AndroidHealthClinic

MEGA PIP Herkenbaar ?

• Topic Starter Topic Starter
Lymfeklieren.jpg

Lymfe klieren in de lies, zijn die opgezet en pijnlijk?

of

Rode streep richting het hart?

Ik zou zelf naar de dokter gaan als ik zou hebben wat jij nu omschrijft, ik zou zeker niet langer er mee wachten als 3-4 dagen. Voor aankomend weekend moet het vermoeden van een ontsteking rondom je heup echt wel weg zijn.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Post injecting pain. Pijn na een injectie

Thx voor je reply! Nee none of the above. Het beperkt zich bij de heup. Het lijkt enigszins wel al vermindert te zijn

Klopt ginger met zon blauw stickers op van die potjes op vials :D. Ja hij gebruikt de groene spuiten en spuit normaliter veel mensen. Maarjah het kan eens fout gaan natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat hij deze spuit heeft gedaan met al de spuit klaar en meegenomen naar de gym. Hij heeft de injectie spot wel desinfecteerd. Maar volgens mij ging hij er helemaal in met zn spuit.

Volgende keer van A tot Z bij zijn.
Met dat merk is verder niets mis.

had het zelfde met test p, na de eerste injectie (150mg ed) doses verlaagt naar 100 mg ed en total geen pip meer.

diclofenac heb ik eens tegen PIP gebruikt, werkte super.
je kan de laag gedoseerde krijgen bij de kruidvat ed

Klinkt erg bekent, heb hetzelfde. Eerst dacht ik dat ik waarschijnlijk de pech had dat er iets niet goed was gegaan met de injectie terwijl alle voorzorg maatregelen wel waren genomen.

Zelfde symptomen als bij jou zwelling, rood, hard, warm en zakte langzaam na 1,5 week weer weg. Om de bil te ontzien toen maar besloten om de test e in beide schouders te zetten en heb daar exact hetzelfde gehad. (allemaal zelfde lot/exp date/merk van de test e.

De Deca van hetzelfde merk gaat overigens wel gewoon zonder problemen.

Klinkt erg bekent, heb hetzelfde. Eerst dacht ik dat ik waarschijnlijk de pech had dat er iets niet goed was gegaan met de injectie terwijl alle voorzorg maatregelen wel waren genomen.

Zelfde symptomen als bij jou zwelling, rood, hard, warm en zakte langzaam na 1,5 week weer weg. Om de bil te ontzien toen maar besloten om de test e in beide schouders te zetten en heb daar exact hetzelfde gehad. (allemaal zelfde lot/exp date/merk van de test e.

De Deca van hetzelfde merk gaat overigens wel gewoon zonder problemen.

precies hetzelfde gehad met mijn eerste kuur. Ik dacht dit zal er wel bij horen maar de symptomen bleven maar aanhouden. Gear was van rood wit... ben naar de dokter gegaan en die schrok zich kapot, heb toen gelijk anti biotica gekregen en geswitched op AP. Had toen nergens meer last van gek genoeg.

precies hetzelfde gehad met mijn eerste kuur. Ik dacht dit zal er wel bij horen maar de symptomen bleven maar aanhouden. Gear was van rood wit... ben naar de dokter gegaan en die schrok zich kapot, heb toen gelijk anti biotica gekregen en geswitched op AP. Had toen nergens meer last van gek genoeg.

Is echt persoonsgebonden. Ik ken ook iemand die van AP 3-4 dagen flinke pip heeft. (Natuurlijk niet zo erg als hier in bet topic wordt beschreven)

Is echt persoonsgebonden. Ik ken ook iemand die van AP 3-4 dagen flinke pip heeft. (Natuurlijk niet zo erg als hier in bet topic wordt beschreven)

Dat PIP persoonsgebonden is klopt wel, maar dit heeft weinig meer te maken met PIP zoals het normaal hoort te zijn, dit gaat iets verder dan dat.

Vermoed zelf dat er iets niet helemaal lekker is met die batch test (vloeistof, vial, rubber of iets dergelijks) waardoor iemand een dusdanige reactie kan krijgen.
Gebruik hetzelfde merk nu al een poos en heb verschillende soorten AAS waaronder ook test er mee gespoten en nog nooit geen last van gehad behalve met deze batch.

Ik heb eens juist hetzelfde gehad met een batch van een generiek supplementen merk, waren echt twee vials waarbij gewoon elke fucking week ik weer mank liep, heb hier toen ook een topic over gemaakt maar ga er maar gewoon van uit dat er teveel BA in de olie zit. Als er nog mensen in je omgeving on zijn zou je eens een ml van jou test aan hun kunnen geven, om te kijken of het bij hun hetzelfde effect heeft.

Ik voelde toen na een paar uur al wat pijn in men quad en kon dan echt 3-5 dagen amper lopen of men been plooien, squatten ofzo kon je echt gewoon vergeten en het voelde heel warm en dik aan.

Heb ook al mank gelopen, product deed niks pure brol. Daarna ander merk en nooit meer iets voorgehad tot nu toe

Even off topic maar ts is al prima geholpen lees ik. Vond pip altijd maar voor watjes, heb al aardig wat prikjes gezet en ach soms voel je wat. Tot ik poosje terug 1ml test enth mixte met 1ml test prop, oeioeioei pip bestaat dus werkelijk! Legde gelijk de link met de combi, afzonderlijk namelijk geen last. Heb voorgelegd aan 2 maatjes en eigenwijs als ze zijn hebben ze dat ook geprobeerd met dito resultaat. Ander merken maar wel zelfde resultaat, gewoon nagenoeg niet kunnen lopen. Klinkt dit bekent voor sommige? Zoniet...doe eens voor de grap en laat even weten of mijn bevindingen kloppen.:)

Even off topic maar ts is al prima geholpen lees ik. Vond pip altijd maar voor watjes, heb al aardig wat prikjes gezet en ach soms voel je wat. Tot ik poosje terug 1ml test enth mixte met 1ml test prop, oeioeioei pip bestaat dus werkelijk! Legde gelijk de link met de combi, afzonderlijk namelijk geen last. Heb voorgelegd aan 2 maatjes en eigenwijs als ze zijn hebben ze dat ook geprobeerd met dito resultaat. Ander merken maar wel zelfde resultaat, gewoon nagenoeg niet kunnen lopen. Klinkt dit bekent voor sommige? Zoniet...doe eens voor de grap en laat even weten of mijn bevindingen kloppen.:)

Dus je wilt ons voor de grap pijn laten lijden:p

Terug
Naar boven