AndroidHealthClinic

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Kies:


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat ik nog op de lijst sta om mee te gaan. Ik had al aangegeven niet te kunnen nadat de datum was veranderd.
 
Helaas loopt het in de knoop met een etentje die avond. Van alles geregeld rondom oppas 😭. Veel plezier wie er gaan. Ik pas m’n vote nog even aan in de poll.
 
Ik zie dat ik nog op de lijst sta om mee te gaan. Ik had al aangegeven niet te kunnen nadat de datum was veranderd.
Daar gaat mijn lift... :(
Wel nog in voor de rondleiding als ik de rit erheen kan regelen/het redt.
Iemand anders uit richting noord Holland (regio hhw/alkmaar)? Voor meerijden?
 
Het vervoer was geen probleem. De datum wel. Ik was er graag bij geweest maar helaas.
 
Out helaas.. :( Moet zaterdag behoorlijk wat vierkante meters in de voorstrijk krijgen voor de stucadoor die gaat komen. Die kan een stuk eerder dan verwacht aan de slag.
 
Out helaas.. :( Moet zaterdag behoorlijk wat vierkante meters in de voorstrijk krijgen voor de stucadoor die gaat komen. Die kan een stuk eerder dan verwacht aan de slag.
Wat voor stukadoor laat zijn klant zelf de voorstrijk doen ???
 
Is er voor alleen de rondleiding van XXL Nutrition 'onbeperkt' plek? Ik wil wel maar weet niet zeker of het gaat lukken (vandaar afgemeld). Heb eerder die dag wat en weet niet hoe laat ik daar weg kan.
 
Is er voor alleen de rondleiding van XXL Nutrition 'onbeperkt' plek? Ik wil wel maar weet niet zeker of het gaat lukken (vandaar afgemeld). Heb eerder die dag wat en weet niet hoe laat ik daar weg kan.
Ja is nog gewoon plek voor
 
Zijn er al wat details bekend over het eten?
 
Back
Naar boven