Fitness Seller

Sticky Melatonine

Bezoekers in dit topic

Zou melatonine op lange termijn gebruiken problemen kunnen geven ?
 
Zou melatonine op lange termijn gebruiken problemen kunnen geven ?
Ik heb het voor jouw eens gegoogeld en ik heb de volgende dingen gevonden: -Een te veel kan leiden tot depressie..
-Anderzijds zou het goed zijn tegen kanker (antioxidant) en zou het het immuunsysteem versterken.
-Ten slotte zou het ook de afscheiding van oestrogeen tegen gaan (nou denk ik niet dat dat positief is)

Al bij al zullen die werkingen minimaal zijn anders moet je voor de zekerheid de bijsluiter eens lezen :D
 
gewoon niet te lang gebruiken en soms een week stoppen ermee ofz.

las ook dat door gebruik van mela je meer hgh aanmaakt,klopt dat?
 
Of ik nou m&m's inneem, of melatonine, ik merk geen verschil. Hoeveel mg dan ook.
 
In 'ook getest op mensen' (programma in België) werd getest hoe je het best went aan nachtarbeid.
- Tijdens het werk even pauzeren en terwijl voor een soort 'lichtscherm' zitten. Was een soort scherm en dat straalde licht uit.
- Als je 's ochtends naar huis gaat een zonnebril opzetten.
- Je kamer zo donker mogelijk maken ( niet enkel gordijnen dichtdoen, maar de ramen echt afplakken met vuilniszakken ofzo dat het echt pikdonker is op de slaapkamer.

Ook nog een tip van iemand die ik ken die soms 's nachts moet werken is: als er een lamp vlakbij de deur van je slaapkamer is, er een rode lamp van maken. Dat licht is minder fel onder de deur.

Hopelijk werkt het en laat iets weten he!
 
Of ik nou m&m's inneem, of melatonine, ik merk geen verschil. Hoeveel mg dan ook.
Bijna altijd psychisch je reageerd immers ook op je lichaams eigen melatonine. Slechts een heeeeel klein percentage mensen kan geen melatonine opnemen van buitenaf. Dus of je heb een leuke prijs gewonnen in de loterij of je moet er gewoon niet bij nadenken 1mg nemen en dan op je bed gaan liggen.
 
ik slik nu 12dagen 0.5mg melatonine per avond.
slaap als een bus,wordt wakker als een ingedeukte taxi.
 
Nam om 12:00 nog 3 mg melatonine.. Begin nu te merken dat ik misschien wel in slaap kan komen nu.. Had nog ff getraint vanmorgen, en dan kank altijd slecht slapen daarna.. (Owja, en daarvoor hebk heel de nacht gewerkt, en vanavond ook.. :) )

Merk melatonine maakt wel uit trouwens. Had hiervoor een potje gekocht, die werkte gewoon averechts!!! En niet alleen bij mij, maar ook mijn chick dr ma aan wie ik ze had gegeven had precies t zelfde.. Na 2 uur slapen wakker worden, volop zweten, en vervolgens niet kunnen slapen.. :s Heel vreemd, je droomde lichtelijk, net alsof je probeert te slapen op XTC.. Je was wakker maar het leek alsof je dromen zag.. :s

Iemand verklaring?
 
Ik krijg 20mg melatonine voorgeschreven, werkt helaas maar voor een paar dagen. Tegenwoordig slaap ik gewoon van 6:00 tot 14:00, en dat werkt uitstekend. Hoewel er graag mensen zijn die het als luiheid beschrijven mja :rolleyes:
 
L-Tryptofaan werkt ook goed, zet je lichaam zelf deels om naar melatonine. Best wel 1.5uur van te voren niets eiwit rijks eten, dan in een donkere ruimte gaan, knalt dan lekker in!
 
ik slik nu 12dagen 0.5mg melatonine per avond.
slaap als een bus,wordt wakker als een ingedeukte taxi.

Als je moe wakker wordt zit er nog onafgebroken mela in je systeem. Je zult nog minder moeten nemen dus.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Ik was gister avond bij een dame hadden over slaap problemen.Toevallig had ik gister al deze thread gelzen. Zij had over melatonine dus ik vroeg mag ik is testen dus 2 ingenomen geslapen als een roos vannacht!
 
3 mg per nacht, slaap als een roos!
 
Als ik wakker wordt rond een uur of 4, 5 neem ik er altijd zo'n 8 tot 12 in van 0,1mg, na een goed kwartier ben ik dan weer vertrokken en slaap ik meestal tot een uur of 10.
 
waar halen jullie die 3mg tabletten? ik moet €18 per 10 tabletten van 8mg halen bij de drogist op doktersrecept. Ze zeggen bij de apotheek dat ze in de drogist verkopen tot 1mg,maar die kan ik nergens vinden.
 
waar halen jullie die 3mg tabletten? ik moet €18 per 10 tabletten van 8mg halen bij de drogist op doktersrecept. Ze zeggen bij de apotheek dat ze in de drogist verkopen tot 1mg,maar die kan ik nergens vinden.

Ik beste ze in amerika samen met andere sups daar zijn ze echt 10000% goedkoper lol!

100x 3mg voor 1,76$

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb zelf altijd 5mg melatonine pak er 3 voor ik naar bed ga ben je zo weg :)
 
Back
Naar boven