MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
nog steeds niet echt beter. Voel me nog erg futloos en weer een k*t training. Ik ben vaak erg duizelig na sets, week iemand waardoor dit kan komen?

Squats:
5x5 120kg
frontsquats:
2x8 60kg

Bench:
(wilde voor 62.5kg 5x5 gaan)
3x3 62.5kg

Deadlift
1x 145kg (wilde voor 5 gaan)
haalde vorige week nog gewoon 150x3 na een veel zwaardere training
feelsbatman.jpeg

ben toen maar naar huis gegaan.

maar was helemaal op voelde me niet echt goed. Ik denk dat het deels ook mentaal is ik voel me erg down de laatste dagen en ik ben ook 1kg lichter geworden.

nog steeds niet echt beter. Voel me nog erg futloos en weer een k*t training. Ik ben vaak erg duizelig na sets, week iemand waardoor dit kan komen?

Squats:
5x5 120kg
frontsquats:
2x8 60kg

Bench:
(wilde voor 62.5kg 5x5 gaan)
3x3 62.5kg

Deadlift
1x 145kg (wilde voor 5 gaan)
haalde vorige week nog gewoon 150x3 na een veel zwaardere training
feelsbatman.jpeg

ben toen maar naar huis gegaan.

maar was helemaal op voelde me niet echt goed. Ik denk dat het deels ook mentaal is ik voel me erg down de laatste dagen en ik ben ook 1kg lichter geworden.

probeer eens meer koolhydraten te eten, kan zijn dat het probleem daar aan licht.

probeer eens meer koolhydraten te eten, kan zijn dat het probleem daar aan licht.

Ik ben de afgelopen week ziek geweest en niet zo veel gegeten als normaal. Maar moet idd weer meer gaan eten. Eet opzich denk ik wel genoeg koolhydraten maar wel veel daarvan is suiker :o

mooie squats.

fuaaark, vandaag eindelijk weer hard gegaan.

Nieuwe schoenen lift schoenen vandaag. Vind ze persoonlijk erg fijn en squatten voelde erg goed.

Wel gemixte gevoelens over mn training. Voelde me wel redelijk sterk maar niet alle doelen gehaald voor vandaag.

Squats:
(probeerde PR poging)
2x5 20kg
5x 40
5x 60
5x 100
3x 140
1x 160
0x 180 (faal :mad:, heb 180kg al wel eens eerder gehaald)
5x 130
probeerde toen max aantal reps met 140kg

10x 140 :D
fimlpje:

dit is veel sterker dat ik normaal ben (had mischien nog een paar reps ingezeten), vreemd dat ik de 180 dan toch niet haal. Upload hier later een video van
voelde me sterk nog een keer 180kg geprobeerd maar weer faal.

bench:
4x 65kg (wilde 65kg 5x5 doen)
4x5 60kg
filmpje:

Deadlifts:
5x normaal 5x sumo: 90kg
5x normaal 5x sumo: 120kg
5x normaal 5x sumo: 145kg :D (vrijdag kreeg ik 145 nog maar een keer omhoog)

Lat pull Down:
3x6 54kg

ook nog wat accesory work gedaan (frontsquats, bicep curls, OHP, cleans etc).

Ga mn dieet veranderen voor meer gains. Eet nu veel te veel suiker (250gram per dag :eek:), en ga meer eten om eindelijk weer eens wat te gainen.

dit is wat ik zegmaar op een goede dag eet (er zijn ook dagen dat ik echt niet zoveel door mn keel krijg):
vospx4.png

Laatst bewerkt:
ondanks de 180kg squad fail wel mooi set 140kg gesquad.

voeding en suikers, misschien de karvan cevitan light versie ofzo met minder of zonder suiker?

ondanks de 180kg squad fail wel mooi set 140kg gesquad.

voeding en suikers, misschien de karvan cevitan light versie ofzo met minder of zonder suiker?

ik begrijp er echt niets van. Was heel sterk met de 140kg maar kon 180kg niet. Heb juist de laatste week op explosiviteit getrained.

Ja ben van plan mischien toch een glas minder te gaan drinken (maar limo is zo lekker :( en de enige echte dorstlesser voor mij). Heb wat oats en brinta gehaald om de suiker mee te vervangen en ga ook andere dingen in mn eten hierdoor vervangen

Misschien de volgende keer dat het wel lukt, je hebt het geprobeerd dat is het belangrijkste, de 160kg ging makelijk?

Ja of kijken naar een variant met minder suikers oid. oats heb ik goede ervaringen mee krijg ik power van. succes.

Misschien de volgende keer dat het wel lukt, je hebt het geprobeerd dat is het belangrijkste, de 160kg ging makelijk?

Ja of kijken naar een variant met minder suikers oid. oats heb ik goede ervaringen mee krijg ik power van. succes.

nee 160 ging moeilijk haar had wel nog een reps kunnen doen met 160 denk ik (mischien 2-4)

maar zat ook niet heel erg met mn hoofd bij de 180kg. Squatten is zo veel mentaal, andere lifts trouwens ook.

