MeneerOcto
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
fatassBedankt!Dikke schouders man aardige pomp in je armen ook zo te zien.
Helaas kan ik door een blessure geen lateral raises meer doen dus ik verlies wel wat aan de zijkant 
Ik heb meestal vooral honger rond 4 uur smiddags tot aan het avondeten dus dit is denk ik ideaal! 's ochtends wel BCAA's denk ik?Kan ik je zeker aanraden! In het begin is het lastig en wennen om tussen 9-11 niks te eten daarna gaat dat honger gevoel wel weer weg. Daarbij kun je lekker langer uitslapen omdat je niks hoeft te eten voor je werk of school aan.
Mijn weegschaal schommelt alle kanten op en ik bodyfat meten lukt me echt voor geen meter. Ik pak nu ook iets meer abs in de voorzichtige hoop dat ze er eens doorheen gaan komen. 
verder gewoon avondeten en af en toe een stukje chocola. Ik blow af en toe en dat maakt het strikt vasten wel lastig, hehe.Jep!
Omdat ik me anders verveel in dit studentenhuis, soort bezigheidstherapie. Aangezien ik verder bijna niet drink en niet rook denk ik niet dat het veel impact heeft.

Ehm, ja.