AndroidHealthClinic

master in de fysica

Het is maar net welke vragen je krijgt. Van die reeksen en ruimtelijk inzicht zag ik sommige meteen, en andere moest ik een stuk langer naar kijken en 1 kwam ik gewoon niet uit/ duurde me te lang.

En een foutief antwoordt is ook een punt eraf. Dus als je niet gokt en alleen de zekere beantwoord kom je ook weer hoger uit.

Goede eerste post :roflol:

Ruud0111 is not impressed

2elz37l.jpg

:trollface:

Ga dan misschien beter biomedische, biochemie of chemie doen. Allemaal professionele bachelors. Als dat je zou afgaan en je denk dat je nog verder kan/wil kun je nog steeds schakeljaar bij doen om eventueel fysica (of iets anders) er dan bij te krijgen.

Lol biomedische, biochemie of chemie is wel een geheel ander ding hoor. Bij biomedische krijg je celbiologie, immunologie, enz.. Dat zijn vakken die je echt moeten interesseren en inzicht moet voor hebben in de werking van het menselijk lichaam. Veel lezen en studeren.

Chemie is weer andere shit :p Mag er niet aan denken.

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 00:17 ----------

Vroeger was tijd nog geen geld, nu wel. Er wordt beslag gelegd op mijn kunnen, hier reken ik geld voor. Als iemand mij dus deze IQ test wil laten maken, zal ik even mijn bankrekeningnr. PM'en. :)

:D Kzal wel weer gokken naar je rekening nr.

Laatst bewerkt:
Vorige keer had je fout gegokt, heb je nu dus 'n grotere kans om goed te gokken! :)

psssttt internet vrienden zal ik jullie is een geheimpje verklappen

mensen die echt slim zijn scheppen niet op over hun IQ

groetjes

Lol biomedische, biochemie of chemie is wel een geheel ander ding hoor. Bij biomedische krijg je celbiologie, immunologie, enz.. Dat zijn vakken die je echt moeten interesseren en inzicht moet voor hebben in de werking van het menselijk lichaam. Veel lezen en studeren.

Chemie is weer andere shit :p Mag er niet aan denken.
Gelijk heb je, maar OP zei natuurkunde, kunnen ze allemaal nog wel bij.:p

is weer de zoveelste onbetrouwbare internettest dus, maar ga hem toch wel eens maken:P

Idd, heb hem opnieuw gemaakt en had nu 122. En moet zeggen dat ik het niet altijd zag maar het meest logische nam dan. Dus ben weer wat slimmer als een jaar terug :D De test is niet volledig zoals we al wisten. Er zijn wel nieuwere, uitgebreidere beschikbaar. Maar daar zit je wat langer aan.

Maar de test geeft wel bepaalde basis inzichten aan die je zou moeten weten als je naar school bent gegaan. Boven de 100 ga je toch altijd scoren als je iets inzicht en intelligentie hebt.

Laatst bewerkt:
Welke is deze trouwens? ah nu zie ik t. Jongen, meisje dus denk.

16. broer :: zus = ..... :: .....
ouderdom :: jeugd
jongen :: meisje
tante :: nicht
oom :: neef

En deze? Heb 3 geantwoord. Maar twijfel. Zonder effect zeggen ze, dus veronderstel gewoon rechtdoor.

9. Op een biljarttafel van 1 bij 2 meter ligt een biljartbal, met gewone afmetingen, los van de band. Hij wordt zonder effect weggestoten en rolt vervolgens 3 meter. Hoeveel banden kunnen er maximaal geraakt zijn?
3
4
5
6
7
8

Deze was ook kak. lol Als dat geen toeval is weet ik t ook niet hoor.

12. Je hebt een boekje met stadsplattegrond die in aparte kaarten is opgedeeld. De kaarten zijn 12 bij 20 centimeter. Als je een straat zoekt, merk je dat die vaker bij de rand van de kaart ligt dan in het midden van de kaart. Is dat toeval?
Nee, dat is geen toeval
Ja, dat is toeval
Dat hangt af van de overlap
Dat hangt af van de grootte van de kaart

Laatst bewerkt:
jongen : meisje

12: geen toeval => aan de randen van de kaart is de oppervlakte groter dan in het midden dus meer kans dat een straat zich aan de rand van de kaart bevindt.

u mirin my intelligence :trollface:

Laatst bewerkt:
Welke is deze trouwens?

16. broer :: zus = ..... :: .....
ouderdom :: jeugd
jongen :: meisje
tante :: nicht
oom :: neef

2

En deze? Heb 3 geantwoord. Maar twijfel. Zonder effect zeggen ze, dus veronderstel gewoon rechtdoor.

9. Op een biljarttafel van 1 bij 2 meter ligt een biljartbal, met gewone afmetingen, los van de band. Hij wordt zonder effect weggestoten en rolt vervolgens 3 meter. Hoeveel banden kunnen er maximaal geraakt zijn?
3
4
5
6
7
8

4

Deze was ook kak. lol

12. Je hebt een boekje met stadsplattegrond die in aparte kaarten is opgedeeld. De kaarten zijn 12 bij 20 centimeter. Als je een straat zoekt, merk je dat die vaker bij de rand van de kaart ligt dan in het midden van de kaart. Is dat toeval?
Nee, dat is geen toeval
Ja, dat is toeval
Dat hangt af van de overlap
Dat hangt af van de grootte van de kaart

Edit, hangt af vd grootte.

Laatst bewerkt:
jongen : meisje

12: geen toeval => aan de randen van de kaart is de oppervlakte groter dan in het midden dus meer kans dat een straat zich aan de rand van de kaart bevindt.

Lol, als gps gebruiker had ik er geen idee van. En klinkt nog raar. Post is een kaart.

Laatst bewerkt:
zit je nou te trollen Cools of ?

Terug
Naar boven