grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dbb-ers
naar aanleiding van het succes van de,, meeting in hillegom,, heb ik besloten in overleg met marina om dit
topic te openen met het verzoek aan jullie of er interesse is voor een 3e meet?
de reden is dat er mensen niet bij konden zijn bij de laatste waaronder ikzelf de bedoeling is om eerst de
vorige groep aan te schrijven dmv dit topic en dan miss wat extra mensen erbij ...
de datum zou ik willen voorstellen zo rond eind,, augustus ,,waarom omdat dan de meeste lekker terug zijn
van vakantie goed uitgerust en dan is zo.n meet erg leuk voordat we de ,, winterbulk , ingaan
uiteraard moet,, mascha tieken,, het ook leuk vinden en haar gym weer beschikbaar stellen de exacte datum bepaal ik niet dat gaat in overleg uiteraard
dus bij deze nodig ik de laatste groep uit om te reageren of ze interesse hebben ik begin vast met een
namen lijst van de mensen die zeker komen
groet opa
hier even de mogelijke datums is aan jullie welke het word en uiteraard aan mascha
za.. 6 september ziet er tot nu toe uit dat hier de meeste kunnen
de voorlopige lijst met namen? voorkeur datum ?
1.. SPECIAL PAINT ( OPA) = 6 september
2.. NICKY CF = 6 september
3.. MARINA = 6 september
4.. BOXONA = 6 september
5..TJANTJE =
6.. GROSJE = 6 september
7..RICHELLA = 30 augustus
8..SVEN RPB =
9..TUNNUX =
10.. ron = alle goed
Is misschien handig om paar mogelijkheden (qua data) te zetten, zodat mensen kunnen reageren wanneer ze wél kunnen.
En vandaar de datum waarop meeste kunnen kiezen.
Zet mij i.i.g. ook bij al alvast.![]()
Is misschien handig om paar mogelijkheden (qua data) te zetten, zodat mensen kunnen reageren wanneer ze wél kunnen.
En vandaar de datum waarop meeste kunnen kiezen.
Zet mij i.i.g. ook bij al alvast.![]()
Mooie datum om te knalleh. Dan hoop ik er super strak bij te staan.![]()
Qbase 
ik sta die week erop er strak bij maar dat heeft andere redenenQbase
![]()

Ik zet je op de lijst okeik sta die week erop er strak bij maar dat heeft andere redenenQbase
![]()