MuscleMeat

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
PMH? Powermouse hiddelburg? ;)

Was tof man, leuk dat je er was en goed getild.
Rare fail op die squat wel, had zeker niet gehoeven.

Ging goed man! Ik dacht eerst dat het een technische fout op de SQ ging zijn, omdat die 1e 4 zo hard gingen :) Maakt niet uit, volgende week pak je die 155 x 5 wel :) Bench ging ook lekker, nog iets meer spanning proberen te houden onderin. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
PMH? Powermouse hiddelburg? ;)

Was tof man, leuk dat je er was en goed getild.
Rare fail op die squat wel, had zeker niet gehoeven.

lezen en schrijven zijn niet mijn sterkste punten :o

mischien dat ik over een tijdje wel weer eens langs kom.

Ging goed man! Ik dacht eerst dat het een technische fout op de SQ ging zijn, omdat die 1e 4 zo hard gingen :) Maakt niet uit, volgende week pak je die 155 x 5 wel :) Bench ging ook lekker, nog iets meer spanning proberen te houden onderin. :thumbs:

ja, goeie tip. Ik laat nu idd veel spanning los en laat de bar op mn borst rusten. Zal ik op letten :)

Vandaag weer volume dag:

Squats:
5x100
2x122.5
5x5 142.5
was wel zwaar maar wel alles lekker op diepte gehaald :)

Bankdrukken:
Had voor het bankdrukken eerst een 2 platen onder iedere poot van de bank gedaan. De banken in onze gym zijn erg laag en ik heb moeite om met voeten plat of de grond een goeie boog te krijgen. Maar de mensen aan de balie vonden dit geen goed idee en vroegen of ik de platen er weer onder vandaan kon halen :rolleyes: Toen maar niet met platte voeten gedaan, maar form was zeer lekker deze keer :D Gewichten kwamen echt makkelijk omhoog ondanks dat squat zwaar was vandaag.

3x 42.5
2x 50
5x5 57.5kg
(video van 4e set).
http://www.youtube.com/watch?v=bVawJQPpj7Y&feature=youtu.be

Power Cleans:
50x3
60x3
5x5 70

BB rows:
3x10 50

Lekkere training
Bij ons is de bench ook vrij laag dus niet bepaald comfortabel.

Maarja, je moet wat he :rolleyes:

Lekkere training
Bij ons is de bench ook vrij laag dus niet bepaald comfortabel.

Maarja, je moet wat he :rolleyes:

Oncomfortable op de bench is alleen maar goed :p Maar vind het een beetje kinderachtig dat ik er dan niet een paar platen onder mag doen.

Ik vind het echt gruwelijk dat je deadlifts en vooral sqauts zo hoog zijn!
En best raar dat in verhouding je bench zo laag is.
Maaare gas erop! Goed bezig

vandaag: herstel dag

squats,
3x5 105
front squat:
1x 100
Had voorheen alleen nog maar 80 gedaan voor reps. Maar 100 was easy rep heb geen idee waar mn ORM ligt op front squats, ben wel benieuwd, mischien een keertje maxen :)

OHP
4x5 45
(5kg meer dan in het programma stond maar OHP voelde sterk vandaag)

Stif legged dl:
3x10 105

Chin ups:
3x8

Laatst bewerkt:
Mooi man! Ik zag trouwens net op je bank druk filmpje dat je nog even je ellebogen in lijn met je polsen moet houden.

Op je bank kun je nog veel winnen qua kracht met goede techniek :)

voel me echt k*t na deze training:

squats:
5x157.5

1x180 (raw zonder wraps pr).

bench:
2x 67.5 (3e rep fail, ging voor 5)

Deadlift:
0x160

gaat nergens over 2 gefaald vandaag :mad:

Ondanks de fails tog een mooi pr.

Ondanks de fails tog een mooi pr.

ja klopt. Daarom is het juist extra vreemd, was sterk op squats maar dl wil dan voor geen meter lukken. Maar vreemde is dat ik een-twee maanden geleden bijna net zo sterk was op squat ORM als nu. Heb niet slim getrained en trainde mezelf kapot. Maar nu met fortiusfitness een mooi nieuwe schema en merk dat ik nu weer vooruit ga.

Ik zou mij ook k*t voelen als ik maar 5 x 157,5kg & 1 x 180kg squat..

:trollface:

Lijkt mij toch dat die fails van de afgelopen trainingen niet in t schema stonden?

Ik zou mij ook k*t voelen als ik maar 5 x 157,5kg & 1 x 180kg squat..

:trollface:

haha, tis allemaal heel raar vorige week haalde ik mn squats de laatste rep niet, en voelde bench en deadlift juist weer licht aan.

Lijkt mij toch dat die fails van de afgelopen trainingen niet in t schema stonden?

dat is nou optimale muscle confusion. Niet doen wat er op je schema staat, zo maak je meer gains.

:roflol:

Trolololol. Je bent serieus de eerste persoon die legit meer squat dan hij deadlift ofzo :D

Trolololol. Je bent serieus de eerste persoon die legit meer squat dan hij deadlift ofzo :D

haha ik denk dat dat er wel meer zijn. T scheelt bij mij maar 10kg. Vooral bij powerlifters komt het vaak voor.

ik denk eerder dat er weining mensen zijn die meer dan 2 keer zo weinig benchen als ze squatten

Ja, maar meestal is dat dan in gear omdat je daar meer uithaalt dan bij een deadlift. Raw is het volgens mij best uitzonderlijk :D

Mooie squats. Daar word ik blij van.

Mooie squats. Daar word ik blij van.

dank je. Iedereen wordt blij van squats

zit er deze week echt doorheen. Lig de hele dag een beetje op bed en kijk een filmpje of ben aan het dbb´en en miscen.

vandaag voor de eerste keer getraind vandaag. Echt een enorm slechte training.

squats
5x 80 (atg)
5x 100
5x 100
5x 80
5x 140

fron squats
5x 50
3x 80
2x 100

cleans:
5x 20
5x 20
1x 60

daarna nog even wat op de ergo op explosiviteit geroeid. Merkte dat ik enorm veel sterker was op de ergo dan een paar maanden geleden. Had nog nooit onder 1:22 gedaan. Trapte zo 1:20/700 watts.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven