MuscleMeat

me na 1 jaar traine

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben 73,5 geweest bij 1,74m, dus ik zou dan ook zon fysiek moeten hebben ofwa?:)

zoals ik ook al dacht is ie een faker

Ik ben 1.72-1.73 en weeg 75KG, mijn fysiek is al zo'n beetje gelijk en dat was in iets langer als een jaar. Met beter eten kan het allemaal nog groter.

• Topic Starter Topic Starter
album czechustasa

Vreemd album waar die foto's instaan.

??? haha ja ik had die naam 2 jaar gelede bedacht

k kan via die album nie anders fotos hier plaatsen

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Goed fysiek. Niet haalbaar in een jaar naturel.

ok kzei toch ongeveer 1 jaar toch

ik trainde van mei 2008 tot juli 2008 ff ...maar nie goed en kwam 2 kilo aan ofzo
kging nie vaak enso kwist niks

dan ging ik van septebmer 2008 dus ff goed traine tot nu

en wel naturel....en ik gebruik geen proteinsehakes, al zou dat denk ik wel veel helpen. Na training drink ik altijd liter magere melk of karnemelk soms en een banaan..soms eieren erbij

k eet nu laatste 4 maanden veel tonijn, kip, dat witte van die eieren
ehh pasta, magere kwark...karne melk, ook magere melk (0% vet haha)

k probeer om de 2,5 uur steeds te eten

geen biris:D
rustigg:cool:

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

haha hoe kom je aan Andrej Mozolani? haha hijs de beste man

slovakian bodybuilder

leipe tijden met em in Bratislava, we gingen zo shoulder presses doen met boomstammen in the forest
hardcore haha

ik ben tsjech hij slowaak dus oostblok training in vakantie

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Ziet er goed uit. Ik geloof best dat dit in een jaar mogelijk is maar wat heb je hiervoor gedaan voor sport
voetbal en tafeltennis

als het naturel is en op een jaar tijd erg mooi. Het lijkt alsof je zwaarder bent dan je zegt :s

Fake?

Dudes, Ik ken deze jonge persoonlijk en er is hier niks fake, dus hou je Jaloerse commentaar alsjeblieft voor je ok?
1 jaartje getraind, hij heeft er miss aanleg voor en hoeft er minder voor te doen dan andere mensen. ga dus aub nie janken.

danku

En jij komt ook al uit tjechië, wat toevallig!

Nice:thumbup:

vette pics andrey

Respect voor de voorruitgang !!

Maar mag tog hopen dat ik ook wel zoveel gain, doe al die moeite niet voor niks ;)

Greetz,

Dudes, Ik ken deze jonge persoonlijk en er is hier niks fake, dus hou je Jaloerse commentaar alsjeblieft voor je ok?
1 jaartje getraind, hij heeft er miss aanleg voor en hoeft er minder voor te doen dan andere mensen. ga dus aub nie janken.

danku

lol zo schattig altijd die vriendjes die voor elkaar opkomen op een forum:D

ik geloof er geen reet van en ben benieuwd naar zijn benen volgens mij tandenstokers ofzo...

wat een haat op deze topic..

geen haat , wel wantrouwigheid wanneer men te onduidelijke foto's post over iemand zijn fysiek

post een foto van je fysiek , hou daarbij een blad met datum en DBB bij en dan zal men je wel direct geloven

mensne die al lang trainen weten gewoon al een beetje wat realistisch is , natuurlijk heb je mensen die echt goede genen hebben .

Maar die zijn schaars ...

• Topic Starter Topic Starter
wjoo klees nu

haha rare mensen, naja ik train gewoon vaak en eet veel...en ja bij elkaar ist toch 1 jaar

enne die fotos zijn wel duidelijk vind ik

dit is gwn van vakantie, en hoezo zou ik ff badkamer fotos of huiskamer fotos posten zoals die anderen wat ik zie kan ik ook doen maar kga nie doen

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

ik geloof er geen reet van en ben benieuwd naar zijn benen volgens mij tandenstokers ofzo...
jwel man rustige tijden op de leg press

4 maanden geleden traine ik benen nog nie nu wel, rug ga ik ook weer meer traine

die 2 groepe trainde iknie zo vaak

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

hwhaha ty lidi co to rikaj, to vsechno ctu a se myslim ze sem fake nebo andrej mozolani neboco haahah

blaznivy hollandany

wjoo klees nu

haha rare mensen, naja ik train gewoon vaak en eet veel...en ja bij elkaar ist toch 1 jaar

enne die fotos zijn wel duidelijk vind ik

dit is gwn van vakantie, en hoezo zou ik ff badkamer fotos of huiskamer fotos posten zoals die anderen wat ik zie kan ik ook doen maar kga nie doen

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

jwel man rustige tijden op de leg press

4 maanden geleden traine ik benen nog nie nu wel, rug ga ik ook weer meer traine

die 2 groepe trainde iknie zo vaak

Je zou evt wel enigzins de ongeloofwaardigheid van bepaalde mensen weg kunnen nemen door nog een foto te maken met datum etc erbij. Want door deze post word je alleen maar ongeloofwaardiger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven