yayyay
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 17%
hoi,
het is al een tijdje dat geleden dat ik laatst hier online was. ik train al 2 jaar dus een beginner ben ik niet echt meer, alleen ik vind mezelf nog steeds niet sterk. ik heb ook zelfvertrouwen issues wat natuurlijk niet echt helpt...
vandaag heb ik gelukkig op tijd het licht gezien, op een vrij onplezante manier, ik werd uitgelachen door mijn klasgenoten omdat ik te grote borstspieren heb. ik had namelijk in het begin teveel mijn borst spieren getraind en dat heeft geleid tot het asymetrische lijf. ook het feit dat ik nu ook nog eens door meisjes word uitgelachen (wat vroeger niet het geval was) deed mij pijn.
Maar ik wil niet toekijken en in actie komen en daarom zal ik alles op alles zetten om er voor te zorgen dat ze hun woorden terugnemen. Ik zou graag tips/suggesties/adviezen horen over mijn ideen:
- ik wil beginnen met supplementen wat ik hiervoor niet aan deed, ik zal waarschijnlijk creatine en whey perfection halen
- ik wil een upper lower of a/b schema beginnen (oude schema was een fullbody)
-mijn armen (34,5 cm) zijn veels te klein ik wil vooral hierop focussen en het minst op mijn borstspieren
- ik wil veel meer op mijn eten letten
- streefgewicht 80+- in februari
meer suggesties zijn welkom en als ik iets nog moet toelichten vraag het!!!
het is al een tijdje dat geleden dat ik laatst hier online was. ik train al 2 jaar dus een beginner ben ik niet echt meer, alleen ik vind mezelf nog steeds niet sterk. ik heb ook zelfvertrouwen issues wat natuurlijk niet echt helpt...
vandaag heb ik gelukkig op tijd het licht gezien, op een vrij onplezante manier, ik werd uitgelachen door mijn klasgenoten omdat ik te grote borstspieren heb. ik had namelijk in het begin teveel mijn borst spieren getraind en dat heeft geleid tot het asymetrische lijf. ook het feit dat ik nu ook nog eens door meisjes word uitgelachen (wat vroeger niet het geval was) deed mij pijn. Maar ik wil niet toekijken en in actie komen en daarom zal ik alles op alles zetten om er voor te zorgen dat ze hun woorden terugnemen. Ik zou graag tips/suggesties/adviezen horen over mijn ideen:
- ik wil beginnen met supplementen wat ik hiervoor niet aan deed, ik zal waarschijnlijk creatine en whey perfection halen
- ik wil een upper lower of a/b schema beginnen (oude schema was een fullbody)
-mijn armen (34,5 cm) zijn veels te klein ik wil vooral hierop focussen en het minst op mijn borstspieren
- ik wil veel meer op mijn eten letten
- streefgewicht 80+- in februari
meer suggesties zijn welkom en als ik iets nog moet toelichten vraag het!!!
Laatst bewerkt:

De middelbare school leef