XXL Nutrition

master in de fysica

Hier kan je de standaard test doen ;) http://www.testmijniq.nl/nl/index.php
Altijd leuk om te weten. Zijn ook nog andere interessante testen.
2u91hxi.jpg

Valt tegen dit.

Lol best epic toch dat er hier alweer 3 mensen tussen 120-130 scoren? En dat zou dan maar 10% van de bevolking zijn?

Was toen nog maar 15, denk dat ik nu hoger zou scoren :eyebrow:

Was toen nog maar 15, denk dat ik nu hoger zou scoren :eyebrow:

Toen ik jonger was heb ik ook is zo een test gedaan online. Zat een tijd van 20min op, waar ik wel ben wat over gegaan denk ik. En had 143 :plol, dus ofwel is dat omdat ik wat langer de tijd had genomen. Of ik ben dommer geworden :D

Laatst bewerkt:
Fuuuu, snap die eerste al niet met die 10, 10, 10, 7, 7, 7, 3, 3 ,3, 0, 1, 8,8,8

Y u IQ test hav math in it!

was ik maar zo slim als jullie

Ik zie in m'n mail dat ik die test toevallig ooit heb gedaan, 10/09/2006. Was toen dus vrij jong hehe, maar scoorde 126 op de "Klassieke IQ test", is dat betrouwbaar dan?

Doe hem nu nog is dan weet je het ;) Maar mensen die een opleiding bezig zijn waar voldoende wiskunde inzit hebben wel een voordeel bij deze test vermoed ik.

Laatst bewerkt:

Ja i kno, heb hem opgezocht :o

"moet 63 zijn volgens mij
81-72-63 horen bij elkaar.. elke keer 9 eraf
77-70-?? horen bij elkaar.. elke keer 7 eraf, dus 63
volgende getal zou dan 54 zijn" Droog imo :o

Nu anyway, zoals eerder vermeld maakt IQ zoveel niet uit. Motivatie, is zoals bij zoveel zaken de sleutel. Ik ga tevreden zijn met een bachelordiploma :p. En ik ga het nog wat proberen trekken voor het studentenleven maar de kans is klein dat ik slaag in een master. Er komt veel te veel bij kijken.

Laatst bewerkt:
Vroeger was tijd nog geen geld, nu wel. Er wordt beslag gelegd op mijn kunnen, hier reken ik geld voor. Als iemand mij dus deze IQ test wil laten maken, zal ik even mijn bankrekeningnr. PM'en. :)

Ja i kno, heb hem opgezocht :o

"moet 63 zijn volgens mij
81-72-63 horen bij elkaar.. elke keer 9 eraf
77-70-?? horen bij elkaar.. elke keer 7 eraf, dus 63
volgende getal zou dan 54 zijn" Droog imo :o

Nu anyway, zoals eerder vermeld maakt IQ zoveel niet uit. Motivatie, is zoals bij zoveel zaken de sleutel. Ik ga tevreden zijn met een bachelordiploma :p. En ik ga het nog wat proberen trekken voor het studentenleven maar de kans is klein dat ik slaag in een master. Er komt veel te veel bij kijken.

:Dlol plaats anders de vragen hier zodat anderen ze kunnen opzoeken voor ze de test doen. Das zeker dat er meerdere boven de 120 scoren nu:D

Maar idd er komt meer bij kijken dan IQ resultaat van deze test. Hnagt ook af van welke richting je gaat studeren. En voor elk heb je andere inzichten nodig.

Zolang je niet onder de 100 scoort moet je je geen zorgen maken denk ik :D (als je wil studeren op hogeschool of unief toch)

Laatst bewerkt:
Ach, gelukkig ziet ie zelf ook in dat informatica peanuts is :D

Het is maar net welke vragen je krijgt. Van die reeksen en ruimtelijk inzicht zag ik sommige meteen, en andere moest ik een stuk langer naar kijken en 1 kwam ik gewoon niet uit/ duurde me te lang.

Ga dan misschien beter biomedische, biochemie of chemie doen. Allemaal professionele bachelors. Als dat je zou afgaan en je denk dat je nog verder kan/wil kun je nog steeds schakeljaar bij doen om eventueel fysica (of iets anders) er dan bij te krijgen.

Ik heb 154 gehaald. Ik heb de test overigens in 8 minuten afgewerkt.

Terug
Naar boven