AndroidHealthClinic

Meneer Octo Summerproof

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren:
shoulder press 4x8 44kg
lateral raise: 4x8 10kg per dumbell
bent over rear delt raise: 4x8 9kg

Squat: 2x8 70kg 2x8 75kg
leg curl: 4x8 73kg
leg extension 4x8 66kg
calf press 73kg 4x10

• Like
Waarderingen: Inb4
Net uit mijn broek gescheurd toen ik mn vriendin op mn rug squatte, RIP broek :(

lRJGUhj.jpg
efH3Ng9.jpg

Vandaag borst en biceps gepakt, geef echt alles in de sportschool dat ik gewoon nog gewichten omhoog ga :P

Dumbell chest press 2x30kg 4x8
Incline: 2x 24 4x8
Flyes: 2x8 14kg 2x8 16kg
cable cross over: 4x8 ..kg (telefoon uit en niet opgeschreven :P)

biceps curl 4x8 16kg
cable curl: 4x8 10.7kg
ez curl: 4x8 35kg

En JA, ik heb teveel gegeten dit weekend. :( fatass

Laatst bewerkt:
Dikke schouders man aardige pomp in je armen ook zo te zien.

Gister benen en schouders gepakt, ik ga toch nog 200 kcal uit mn schema gooien want ik vind het te langzaam gaan ^^

Ik ga denk ik intermittent fasten, lijkt me erg makkelijk :) 'sochtends BCAA en voor training, verder 2-3 maaltijden van 1 tot 8 uur savonds :)

Kan ik je zeker aanraden! In het begin is het lastig en wennen om tussen 9-11 niks te eten daarna gaat dat honger gevoel wel weer weg. Daarbij kun je lekker langer uitslapen omdat je niks hoeft te eten voor je werk of school aan.

Kan ik je zeker aanraden! In het begin is het lastig en wennen om tussen 9-11 niks te eten daarna gaat dat honger gevoel wel weer weg. Daarbij kun je lekker langer uitslapen omdat je niks hoeft te eten voor je werk of school aan.
Ik heb meestal vooral honger rond 4 uur smiddags tot aan het avondeten dus dit is denk ik ideaal! 's ochtends wel BCAA's denk ik?

IF is echt top, nooit honger 's ochtends en nog makkelijker aan een schema te houden op deze manier.
n5yOghE.jpg

eeELigp.jpg

De vraag is, maak ik vooruitgang? :P Mijn weegschaal schommelt alle kanten op en ik bodyfat meten lukt me echt voor geen meter. Ik pak nu ook iets meer abs in de voorzichtige hoop dat ze er eens doorheen gaan komen. :P

Abs worden al lichtelijk zichtbaar.
Begint ergens op te lijken

F8Zwgtl.jpg

Gaat lekker volgens mij, ik train steeds beter terwijl ik best weinig eet dus dat is best raar.

Als ik werk (3 dagen) eet ik om 13:00 pas een salade met wat kipfilet, thuis bak ik dan wat protein pancakes met kipfilet en een plakje kaas :P verder gewoon avondeten en af en toe een stukje chocola. Ik blow af en toe en dat maakt het strikt vasten wel lastig, hehe.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Netjes !
Met pomp neem ik aan ?

Waarom Blow je?

Deze week 5x getraind, morgenochtend nog even meepakken als t lukt! Ik ben inmiddels aardig aan het zakken en de abs komen er langzaam doorheen, ik post deze week nog een nieuwe update met foto. Qua kracht zit ik nog

Even een update: ik sta volgens mij een beetje stil, ik ga denk ik nog wat schrappen van mijn voeding. Ik eet nu ongeveer 2100 kcal maar heb niet het idee dat het opschiet.
Ik sport 4-5 dagen in de week volgens 3 dagen split en ga daar denk ik iedere sessie 15-20 minuten cardio aan toevoegen. Let's see.
y93O3Q1.jpg

Vandaag benen gepakt:
Squat 70kg 75kg, 80kg 80kg, sets van 8
Leg curl: 4x8 70kg
Leg Extension 4x8 66kg
Calf press: 81kg 4x12

Schouders:
Dumbell press: 4x8 44kg (22 per dumbell dus)
Face pull 4x8 21.6kg
Rear deltoid raise: 4x8 9kg
QxK8jQk.jpg

Mijn voeding:
13:00 eiwitshake als ik getraind heb + banaan (sowieso) OF dikke salade met wat pesto en feta en kipfilet als ik werk (sla, tomaat, paprika, etc)
14:00 breaker met protein
15:00-16:00 wat zaanse hoeve aardbeien kwark, rijstwafel
17:00 rijstwafel
18:30 vaak zilvervliesrijst/zoete aardappel, pangasius/kip, broccoli/snijbonen oid

Soms kleine cheat om niet flauw te doen (vandaag op mn vaders verjaardag klein stukje appeltaart)
Mij lijkt dit eigenlijk toch een calorie deficit maar toch lijkt t alsof ik niet meer opschiet.... De ene dag lijkt t goed te gaan, de andere dag lijkt t alsof ik mn tijd verspil en beter had kunnen bulken..
Of het is bedrog. Help :D

Ik zie amper vetten in je schema?

Ik zie amper vetten in je schema?
Ehm, ja. :D
Ik eet wel kipdijfilet dat wat vetter is dan kipfilet, verder vind ik het lastig om in mijn kcal deficit nog vetten in te vullen, ik zou bijvoorbeeld de rijstwafels kunnen schrappen maar dit is maar 180kcal ofzo per dag, enige tips voor iets vets?

Misschien mis ik nog wat in mijn schema, ik zal iets strikter loggen.

Terug
Naar boven