XXL Nutrition

Meneer Octo Summerproof

Bezoekers in dit topic

Volgens mij val ik al iets af, deze week 3 gewogen (ongeveer zelfde tijdstip), .3 kg eraf. Aangezien ik iedere dag hetzelfde eet (ik weet t ;')) is het denk ik wel echt verlies.
Net borst getraind:
Dumbell press 3 sets 8x 56kg 1x8 60kg
Incline Dumble Press: 4x8 48kg
Pullover 4x8 30kg
Flyes 3x8 28kg (14 p.d.) 1x8 32kg

Dumbell curl: 4x8 16kg per arm
Barbell curl: 27,5 kg 4x8
Single cable bicep: 4x8 10.2kg

Vanavond uit eten bij de Italiaan, klein beetje cheaten dus..
 
Laatst bewerkt:
Halve pasta en een halve pizza gegeten (veel kaas dus ..), toetjes, fris en alcohol laten staan, vandaag wel verder!

Deze week maar 3 x getraind vanwege tentamens, volgende week weer knallen, denk erover om nog 200 kcal uit mn schema te gooien.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag tentamen ingekopt en gelijk getraind, handig als je tentamens in de gym zijn. :)
Rug:
Deadlift 70 80 80 85kg 4x8
wide grip pull up 4x8
t-bar row 50kg 4x8
barbell shrug 50kg 4x8

Triceps:
Weighted dips 5kg 4x8
Skullcrushers 25kg 4x8
Cable pressdown 26.1 4x8
Overhead dumbell 1x8 22kg 3x8 24kg

Van de zijkant lijkt het best aardig, van voren helaas wat minder. :(
BeL3Zwg.jpg

MADXsT3.jpg


Vanavond even een paar extra eetschema's maken zodat ik niet iedere dag bijna hetzelfde eet. :')
 
Ik heb wel echt de hele dag honger. :(
 
Maar waarom niet gewoon lekker eten dan joh. We zitten pas in maart.
Je kunt toch ook over een maandje gaan cutten. Dan moet je alsnog wel 11% kunnen halen.

Of Kcal inname wat verhogen. Hoe hoog is je deficit nu ?
 
Maar waarom niet gewoon lekker eten dan joh. We zitten pas in maart.
Je kunt toch ook over een maandje gaan cutten. Dan moet je alsnog wel 11% kunnen halen.

Of Kcal inname wat verhogen. Hoe hoog is je deficit nu ?
Ik ga hierna de lean bulk inzetten, ik eet nu +-2300 kcal, mijn onderhoud is 2700 denk ik, maar ik heb niet zo'n snelle stofwisseling dus ik denk dat 2300 wel nodig is voor mij om af te vallen.
 
Ik ga hierna de lean bulk inzetten, ik eet nu +-2300 kcal, mijn onderhoud is 2700 denk ik, maar ik heb niet zo'n snelle stofwisseling dus ik denk dat 2300 wel nodig is voor mij om af te vallen.

Misschien leuk om even stukje te lezen over metabolisme geschreven door Jwdoetookmee misschien kan die je zo even een linkje geven.
 
Misschien leuk om even stukje te lezen over metabolisme geschreven door Jwdoetookmee misschien kan die je zo even een linkje geven.
Ik heb dat stuk gelezen over metabolismrate, aantal maaltijden per dag etc. Maar Ik denk dat de basic behoefte die zo'n calculator voorschrijft niet altijd even juist is.
 
Ik heb dat stuk gelezen over metabolismrate, aantal maaltijden per dag etc. Maar Ik denk dat de basic behoefte die zo'n calculator voorschrijft niet altijd even juist is.
Denk dat hij bedoelde dat het niks uit maak of je snelle stofwisseling hebt of niet. Kcal defict = afvallen.
 
Denk dat hij bedoelde dat het niks uit maak of je snelle stofwisseling hebt of niet. Kcal defict = afvallen.
Je hebt gelijk, ik had moeten zeggen: ik denk dat mijn onderhoud net wat lager in kcal ligt dan een voedingscalculator voor mij berekent, is dat enigzins logisch?
 
Je hebt gelijk, ik had moeten zeggen: ik denk dat mijn onderhoud net wat lager in kcal ligt dan een voedingscalculator voor mij berekent, is dat enigzins logisch?
Dat klinkt logisch ja. Een voedingscalculator geeft een indicatie van. Jij moet zelf uit puzzelen waar je op afvalt. Kom je aan, eet je minder. Val je te snel af, eet je meer etc.
 
Dat klinkt logisch ja. Een voedingscalculator geeft een indicatie van. Jij moet zelf uit puzzelen waar je op afvalt. Kom je aan, eet je minder. Val je te snel af, eet je meer etc.
Enig idee hoe lang het ongeveer zou duren om tot een redelijk droog postuur te komen? Het lukt me helaas niet om netjes met een huidplooimeter progressie op te meten. En ik ben niet ongeduldig hoor, ik zou het alleen graag willen weten. ;)
 
Veel groenten eten ook, dat vult de maag.
Haalt het hongergevoel wat weg.
 
Veel groenten eten ook, dat vult de maag.
Haalt het hongergevoel wat weg.
Goed idee, straks even snoeptomaten, komkommer en meer waterbommen inslaan ;)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Enig idee hoe lang het ongeveer zou duren om tot een redelijk droog postuur te komen? Het lukt me helaas niet om netjes met een huidplooimeter progressie op te meten. En ik ben niet ongeduldig hoor, ik zou het alleen graag willen weten. ;)

Hangt er natuurlijk van af hoeveel kg vet je moet verliezen.
 
Met een bodyfat calculator (staan genoeg op het internet) krijg je een "indicatie"
Gewicht, lengte en taille maat invoeren geloof ik
 
Goed idee, straks even snoeptomaten, komkommer en meer waterbommen inslaan ;)

Ik zit momenteel ook in de cut en eet soms maar 2 maaltijden op een dag met een shake tussendoor. Meestal eet ik na het trainen een mega maaltijd salade met een beetje pasta superveel sla, tomaat, mais en andere gekleurde shit die ik in huis heb. Vult super goed en smaakt super zeker een aanrader!
 
Met een bodyfat calculator (staan genoeg op het internet) krijg je een "indicatie"
Gewicht, lengte en taille maat invoeren geloof ik
Ik denk dat er 5% afmoet, ongeveer 2-3 kilo en dan ben ik wel even tevreden.
Ik zit momenteel ook in de cut en eet soms maar 2 maaltijden op een dag met een shake tussendoor. Meestal eet ik na het trainen een mega maaltijd salade met een beetje pasta superveel sla, tomaat, mais en andere gekleurde shit die ik in huis heb. Vult super goed en smaakt super zeker een aanrader!
Thanks, meer groente it is.
 
Enig idee hoe lang het ongeveer zou duren om tot een redelijk droog postuur te komen? Het lukt me helaas niet om netjes met een huidplooimeter progressie op te meten. En ik ben niet ongeduldig hoor, ik zou het alleen graag willen weten. ;)
Tot de spiegel het goed vind.
 
Vandaag :
Dumbell press 3x8 56kg 1x8 60kg
Pull-over 4x10 30kg
Machine flyes 4x8 45kg
Incline dumbell press 4x8 48kg

Biceps curl 4x8 16kg per arm
Cable bicep 4x8 10.2
Ez curl 4x8 32,5kg

Pullovers ga ik eruit halen want de dumbells gaan hier niet hoger of eens met de ez bar proberen.
 
Back
Naar boven