Fitness Seller

Sticky Melatonine

Bezoekers in dit topic

Ik beste ze in amerika samen met andere sups daar zijn ze echt 10000% goedkoper lol!

100x 3mg voor 1,76$

[Link niet meer beschikbaar]

wat kost dat dan met verzendkosten erbij?
als ik alleen een pakje melatonine zou willen bestellen zegmaar?
 
of je heb gewoon ff heel cool ADHD. en je krijgt elke keer gewoon 10 Mg pille van de dokter. die verzekerd worde , heel leuk 30 pillen in een doosje. beat that
 
Zou melatonine op lange termijn gebruiken problemen kunnen geven ?

Nee, melatonine is namelijk een lichaamseigen stof die sowieso elke keer als je in slaap valt aangemaakt wordt door je hersenen, je kunt niet zonder.

Over mijn ervaring met melatonine: ik vind het zeer fijn spul. Toen ik stopte met blowen had ik ook ontzettende slaapproblemen maar dat werd gelukkig opgelost door elke avond 1-2mg (in pilletjes van 0,1mg p/s) van die die pillen.
 
Werkt niet. Slaappillen zijn beter, maar kun je maar paar x per week nemen.
 
Nee, melatonine is namelijk een lichaamseigen stof die sowieso elke keer als je in slaap valt aangemaakt wordt door je hersenen, je kunt niet zonder.

Over mijn ervaring met melatonine: ik vind het zeer fijn spul. Toen ik stopte met blowen had ik ook ontzettende slaapproblemen maar dat werd gelukkig opgelost door elke avond 1-2mg (in pilletjes van 0,1mg p/s) van die die pillen.
Beetje kort door de bocht denk ik. Is het niet zo dat je lichaam het minder aan gaat maken op den duur als je het elke keer supplementeert?
 
Beetje kort door de bocht denk ik. Is het niet zo dat je lichaam het minder aan gaat maken op den duur als je het elke keer supplementeert?

Aanmaak van melatonine wordt alleen minder gedurende je ouder wordt, niet door het te supplementeren.
 
Gebruik ze af en toe zelf ook i.v.m Concerta gebruik. Die van mij zijn 5mg, ik neem dan altijd een halve. Het helpt (bij mij) erg goed, maar alleen om in te slapen. Als je midden in de nacht wakker wordt hebben ze geen enkel nut meer. Naar mijn ervaring helpt het wel om sneller in slaap te vallen!
 
Neem elke avond nu 0.5 - 0.75 mg, helpt wel bij het slapen en heeft idd een antioxiderende werking + het is goed voor je huid.

aanrader!
 
Back
Naar boven