XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes! Waren de gewichten te zwaar? Dan moet je me even mailen want dan moeten weer even wat aanpassen voor dat je begint :)

• Topic Starter Topic Starter

Dankje :)

Huh what. In vijf maanden tijd een 180kg squat?

Dat is niet verkeerd knul! Zeker veel gevoetbald voor je ging liften?

Tnx. Ik heb vroeger gehockeyed, en ook wel gefietst. Maar vorig jaar niets meer aan sport gedaan :eek:

Succes! Waren de gewichten te zwaar? Dan moet je me even mailen want dan moeten weer even wat aanpassen voor dat je begint :)

Dankje, zal ik doen :)

sup mede verenigde misc broeder

in!

had enorm veel zin te trainen vandaag. Toch maar gegaan :o Wat licht werk gedaan vooral form goed proberen te krijgen. Heb een video er bij gedaan van mn bench. Kunnen jullie kijken of form er goed uitziet?

squat:
3x8 60

Bench:
5x 40
3x 60
2x5 40
form voelde wel strak aan en gewichten kwamen makkelijk omhoog.

http://www.youtube.com/watch?v=qGWadEhrLtc&feature=youtu.be

Ik heb alleen het idee dat deze bench redelijk laag is (lager dan benches op wedstrijden). Ik heb vooral een beetje moeite met mn voetenplaatsing. Met mn voeten voledig plat op de grond kan ik niet goed de boog vanuit mn benen beginnen

Powercleans:
3x5 50

DB Curls:
3x5 14kg (reps en gewicht per arm)

Grip (gewoon een staaf vasthouden):
100kg 20 secs
140 15 secs
180 10 secs

Laatst bewerkt:
In !

Mirin jouw squats man :p

weer echt een slechte training gehad. Tijdens de opwarming van t bankdrukken werd ik echt enorm misselijk en duizelig. Toen maar naar huis gegaan :o Maak morgen de rest van mn training af

Squat:
5x 90
3x 105
2x 125
5x5 140

squat blijft wel echt zo knap he, damn.

enig idee hoe de misselijkheid/duizeligheid kwam?

squat blijft wel echt zo knap he, damn.

enig idee hoe de misselijkheid/duizeligheid kwam?

voel me de laatste tijd niet optimaal (zowel fysiek als mentaal). Ik slaap ook wel redelijk weinig, maar ik word gewoon s´ochtends wakker om 7 uur terwijl ik pas om 9 uur ofzo wakker hoef te worden. Om ongeveer 11 uur gaan trainen, en gewoon goed ontbeten (oats, havermout, melk en een peer). Heb geen idee hoe dit komt, squats waren wel loodzwaar mischien dat het daardoor komt (eerste set was echt makkelijk maar, 2,3 en 4e set waren lood zwaar)

mischien zie ik je een keer in middelburg! Lijkt me leuk een keer langs te komen :)

vandaag weer lekker getrained met mn nieuwe schema:

Bench (paused):
5x 40kg
3x 50
5x5 57.5kg

Power Cleans:
3x 47.5
3x 55
5x3 65

fuaaark had nog nooit echt veel gecleaned. Vond cleans erg leuk :)

BB Rows:
3x10 50

Verdomd mooie lifts man.

mirin nog schevere bench/squat verhouding dan die van mij:trollface:

Ik ga je volgen!

Ga je meedoen met beginnerswedstrijd in mei?
Sinds vandaag is dat bekend, staat bij pl/sm het topic

Recovery dag:

Squats:
3x5 117.5kg

OHP:
3x5 42.5kg

Stiff Legged DL:
3x10 100kg

Chin ups:
(bedoeling was 3x10 lol)
5x bw
10x bw
6x bw
5x bw

Ik ga zondag trainen bij PHM :D

Laatst bewerkt:
Goede techniek op alles vandaag.

Deadlift zou je nog wat agressiever van de grond af kunnen trekken, dat heeft mij ook een hoop geholpen. Maar wel goede techniek houden natuurlijk.

Goede techniek op alles vandaag.

Deadlift zou je nog wat agressiever van de grond af kunnen trekken, dat heeft mij ook een hoop geholpen. Maar wel goede techniek houden natuurlijk.

Dank je :) Goeie tip, ik kan idd meer snelheid van de grond gebruiken. Vond het erg leuk om bij PMH te trainen. Jammer dat Middelburg 2 uur met de trein is anders zou ik vaker langskomen :p

Vandaag Intensety training:

Squats:
5x 100kg
3x 117.5
2x 137.5
4x 155
fukk, bij de 5e reps hielpen de spotters. Was vreemd alle eerste 4 reps gingen snel en dan opeens lukt de 5e niet. Had het gevoel dat ik zeker wel 155x5 had kunnen doen :( Squatte wel iets dieper dan normaal.

Bench:
5x 40
3x 50
2x 57.5
5x 65 :D
Benchen ging super vandaag. De bench hier was iets hoger dan in mijn gym, ik kon mn benen beter plaatsen en kon mn lichaam onder meer spanning zetten. Blij met dit gewicht!!

Deadlift:
5x 100
3x 120
2x 140
5x 150
Ook deadlifts gingen wel lekker. Had eigenlijk 145 op het programma maar had het gevoel dat ik meer kon dus heb 150 gedaan :D

Gemixte gevoels over de training, baalde echt van de squats, maar bench en dl gingen wel lekker.

Daarna ook nog wat andere dingen gedaan:

voor het eerst auto getrokken. ging wel leuk maar auto stond dan ook in zn vrij :o

ook nog wat lat pull downs en safety bar squats gedaan.

http://www.youtube.com/watch?v=wMnGdMh1RbM&feature=youtu.be

filmpje van squat en bench

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven