MuscleMeat

mening over trainings+voedingsschema

GastOnline

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik ben nou al een tijdje lid van het forum maar heb me vooral bezig gehouden met het doorlezen van oude topics op het forum ik heb zo dus een al een hoop gelezen. Ik ben nu toch echter benieuwd geworden naar jullie mening over mijn trainings en voedingsschema:
Even een situatieschets:

Ik ben ongeveer een klein jaartje serieus aan het trainen, ben in dat jaar ongeveer 10 kg aan gekomen. Weeg nu 77 kg bij een lengte van 1.84, mijn vetpercentage ligt rond de 12-14%. Doel is om kwalitatief gewicht aan te komen. Ik wil dus het liefst wat spiermassa aankomen zonder omhoog te gaan met mn vet% . Ik ben tevreden dat het langzamer gaat als wanneer je echt loopt te bulken

Mijn voeding ziet er over het algemeen als volgt uit;
Ik heb kantoorwerk met een laag energieverbruik:

7.15u portie brinta (ik pak +- 40ml melk en doe hier de brinta bij, de voedingwaarde weet ik dus niet precies+ wat honing of jam voor de smaak)

7.40 1 whey shake (+/ 25 gr eiwit)

10.00 2 boterhammen met beleg (kipfilet, kalkoenfridandeau of runderrookvlees)

12.30 4 boterhammen met beleg + 2 glazen melk+soms wat fruit (appel/mandarijntje)

14.30 2 boterhammen met beleg

18.00 avondeten (eet thuis met de pot mee dus varieert nogal: pasta's, rijst , aardappels + een stukje vlees
toetje: 250 gram magere franse kwark + scheutje roosvicee

20.30 1 wheyshake (+- 25 gram eiwit)

23.00 voor het slapen gaan: 250 gram magere franse kwark + scheutje roosvicee

Mijn training ziet er als volgt uit:
3x per week: Maandag, Woensdag, Vrijdag
Pyramideschema : 12,10,8,6 herhalingen, steeds verzwaren

Maandag:
4 oefeningen borst
4 oefeningen rug

Woensdag
4 Oefeningen biceps
4 Oefeningen triceps

Vrijdag
4 Oefeningen schouders
4 oefeningen benen

Ik probeeer iedere week te varieren in de oefeningen.

Graag jullie feedback op mijn schema's, heb ze zo nauwkeurig mogelijk beschreven. Alvast bedankt!!

Ik zou de shake in de ochtend met whey (ong. 30gram) lekker samenvoegen met de brinta in plaats van gescheiden. Wat water, soja of 400ml magere melk, dan heb je geen honing of jam nodig voor de smaak. Banaantje erbij en je hebt een top ontbijtje.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik doe dat eigelijk los omdat dat mixen niet zo goed ging, ik kreeg echt zo'n vieze klonterige zooi... Vandaar dat ik het los doe..
Graag zou ik nog wat meer reacties van mensen ontvangen? Ik zag dat er al een hoop views waren, maar helaas nog maar 1 bericht..
Dus mensen, graag reacties :D
Alvast bedankt!!!

Zoals ik kan zien krijg je te weinig voeding binnen. Toen ik begon (1.80 m en 74 kilo) at ik 18 plakken brood per dag, met de nodige plakken kipfilet, kaas, enz.

Post eens wat totalen en verhoudingen en je BMR.

Terug
Naar boven