AndroidHealthClinic

meeting in hillegom 111

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou ik moeten kunnen dus ga er maar van uit dat ik er ben

prima!

Mooie datum om te knalleh. Dan hoop ik er super strak bij te staan.:D

• Topic Starter Topic Starter
mooi zo te horen gaat deze datum hem worden heb er erg veel zin in nu kijken wie er nog meer komt

denk dat er nog wel plek zat is he

gr opa

Geen idee of Tjantje dan nog te NL is....

Moet je even wat mensen van de vorige meet PM-en.
Staan in het eerste openingstopic namen.
Gewon even een link sturen van dit topic met een datum en of ze het leuk vinden om te komen.

dbb-ers

naar aanleiding van het succes van de,, meeting in hillegom,, heb ik besloten in overleg met marina om dit
topic te openen met het verzoek aan jullie of er interesse is voor een 3e meet ????

de reden is dat er mensen niet bij konden zijn bij de laatste waaronder ikzelf de bedoeling is om eerst de
vorige groep aan te schrijven dmv dit topic en dan miss wat extra mensen erbij ...

de datum zou ik willen voorstellen zo rond eind,, augustus ,,waarom omdat dan de meeste lekker terug zijn
van vakantie goed uitgerust en dan is zo.n meet erg leuk voordat we de ,, winterbulk , ingaan :D

uiteraard moet,, mascha tieken,, het ook leuk vinden en haar gym weer beschikbaar stellen de exacte datum bepaal ik niet dat gaat in overleg uiteraard

dus bij deze nodig ik de laatste groep uit om te reageren of ze interesse hebben ik begin vast met een
namen lijst van de mensen die zeker komen

groet opa

hier even de mogelijke datums is aan jullie welke het word en uiteraard aan mascha

za.. 6 september ziet er tot nu toe uit dat hier de meeste kunnen

de voorlopige lijst met namen? voorkeur datum ?

1.. SPECIAL PAINT ( OPA) = 6 september
2.. NICKY CF = 6 september
3.. MARINA = 6 september
4.. BOXONA = 6 september
5..TJANTJE =
6.. GROSJE = 6 september
7..RICHELLA = 30 augustus
8..SVEN RPB =
9..TUNNUX =
10.. ron = alle goed

zo we zijn al weer een poosje verder de meesten zullen nu wel met vakantie zijn of al terug of in ieder geval wel weten wanneer ze gaan dus even tijd om het topic weer even wakker te schudden

laat degenen die zeker meegaan het even weten en tevens gaat marina nog een aantal members van de vorige meet aanschrijven of die ook intresse hebben

dan kunnen we ook even mascha vragen of het uitkomt zoals nu blijkt dat idd,, 6 SEPTEMBER ,, de meeste voorkeur geniet dus laat maar horen

gr opa

Is misschien handig om paar mogelijkheden (qua data) te zetten, zodat mensen kunnen reageren wanneer ze wél kunnen.
En vandaar de datum waarop meeste kunnen kiezen.
Zet mij i.i.g. ook bij al alvast. :D

Is misschien handig om paar mogelijkheden (qua data) te zetten, zodat mensen kunnen reageren wanneer ze wél kunnen.

Die stonden er maar volgens mij zijn ze weggehaald. Dacht dat de opties 30 aug, 6 sept en 13 sept ofzo waren.

Idd heb ik een aantal datums genoemd e de meesten komden op 6 september vandaar dar die min of meer gekozen is of iedereen moet nu weer anders willen laat maar horen dan

Opa

Mijn vakantie komt er nog aan en over 5 weken ben ik net terug.
September komt dus goed uit
Als er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd dan ben ik er bij

September is prima als er niks anders gepland staat.

mede dbb-ers

ik heb net bericht gehad dat,, MASCHA OP 6 SEPTEMBER OP VAKANTIE IS DUS DIE DATUM VERVALT ,,
ze heeft voorgesteld om het op ,, 13 OF 20 SEPTEMBER TE DOEN ,, dus eigenlijk beginnen we weer opnieuw met een datum prikken

in september is de gym tot 12.00 uur open en pas in oktober weer tot 13.00 uur we zijn ook op zondag welkom
dus ik ga hel lijstje opschonen

ik hoor graag jullie voorkeur datum
gr opa

De 13de kan ik sowieso niet. Bedrijfsuitje.... Verder heb ik nog geen afspraken. :)

we kunnen nu elke keer gaan verschuiven qua datum maar ik zet hem nu even op .. 20 SEPTEMBER..

laat straks als iedereen terug is van vakantie even snel reageren en zeggen of hij/zij komt oke

gr opa

Ich bin dabei!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven