http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/kamer-maximumsnelheid-naar-130-140-km-u-253141/index4.html
Ohw ja. Dat heb je inderdaad al eens eerder gezegd, leuke thread was dat. En toen heb ik daar uitgebreid reactie op gegeven, met geloof ik niet zo gek veel repliek van jouw kant.
Ohw ja. Ik ben de mening toebedaan dat 100km/h hard genoeg is.
[Link niet meer beschikbaar]
Kijk de thread maar eens door. Ik hoop bij god niet dat ik het aan je bedje voor moet gaan lezen?
Ten eerste is er dus kwestie van het Gezonde Verstand. Ik hoop dat je een beetje natuurkunde hebt gehad? Uk=0,5mv^2 en dat soort geneuzel. Het is aannemelijk dat, bij verhoging van de snelheid (en daarmee snelheidsverschillen) ongelukken een ernstig afloop hebben. Ook is het zeer aannemelijk dat er sprake zal zijn van meer CO2 uitstoot en meer geluidsoverlast.
Er is dus evidence ten faveure van snelheidsverlaging geboden en er is het gezonde verstand. Daar tegenover stond: Nouhou! Je moet alles niet zo tot cijfertjes reduceren (een curieus argument als het gaat om snelheidsverhoging, maar dat terzijde) en: 'ik wil gewoon hard jagen' (niet per se door jou ter berde gebracht)
Nu kan je hier nog wel een keer de vraag herhalen, maar wat heeft dat voor een zin? Dan ga ik antwoord geven, ga je weer niet zinnig reageren en herhalen we het spelletje in de volgende thread weer.