Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
BBD zei:Klopt, DAT beweer ik toch ook niet. Ik zeg alleen, dat ik geen variabele ken die ervoor zorgt dat GVT voor mij ideaal is en HST voor jou, en 5x5 voor MB.
Als ik lagere/hogere hormoon levels heb dan jij, dan groei ik nou eenmaal beter/slechter, het is niet zo dat ik een test moet doen en dan dat ik dan mn hormoonlevels zie, een grafiek daarbij aflees, voor u is programma x het beste, zo werkt het nou eenmaal niet.
Vezelverdeling. Ook al heb ik een andere vezelverdeling, zegt niet dat ik in een andere rep range moet gaan trainen ofzo, omdat de vezels nietdezelfde groeipotentie hebben. Ik ben of gelukkig of genaaid.
Anywayz, hier wil ik het bij houden. Ik heb sowieso respect voor iedereen die aan KT doet, dus denk niet dat ik me beter voel ofzo, maar probeer geen fout advies te geven, en ook al ben je zelf overtuigd dat het zo is, probeer in ieder geval na te gaan waar je de info vandaan hebt en niet zomaar de standaard dingen roept.
he, nu wordt de discussie net interessant. Ik denk dat menigeen toch wat wil leren waaronder ik.

jaartje ervaring