AndroidHealthClinic

meisje raakt me steeds aan wat betekent dit

fitness fanatic

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Hoi iedereen
ik heb een vraag aan jullie ervaring deskundigen:-)

Ik zit op de middelbare school en soms zit ik bij een chick in de klas
Sinds deze week zit ze best wel veel aan me
Terwijl ze vroeger me altijd een beetje irriteerde

Waarom doet ze dit zo ineens en wat betekent het
Thanks

Geen trolls svp

She wants the D (srs)

Ik vrees dat je homo bent als je niet weet wat dat betekend.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:47 ----------

Je borst is btw lachwekkend waarom zet je zo'n foto op internet dat snap ik dus echt niet...

• Topic Starter Topic Starter
Ik vrees dat je homo bent als je niet weet wat dat betekend.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 21:47 ----------

Je borst is btw lachwekkend waarom zet je zo'n foto op internet dat snap ik dus echt niet...

Die foto is oud
je hoofd is ook lachwekend btw

laatst zei een meisje hoi tegen me

wat betekent dit? wil ze coïtus?

Ze probeert je duidelijk te maken dat ze versierd wil worden door je.

Als ze je zo heel 'semi-toevallig' of bij een lachbui of als ze iets vertelt aanraakt, dan vind ze je leuk. ( of ze heeft een tik, maar daar gaan we niet vanuit )

Raak haar ook aan, gewoon zacht duwtje met je schouder ofzo, of met je hand in haar nek en kijk of ze lacht. Als ze lacht > stomverliefd.
Jammer dat je haar irritant vindt, anders had je kunnen zoenen. Is ook leuk.

De topicstarter is 16 jaar. Ik vind het nogal flauw dat men hem zo'n domme antwoorden geeft.

On topic: als je haar leuk vindt, en het leuk vindt dat ze aan je zit, laat haar dat dan merken en doe het zelfde bij haar; Je zal het gauw merken als ze terug afstand neemt of net niet. Be safe!!!!

Als ze je zo heel 'semi-toevallig' of bij een lachbui of als ze iets vertelt aanraakt, dan vind ze je leuk. ( of ze heeft een tik, maar daar gaan we niet vanuit )

Raak haar ook aan, gewoon zacht duwtje met je schouder ofzo, of met je hand in haar nek en kijk of ze lacht. Als ze lacht > stomverliefd.

Hij is 16, ik hoop dat hij al weet wat wel en niet leuk vind :D

Maar inderdaad, raak haar terug aan, indien van toepassing, ga niet op een willekeurig moment dat meisje betasten, en doe net niet te gek... dus niet meteen bij de borsten ofzo.

Succes!

This one time, toen we aan het stappen waren in een boerenbar, zat een lompe lul steeds tegen een ectomaat (we all need some of those for contrast) van mij te douwen tijdens t dansen. Dus toen wisselden we van plek, en gaf ik m een duwtje, toen keek ie vanaf de grond boos op, maar hij lachte toen hij mij zag. Was hij dan ook verliefd? Had ik m kunnen zoenen? Deel je kennis, meer meer

Gewoon je lul uithalen en op tafel leggen. (srs)

Knijp dr in dr kont. Als je een pets krijgt ist een teaser en mag je dr terughoeken, als ze t leuk vind ben je binnen. Winwin

Gewoon je lul uithalen en op tafel leggen. (srs)

Deed ik ook eens op een feestje, gelukkig was ik op dat moment alleen met mijn vriendin :o

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:05 ----------

Knijp dr in dr kont. Als je een pets krijgt ist een teaser en mag je dr terughoeken, als ze t leuk vind ben je binnen. Winwin

Eindelijk... Vrouwen met hun gelijke rechten... Die kunnen ze krijgen!

This one time, toen we aan het stappen waren in een boerenbar, zat een lompe lul steeds tegen een ectomaat (we all need some of those for contrast) van mij te douwen tijdens t dansen. Dus toen wisselden we van plek, en gaf ik m een duwtje, toen keek ie vanaf de grond boos op, maar hij lachte toen hij mij zag. Was hij dan ook verliefd? Had ik m kunnen zoenen? Deel je kennis, meer meer

Wat wil je nou, advies of een homo-erotisch scenario? Ik denk dat hij bang was voor je indrukwekkende omvang en hoopte met een oprechte glimlach zijn tanden te redden. Zo simpel zijn mannen wel.
Wat natuurlijk niets lijkt op de casus in de openingspost, want dat is liefde.

Deed ik ook eens op een feestje, gelukkig was ik op dat moment alleen met mijn vriendin :o

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:05 ----------

Eindelijk... Vrouwen met hun gelijke rechten... Die kunnen ze krijgen!

Ik zeg altijd maar zo: een echte man slaat geen vrouwen, maar een echte vrouw slaat sowieso niet. Dus als zo'n wijf de drang niet kan weerstaan een smeekbede voor een pets uit te zenden in de vorm van een bitchslap, moet ze ook niet gaan janken als ze een stomp op die feministische muil van dr krijgt.

Ik zeg altijd maar zo: een echte man slaat geen vrouwen, maar een echte vrouw slaat sowieso niet. Dus als zo'n wijf de drang niet kan weerstaan een smeekbede voor een pets uit te zenden in de vorm van een bitchslap, moet ze ook niet gaan janken als ze een stomp op die feministische muil van dr krijgt.

Ik bid iedere avond voor de dag waarop ik een bitchslap krijg en eindelijk een sociaal geaccepteerde tyfusklap mag uitdelen aan zo'n k*thoer. Met de volle vuist tussen d'r ogen.

Terug
Naar boven