Panharing
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RubenSossa zei:4-8 reps, liefst met submaximale loads, 80% 1RM ongeveer.
Verder heeft BBD gelijk en heeft Lukie Luc er geen kaas van gegeten.
) weet ik dat dat voor mij gewerkt heeft (afwisseling dus, een aantal weken 6-8 reps en dan een aantal weken 15 reps). Heeft mij aardig wat massa opgeleverd. Dus wie heeft er dan geen kaas van gegeten
calibre zei:Wat maken die kerel zijn stats nu toch uit? Zoek eens een foto van Pavel en lees een boek van hem en kijk hoeveel je van hem kan leren. Hier lijntegenover staan natuurlijk de pro BB'ers die je tips kunnen geven over hoe je binnenkant borst kan trainen.... De meeste maken hier duidelijk die tweede keuze.
Sporti dano zei:Als je massa wilt krijgen moet je 1x10 1x8 1x6 1x6 doen met al je oefeningen. En je moet geduld hebben.
the better dayz zei:Damn, 127 post en het enige wat ie moet weten is hoog gewicht, weinig reps
(en ja,das niet het precieze antwoord, maar dat staat er zeker al ergens tss)

ben ik met je eens,variatieboerenkool zei:Er is geen magisch aantal reps voor massa. Massa kweken is afhankelijk van mobiliseren en overbelasten van zoveel mogelijk spiervezels, en dat kan met veel verschillende rep-aantallen. Beste is een beetje varieren tussen 0 en 20 ofzo.