en hijs 1,80 ofzo hij is er niet slechter op geworden, totdattie zo door gaat met eten, beetje weinig maar het doet hem niks;)

is niet speciaal. maar dat ie de breedste van de klas is dat is speciaal. mattie van mij is 1.90 60kg en is 23jaar oud...

:eek:

wat praat juh nou... een jongen die ik ken die is 19 en die is 56 kilo ofzo en hijs 1,80 ofzo hij is er niet slechter op geworden, totdattie zo door gaat met eten, beetje weinig maar het doet hem niks;)

Ik weet niet of je het doorhebt, maar iemand van 1,90 zou zo rond de 80/85 kilo moeten wegen. Dat scheeld dus 37 kilo hè met JanPaul. Sommige mensen hier zijn 30 cm kleiner, en wegen het dubbele (bij wijze van spreken), vandaar dat het niet al te normaal is om zo'n gewicht te hebben bij die lengte.

Jullie gaan er ook echt op in, natuurlijk is hij geen 53 kilo hij flasht jullie omdat jullie overal op in gaan en dan tips willen geven.

Pff altijd die vraag over welk type lichaamsbouw je nu juist hebt.

3 dinges die belangrijk zijn:
-eten
-traine
-rust

Maakt geen ruk uit welk type lichaamsbouw je hebt en als je niet bijkomt is 1 van die dingens niet in orde. Om nu specifiek bepaald voedsel aan een bepaald type lichaamsbouw toe te kennen is helemaal bullsh*t.

Jullie gaan er ook echt op in, natuurlijk is hij geen 53 kilo hij flasht jullie omdat jullie overal op in gaan en dan tips willen geven.

waarom zou hij ons flashen? er zijn wel meer mensen 1.90 en wegen nog geen 60 kilo... het gaat ons erom dat hij zegt dat hij de breedste van de klas is... willen wij wel eens zien hoe breed hij dan is...
en wats er mis met op vragen en andere posts ingaan en dan tips geven? volgens mij is dit forum bedoelt om elkaar te helpen en tips tegeven... dus moeten we er toch ook op ingaan;)

Heeey kereol

Ik ben de wanhoop nabij echt!! je moet me helpen ! Ik train nu al super lang en dik pompen enzo maar lukt maar niet om massa te krijgen, mischien weet jij het wel!!

Ik ben 53kilo en 1,90 . Ik eet echt super veel, ik ben al wel de breedste van de klas maar wil graag nog wat breder worden . Dus echt een super massa schema . Oja ik ben 100procent endo volgens mij .

Alvast erg bedankt brother :)

Whaha grapjas :P

Terug
Naar boven