MuscleMeat

Sticky Melatonine

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik het al een aantal maanden nu en ik ben er zeer over te spreken. Ik heb melatonine van Sleepz. paar euro voor 625 tabletten. 0,1 mg melatonine per tablet. Ik neem er 7 per x en na een half uur val ik als een blok in slaap. Alleen 's ochtends word je wat duf wakker, maar dat is zo weer verdwenen
 
Erg weinig 0,1mg ik heb ze van 3mg maar dan moet je ze wel importeren van usa.
 
bij mij werkt het voor geen ene klote, heb er op een gegeven moment 10 naar achteren gewerkt en nog voelde ik niks, maar ja ik ben ook wel wat chemische bende gewend:D.

gebruik nu slaappilen op doktersvoorschrift. alleen wanneer ik het echt nodig heb ivm gewenning.
 
Ik gebruik ze best vaak, ik heb ook vaak wisselende diensten en wil daarom ook zo goed mogelijk slapen.
Met Melatonine slaap je vlot in en slaap je dieper, ik durf niet te zeggen of ik er langer door slaap maar zeker wel beter.
Wat wel vreemd is dat ik als ik ze slik vaak rare dromen heb, dat ik moet vechten tegen Jerome Le Banner of dat ik een Porsche 911 Turbo gestolen heb, wel bizar.
Heel soms als ik bij het wakker worden nog duf ben neem ik als remedie twee cafeinepillen, vult elkaar goed aan.
 
Ik gebruik ze best vaak, ik heb ook vaak wisselende diensten en wil daarom ook zo goed mogelijk slapen.
Met Melatonine slaap je vlot in en slaap je dieper, ik durf niet te zeggen of ik er langer door slaap maar zeker wel beter.
Wat wel vreemd is dat ik als ik ze slik vaak rare dromen heb, dat ik moet vechten tegen Jerome Le Banner of dat ik een Porsche 911 Turbo gestolen heb, wel bizar.
Heel soms als ik bij het wakker worden nog duf ben neem ik als remedie twee cafeinepillen, vult elkaar goed aan.

jij leeft op pillen ? :p Totaal geen problemen met melatonine, en ik gebruik het best vaak.
 
Heb een tijdlang melatonine gebruikt, maar voor mij doet het geen reet. Kan beter gewoon schaapjes gaan tellen.

Dito, krijg het er alleen maar warm van...
 
Ik gebruik ook af en toe melatonine, omdat mijn biologische klok helemaal verrot is door een aandoening, waardoor me ritme een paar uur is verschoven.
Het werkt af en toe wel, maar ik moet als ik niet moe ben ook niet in bed gaan liggen, want dan kan ik nog zo veel melatonine pakken, slapen lukt me dan niet en wanneer dit niet lukte, gloeide ik net als een verwarming?

Maar goed, als je melatonine pakt slaap je zeker dieper, maar volgens mij ook een stuk korter.
Toen ik namelijk elke dag ochtendienst liep, gebruikte ik ook regelmatig melatonine.
Ik ging meestal rond 11 uur slapen, maar werd alweer om 4 uur klaarwakker en de rest van de dag rond 11-12 uur kwam er een enorme moeheid over me heen.

:S
 
Dat ken ik, van die verwarming...
Ik heb 't gegoogled en het schijnt dat meer mensen hier last van hebben, shit happens.
 
Dacht er ook aan om aan melatonine te beginnen slaap al lang zeer slecht.
Overdag kan ik beter slapen als s'nacht en dit gaat door de week niet.
Alleen stom dat je hier alleen maar van 0.1 mg vindt dus online bestellen
MELATONIN 3mg 360 Capsules heb ik gevonden voor een aardig prijsje en hier kom je lang mee toe lijkt me.
 
Melatonine laten voorschrijven door arts.
Zeker 4 mg vandoen om in te slapen,maar als ik 6 uur later moet opstaan voel ik me er toch door versufd.
Is dus enkel goed indien je een volledige nachtrust kan genieten...de een zal er wellicht anders op reageren dan de ander.
 
Ik heb dat versufte gevoel ook, maar zodra ik opsta en even buiten kom dan is het binnen 20 minuten wel weg.
 
Ik slaap er niet langer op,maar heb wel het idee dat de kwaliteit beter is, gebruik 3 mg
 
Ik slik altijd voor ik ga slapen 5 mg, werkt niet echt super maar zonder kan ik helemaal niet slapen. Ik slaap alsnog maar 3-5 uur max per nacht.
 
Ik slik altijd voor ik ga slapen 5 mg, werkt niet echt super maar zonder kan ik helemaal niet slapen. Ik slaap alsnog maar 3-5 uur max per nacht.

Je kunt proberen hoger te doseren of misschien zelfs lager. Ik heb gemerkt dat als ik meer dan 3mg neem het alleen maar averechts werkt. Ik word dan om 3 uur 's nachts wakker en kan niet meer slapen.

Je kunt het makkelijk veel hoger doseren. Er zijn experimenten gedaan op mensen met doseringen zo hoog als 6 GRAM (ja dat lees je goed, 6000 miligram!) zonder tekenen van toxiciteit.
 
Je kunt proberen hoger te doseren of misschien zelfs lager. Ik heb gemerkt dat als ik meer dan 3mg neem het alleen maar averechts werkt. Ik word dan om 3 uur 's nachts wakker en kan niet meer slapen.

Je kunt het makkelijk veel hoger doseren. Er zijn experimenten gedaan op mensen met doseringen zo hoog als 6 GRAM (ja dat lees je goed, 6000 miligram!) zonder tekenen van toxiciteit.

hm, maar ik krijg er maar net genoeg om elke dag 1 te nemen, daar moet ik het maar mee doen.
 
probeer het dan inderdaad eens een keer lager, heb van meer mensen gehoord dat ze van teveel melatonine slechter slapen.
dus neem een half pilletje ofso, en als dat niet het gewenste resultaat heeft, heb je een half pilletje over, en kan je dus de volgende dag 7.5mg nemen. zo zie je meteen wat een beter effect geeft, 2.5, 5 of 7.5

ik ben begonnen op 5 mg, toen naar 2.5mg, en nu neem ik 1.5-3mg elke dag (normaal gesproken 1.5, maar als hij niet goed aanslaat, dan komt er nog eens 1.5 bij)
 
probeer het dan inderdaad eens een keer lager, heb van meer mensen gehoord dat ze van teveel melatonine slechter slapen.
dus neem een half pilletje ofso, en als dat niet het gewenste resultaat heeft, heb je een half pilletje over, en kan je dus de volgende dag 7.5mg nemen. zo zie je meteen wat een beter effect geeft, 2.5, 5 of 7.5

ik ben begonnen op 5 mg, toen naar 2.5mg, en nu neem ik 1.5-3mg elke dag (normaal gesproken 1.5, maar als hij niet goed aanslaat, dan komt er nog eens 1.5 bij)

Oke bedankt voor de tip ik ga het gelijk proberen ;)
 
Hoge doseringen hier. Laatst 0.2mg genomen goed geslapen :o.
Als je teveel neemt wordt je toch maar duf wakker.
 
Nee, want als het iets is dat ik haat is het wel in één stuk door te slapen van 11 tot 6u als ik moet werken, wordt liever enkele keren wakker :p Ik zou het mss wel nemen om veroudering tegen te gaan en voor de andere goede eigenschappen.
 
Back
Naar boven