- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil er wel geld op zetten dat dat je nooit gaat lukken.

)
; En nu doe je een bachelor die redelijk chill is, het feit dat je (her)examens hebt is ook raar imo.. Als je gewoon 2 weken studeert kan je er toch vlot door zijn zonder herexamens? Als je motivatie daar al faalt zou ik gewoon voor de master kiezen die aansluit op je richting. Veel meer kans dat je dat haalt ( als je er effectief voor werkt, een master halen zonder ervoor te werken is gewoon voor 95% van de mensen niet mogelijk)weet ik wel hoor, vandaar dat ik twijfel. Informatica heb je voldoende aan een ietwat hoge intelligentie, maar voor fysica (zeker de master) lijkt me een combinatie van dat en inzet een vereiste.Intelligentie is het belangrijkste niet. Discipline. Dat was in ieder geval wel het probleem toen ik nog natuur- en sterrenkunde studeerde.![]()
nog nooit een officiele test gedaan, dus heb er geen idee van.Idd, meeste met een IQ rond de 110 kunnen dit makkelijk aan, zolang ze maar de tijd maken om te studeren. Als je het nog is graag doet en/of wil weten helpt ook.
Spijtig genoeg zijn er ook altijd minder interessante dingen die je moet leren en dan komt wilskracht en doorzettingsvermogen van pas.
Wat is jou IQ volgense de klassieke test trouwens Angelus? Is wel meer een richtlijn dat bepaalde aspecten van je denkvermogen vastlegt. Maar het geeft wel al een inzicht in je potentieel denkvermogen.
Maar als je met minimale inspanningen informatica kan zit dat wel goed denk ik. Je gaat alleen extra inspanningen moeten doen![]()

daar zit het probleem alHet hangt er gewoon vanaf hoeveel je ervoor wilt doen. Weet je je eigen ''IQ''? Ik zie vaak dat het niet altijd de slimme zijn die het halen iig, het komt veel meer voor dat een normaal begaafd persoon die er alles voor laat veel verder komt dan een begaafder persoon die er minder voor doet.
Fysica lijkt me ook echt heavy shit; En nu doe je een bachelor die redelijk chill is, het feit dat je (her)examens hebt is ook raar imo.. Als je gewoon 2 weken studeert kan je er toch vlot door zijn zonder herexamens? Als je motivatie daar al faalt zou ik gewoon voor de master kiezen die aansluit op je richting. Veel meer kans dat je dat haalt ( als je er effectief voor werkt, een master halen zonder ervoor te werken is gewoon voor 95% van de mensen niet mogelijk)

http://www.testmijniq.nl/nl/index.php
.thanksHier kan je de standaard test doenhttp://www.testmijniq.nl/nl/index.php
Altijd leuk om te weten. Zijn ook nog andere interessante testen.
Lol dat het gaat je niet meer zo makkelijk af is wel epic idd. Ook echt altijd de grenzen gaan opzoeken he.
Het voordeel is wel dat je dus eigenlijk echt nog veel reserve hebt, dus als je het echt wil, dan kan het je ook gewoon lukken. Ken er genoeg die het echt willen, maar die het gewoon niet kunnen , erg jammer soms. Mrjah je moet ook prioriteiten stellen in het leven he.. Je leven is nu wss gewoon uberchill, niet? Hoe langer je dat kan trekken, hoe beter... ( zo zie ik het toch )

Even iets ter illustratie: slechts 15% van de hoogbegaafden haalt een masterdiploma.
Dit heeft twee oorzaken; dit soort mensen raakt snel verveeld check of missen een bepaalde motivatie check en ze zijn sociaal-emotioneel/-communicatief niet volwassen check.
Nu weten we niets van het IQ (of EQ) van Angelus natuurlijk, maar hij kan wel bij zichzelf te rade gaan of bovenstaand van toepassing is en het zodoende een 'aanvaardbaar risico' is om een toch wel pittige masteropleiding fysica te gaan volgen ...![]()

Hier kan je de standaard test doenhttp://www.testmijniq.nl/nl/index.php
Altijd leuk om te weten. Zijn ook nog andere interessante testen.
Heb em gedaan. Tussen de 120 en de 130 stond er. Maar ik kon het exacte getal niet zien omdat mijn scherm niet groot genoeg was fso. Ook niet echt op gelet, dus ik laat mijn pa hem even doen en bij hem zag je dan wel het exacte getal '-.-. Heb ook geen e-mail gehad, kan ik daar nog aangeraken op een of andere manier?
Is al ff geleden dat ik die gedaan heb, dus weet niet juist meer hoe je er kan aangeraken. Ik heb hem 2 keer gedaan om de betrouwbaarheid te checken. Had 2 keer 113, toevallig.
1 op 11 heeft een IQ hoger dan 120 en ze zitten allemaal hier.Je moet inzoomen danIs al ff geleden dat ik em gedaan heb, dus weet niet meer juist hoe je er kan aangeraken. Ik heb hem 2 keer gedaan om de betrouwbaarheid te checken. Had 2 keer 113, toevallig.
. Ook niet slecht voor een metser
. Achjah het is ook maar wat je ermee doet he. En waar je prioriteiten liggen.Pa had 112 btw. Ook niet slecht voor een metser
. Achjah het is ook maar wat je ermee doet he. En waar je prioriteiten liggen.

Doe hem beiden nog is (als je tijd hebt) om te checken of een 2de keer vlak erna de resultaten beinvloeden.
, vond hem soms echt wel epic moelijk. Pa zat ook te vloeken. Kreegdie een vraag, over een biljarttafel ( 2.40 lang 1m breed) met een bal die tegen een zijde aanligt en dan vragen ze hoeveel zijden je maximum kan raken als je hem stoot en de bal rolt 3meter. Daar wil je toch gewoon niet over beginnen nadenken?
Nuja Angelus mss wel he
.gaat het hier over de wereldbevolking? Want lijkt me dat mensen die nooit naar school zijn geweest enorm laag zouden scoren op zulke tests, en daar zijn er toch een miljard of meer vanDoe hem beiden nog is (als je tijd hebt) om te checken of een 2de keer vlak erna de resultaten beinvloeden.
En idd niet slecht voor een metser. 25% van de bevolking heeft een IQ boven de 110. En die zitten waarschijnlijk vooral in Belgie en Nederland dan
Ik ben wel is benieuwd naar de resultaten van dbb. Een enquete is wel is interessant.

gaat het hier over de wereldbevolking? Want lijkt me dat mensen die nooit naar school zijn geweest enorm laag zouden scoren op zulke tests, en daar zijn er toch een miljard of meer van![]()
Maar staan interessante tabellen op. Ik zal zo eens op wat andere site's zoeken.
We veronderstellen dan ook dat die mensen nooit een IQ test hebben gedaan en tellen ze niet mee. Zo eens opzoeken op hoeveel mensen ze dat berekend hebben en vanwaar de resultaten zijn. Want het IQ zal wel gestegen zijn tov 1900.