Laatst bewerkt:
zieke squats :O

weer goed getrained vandaag:

Squats:
3x120
1x160 (wilde weer ORM gaan maar voelde niet sterk, dus niet doorgezet.)
werksets:
5x5 140kg
Front Squats:
2x5 80kg

OHP:
2x 47.5kg (voelde te zwaar)
5x5 45kg (voelde dan weer ligthweight ???)

Bench (paused):
(vooral form werk gedaan)
2x2 60kg
2x3 60kg

Lat Pulldown:
3x6 56.5kg

Cable Rows:
3x6 33.5kg

ben de laatste tijd erg over mn schema aan het nadenken en of ik niet beter een ander schema kan gaan volgen.

wat is je schema dan

workout A:
Squats 5x5
Bench 5x5
Deadlift 1x5
daarna meestal wat clean en jerks
Lat pull downs

workout B:
Squat 5x5
OHP 5x5
Bench 3x5
Rows 5x5 (varieer vaak in soorten rows)
(ook af en toe nog wat ander rug werk)

Doe dan A,B,A iedere week (dus niet week erna B, A, B)

was afgelopen twee weken een beetje ziek en had daardoor geen energie dus vaak minder intensief getrained dan daarvoor

workout A:
Squats 5x5
Bench 5x5
Deadlift 1x5
daarna meestal wat clean en jerks
Lat pull downs

workout B:
Squat 5x5
OHP 5x5
Bench 3x5
Rows 5x5 (varieer vaak in soorten rows)
(ook af en toe nog wat ander rug werk)

Doe dan A,B,A iedere week (dus niet week erna B, A, B)

was afgelopen twee weken een beetje ziek en had daardoor geen energie dus vaak minder intensief getrained dan daarvoor

best interessant. Die A B A (2 x) en die B A B (1 x). Is dit puur omdat je powerlift of heb je daar nog een andere verklaring voor dat je dat specifieke schema volgt?

Laatst bewerkt:
best interessant. Die A B A (2 x) en die B A B (1 x). Is dit puur omdat je powerlift of heb je daar nog een andere verklaring voor dat je dat specifieke schema volgt?

Het is dus iedere week ABA (doe dus nooit een BAB). Dit is puur en alleen omdat ik meer wil deadliften en zwaar wil benchen. Stronglifts werkt met een ABA, BAB wat betekend dat je maar 1.5 keer per week gemideld deadlift. Ik trek dit prima om dit vaker te doen, het zelfde gaat voor benchen. En ik denk hoe vaker je traint je er beter in wordt (tenzij overtraining maar dat doe ik nog bij lange na niet :rolleyes:).

Ik kon niet een schema maken waar ik 2 keer per week deadlift en 2 keer per week zwaar bench (een keer per week bench ik lichter na OHP, mooi moment om ook eens goed op form te oefenen) door te rouleren met ABA en BAB, dus heb ik maar gewoon altijd ABA gedaan.

In princiepe pak ik iedere spiergroep met zowel workout A als workout B.

Het is dus iedere week ABA (doe dus nooit een BAB). Dit is puur en alleen omdat ik meer wil deadliften en zwaar wil benchen. Stronglifts werkt met een ABA, BAB wat betekend dat je maar 1.5 keer per week gemideld deadlift. Ik trek dit prima om dit vaker te doen, het zelfde gaat voor benchen. En ik denk hoe vaker je traint je er beter in wordt (tenzij overtraining maar dat doe ik nog bij lange na niet :rolleyes:).

Ik kon niet een schema maken waar ik 2 keer per week deadlift en 2 keer per week zwaar bench (een keer per week bench ik lichter na OHP, mooi moment om ook eens goed op form te oefenen) door te rouleren met ABA en BAB, dus heb ik maar gewoon altijd ABA gedaan.

In princiepe pak ik iedere spiergroep met zowel workout A als workout B.

makes sense! succes verder!

Weet niet of het nu al verstandig is om te sleutelen aan dat schema. Gewoon een schema met progressief laden zou voor jou moeten werken.

Heb nu een nieuw schema, met dank aan fortiusfitness!! :D

ben ook veel meer aan het eten:
hier wat ik afgelopen dagen heb gegeten (ik eet meer en anders op trainings dagen)
oL8zvK1.png

pigBVi6.png
Weer even lekker getrained vandaag, maar was niet sterk

Squats:
3x5 142.5
3 142.5 (kreeg kramp in mn glutes)
5x 142.5
2x 142.5 (toch maar wel die 25 reps afmaken :p)

Bench:
2x5 62.5 (was te zwaar)
3x5 50

Deadlifts:
3x5 130

Succes! Sterk!

Huh what. In vijf maanden tijd een 180kg squat?

Dat is niet verkeerd knul! Zeker veel gevoetbald voor je ging liften?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven