XXL Nutrition

Melanotan-2 Log

Bezoekers in dit topic

cardiogenetics

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2013
Berichten
87
Waardering
17
Lengte
1m59
Massa
73kg
Vetpercentage
32%
Hoi DBB.

Ik ga a.s donderdag starten met een Melanotan-2 kuurtje en wou even kijken of er wat interesse is om mijn log te gaan lezen. Als er interesse is, ga ik een log bijhouden en deze zullen inclusief foto's zijn.
Tot nu toe zijn er jammer genoeg (bijna)geen melanotan logs op dit forum waarbij diegene zijn tan progress bijhoudt met foto's. Ik ben van plan dit wel te doen en zal dan om de 3 tot 7 dagen een foto maken.

Ik wil al een tijdje deze melanotan kuur doen, dus ben super excited om hiermee te starten.
Ik hoop dan ook dat mensen die zelf interesse hebben in een melanotan kuurtje, wat opsteken van deze log en een indruk krijgen hoe snel de tan gaat, doordat ik fotos ga maken.
Ik heb 3 vials van 10 mg, en wil 1 mg per dag gaan zetten, waarbij ik de eerste week zal opbouwen vanaf 0,5 mg naar 1 mg. Wanneer ik de gewenste bruining bereik, zal ik wss overgaan op 1x per week.
Ik ga 1x per week zonnebank pakken, en ik weet van mijzelf dat ik makkelijk bruin wordt, dus dat zal wel hard gaan=)

Laat maar weten of er interesse is in deze log.

Grts

CardioGenetics
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar je resultaat. Regelmatig foto's is top.
 
yess dankje! ik zal regelmatig updaten incl fotos
 
0,1mg? Volgens mij bedoel je 1mg? :)

Ik werd trouwens al knetterbruin van 0,5mg! Als je side effects etc wil mijden zou ik dosis zo laag mogelijk wil houden. Succes ermee
 
oeps. fixed!
 
Hoi!
Gister mijn eerste inject gezet=) Ging vrij soepel en was easy om te doen.
Ik heb de hele vial van 10 mg met 1 ml gemengd in de insulinespuit gezogen, en vanuit daar 0,5 mg(5iu gezet).
Dan de spuit gewoon ingevroren en zo ga ik hem dagelijks gebruiken.
Ik kreeg gister een uur na het zetten wel een vlaag van buikpijn/misselijk.
Ik zal dit weekend beginfoto maken.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar je results (fotos!)
 
Ben benieuwd ...hoorde laatst dat je er lui zaad van krijgt.

Who cares..succes!
 
START FOTO!
vooraf aan 1e inject
Heb maar een side tricep van week geleden bijgeknipt, ik zal vanaf nu per circa 3 dagen op zelfde locatie, in hetzelfde licht fotos maken=)
Nog voorkeuren voor aanzichten zoals een rugfoto erbij of?
Straks 2e inject zetten

Side triceps 01-04-14.jpg
 
Ben beniewd wat het verschil gaat zijn
 
Ik ben ook al een tijdje aan de Mela, echt geweldig spul.
Wordt zelf al heel makkelijk bruin, spuit nu 1x per week 0,03ml. Heb hetzelfde gemengd al jij.
Ben nu 4 weken geleden voor het laatst naar de zonnebank geweest en ben nog steeds goed bruin.
 
Ik ben ook al een tijdje aan de Mela, echt geweldig spul.
Wordt zelf al heel makkelijk bruin, spuit nu 1x per week 0,03ml. Heb hetzelfde gemengd al jij.
Ben nu 4 weken geleden voor het laatst naar de zonnebank geweest en ben nog steeds goed bruin.

Hey tof dat je ook bezig bent met melano=)
Hoelang geleden ben jij begonnen met de kuur?
0,3 mg om te onderhouden doe jij ja? Hoelang wil je nog doorgaan?
IK ga vanmiddag tan progress pic maken!
 
Hey tof dat je ook bezig bent met melano=)
Hoelang geleden ben jij begonnen met de kuur?
0,3 mg om te onderhouden doe jij ja? Hoelang wil je nog doorgaan?
IK ga vanmiddag tan progress pic maken!

Ben benieuwd hoeveel ''progressie'' je hebt geboekt, ben zelf net ook 2 dagen bezig.
 
Ik ben benieuwd naar je resultaat. Regelmatig foto's is top.

Dit.

Waar meng je het mee? En wanneer leg je precies dat ding in de vriezer? Hoe veel heb je betaald voor die insuline pen?
 
Dit.

Waar meng je het mee? En wanneer leg je precies dat ding in de vriezer? Hoe veel heb je betaald voor die insuline pen?

Je gebruikt gewoon insuline spuitjes, koop ze voor 1,80 per 10 stuks.
En bewaar zelf de MT2 in de koelkast, gemengd met bacteriostatisch water.
 
l
 
Laatst bewerkt:
Je hebt nu (al) een gezond kleurtje :thumb:
 
Ik ben overgegaan naar 0,6 mg. Volgende week ergens weer een foto update.
Ik zal 1 keer per week foto update doen
 
Back
Naar boven