specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
toppi zet jou op de lijst
gr opa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 sept prima plan. Zet mij er maar bij. Kan ik niet dan geef ik dat hier wel door.
Ik probeer het te combineren met bezoek bij mijn pa. Die woont in Noordwijk.

Ik ga ff kratje bier leegzuipen en dan kom ik naar de meeting, f**k shape!![]()
Shape is niet meer belangrijk. De YBF is van de lijst af. Ik ga nu voor clean cut en shape scherper, strakker en dieper.![]()
mijn oudste dochter komt mee die kan heel goed fotograferen en zet iedereen mooi op de foto terwijl wij trainen dus daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken hopelijk is ray simon en william bonac er ook hebben we mooie foto.s met de top atleten
de lijst met deelnemers groeit aardig kan een hele leuke meeting worden
gr opa

Leuk!
Ach.... als jij dan maar wel komt! oke?Ach joh, zoals vorige keer, hebben die "belangrijke" topatleten geen tijd voor ons.....ze groeten niet eens.

Ja hoor, maar ik kom wel incognito zodat niemand mij herkent. Anders moet ik weer hele tijd handtekeningen staan uitdelen![]()

ik probeer nu zonder blessure te komen zodat ik ook echt mee kan doenMaar het was wel leuk vond ik om het met zijn tweeën te doen. Benen trainen.Ik ga er van uit dat ik dan wel kan.
Ik kom al helemaal niet schreddedik probeer nu zonder blessure te komen zodat ik ook echt mee kan doen
Vorige keer alleen met Marina benen getraind en we vielen er toch een beetje buiten.
Ben nu net 2 weken een beetje normaal aan het trainen zonder al te veel reactie, dus het gaat een stuk beter.
Ga over een week op vakantie dus over 4 weken mag ik weer opnieuw gaan opbouwen en de vakantie kg gaan proberen weg te krijgen..
20 sept ben ik dus net 2 weken bezig... Maar ik probeer er net als de voorgaande keren er weer te zijn.

Ik ook! we gaan ervoor he!Ja hoor het was leuk maar we vielen met ze 2tjes er wel een beetje buiten als je niet echt mee kan doen.
Dit jaar wil ik wel weer gewoon mee doen. Dat gaat nu vast lukken![]()