Fitness Seller

mensen blijven haten...

yayyay

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
hoi,
het is al een tijdje dat geleden dat ik laatst hier online was. ik train al 2 jaar dus een beginner ben ik niet echt meer, alleen ik vind mezelf nog steeds niet sterk. ik heb ook zelfvertrouwen issues wat natuurlijk niet echt helpt... :( vandaag heb ik gelukkig op tijd het licht gezien, op een vrij onplezante manier, ik werd uitgelachen door mijn klasgenoten omdat ik te grote borstspieren heb. ik had namelijk in het begin teveel mijn borst spieren getraind en dat heeft geleid tot het asymetrische lijf. ook het feit dat ik nu ook nog eens door meisjes word uitgelachen (wat vroeger niet het geval was) deed mij pijn.

Maar ik wil niet toekijken en in actie komen en daarom zal ik alles op alles zetten om er voor te zorgen dat ze hun woorden terugnemen. Ik zou graag tips/suggesties/adviezen horen over mijn ideen:

- ik wil beginnen met supplementen wat ik hiervoor niet aan deed, ik zal waarschijnlijk creatine en whey perfection halen
- ik wil een upper lower of a/b schema beginnen (oude schema was een fullbody)
-mijn armen (34,5 cm) zijn veels te klein ik wil vooral hierop focussen en het minst op mijn borstspieren
- ik wil veel meer op mijn eten letten
- streefgewicht 80+- in februari

meer suggesties zijn welkom en als ik iets nog moet toelichten vraag het!!!

Laatst bewerkt:
Ja ik word ook altijd uitgelachen omdat ik zo'n grote borst en armen heb en dan draai ik me om en dan beginnen ze over m'n rug en m'n schouders... is gewoon niet leuk

175 bij 64kg en 15 klinkt niet alsof je een Arnoldborst zal hebben.
Met andere woorden: borst blijven trainen.

Als je klasgenoten je hiermee "uitlachen" zal je het probleem niet oplossen door gebruik te maken van supplementen. Als je morgen grote armen hebt, lachen ze je waarschijnlijk uit met je armen. Als je overmorgen terug wil naar een supermager lichaam, lachen ze je daarmee waarschijnlijk ook uit. Zet dergelijke reacties gewoon uit je hoofd. Gewoon alles verder trainen.

Je onderhoud is 1690kcal: als je niets zou doen van een hele dag, heb je dit nodig om op gewicht te blijven.
Met een normaal leven (factor 1,375) heb je dus 2320kcal nodig om aan te komen. Dit is prima uit voeding te halen.

Gezien je nog niet fatsoenlijk op je eten let (en dus alle calorin god bijhoudt, ook de kleine hapjes tussendoor), heeft het ook geen enkele zin om aan de supplementen te gaan. Het woord "supplement" betekent ook letterlijk een "aanvulling". Met andere woorden: als je denkt dat je niet voldoende eiwitten kan binnenhalen uit voeding, dan kan je overgaan op Whey e.a.

In jouw geval heb je 64*2 = 128g eiwitten nodig per dag. Dit is +- 4 pakjes van 150g kipfilet of 2 pakjes kipfilet en een normaal avondmaal met voldoende vlees, ... Kortom: niets onhaalbaars waardoor je niet alles uit voeding kan halen.

Als je morgen 90kg weegt en 180 225g eiwitten nodig hebt, kan je wel overgaan op whey.

Ga eerst maar lekker trainen, let goed op je eten (download MyFitnessPall), trek je niet teveel aan wat anderen zeggen en blijf ze maar knallen gewoon!

Ik word vaak uitgelachen omdat ik een te grote piemol heb.. Echt vervelend.

En ik omdat ik een grote neus heb

Hehe

:roflol: De middelbare school leef

Geef je ze toch een paar stompen.

Gekkigheid joh, heb dat soort dingen nou nooit meegemaakt. :o

• Topic Starter Topic Starter
en ja hoor alweer reacties van trolls -_-
ik schreef het op mijn telefoon dit zou de reden kunnen zijn van het hoge aantal fouten.

Echter wat ik me al heel lang afvraag waarom krijg ik telkens trolls op elke topic die ik start. ik wil het liefst serieuze antwoorden en niet antwoorden zoals ik wordt uigelachen om me piemol -_- grow up man

THX TOM1!!!

kijk zulke reacties verlang ik naar, echter kloppen mijn stats al niet meer deze zijn van een jaar oud.
ik ben nu 73 kg en 177 cm

echter zijn mijn borstpieren in vergelijking met de rest wel degelijk groot, (niet opschepperig) maar ik denk dat 85 Kg benchen vrij veel is voor mij (gezien lengte, gewicht)

en ik ben heel slecht met getallen bijhouden daarom eet ik op een dag zo veel mogelijk vlees, kwark, kaas en melk. (Pindakaas)
maar zoals je het zegt ik wil een aanvulling een overschot om het maar te zeggen en creatine zal me helpen bij hogere gewichten.

maar mijn armen zijn het grootste probleem, 35 cm :(

@Fred22
ik wacht met veel geduld op dat moment, echter zijn het (net als ik) vwo kutjes dus zullen er direct 5 politieagenten aankloppen als ik dat doe.
het is vooral, denk ik, omdat ik gehaat word door een groepje en mensen zijn net een stel kudde schapen dus gaan ze mee met de meerderheid.

Laatst bewerkt:
Ik word altijd uitgelachen omdat ik een grote hoofd heb lol. Maarja beter een groot hoofd op een groot lichaam dan een klein hoofd op een groot lichaam :P

Ik wist niet dat dit het ellegirl forum was

ik denk dat je heel wat extra werk hebt aan je eigenwaarde en ego. misschien daar eens extra aan proberen te werken evt. met hulp van een deskundige terwijl je gewoon je hele lichaam hard door blijft trainen natuurlijk.

uitlachen gebeurt omdat ze ermee wegkomen. jij laat ze ermee wegkomen, de vraag is wat ga je eraan doen.

succes

Word tijd voor pics Yayyay

uitgelachen om te grote borstspieren never heard b4

• Topic Starter Topic Starter

de stand van vandaag (10-9-14):
zie pics onder

oude stand (fotos) (7-12-12):
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/radeloos-help-324691/index4.html

grappige is dat ene dejavu zei dat het me in twee jaar niet zou lukken en gelijk had hij -_- maar mijn fotos zijn de op die pagina helemaal onderaan, als je niet gelooft ik heb nog steeds hetzelfde horloge

@jeroenus
voor mijn vakantie naar turkije voelde ik me heel goed veel zelfvertrouwen (voornamelijk doordat ik mezelf wel redelijk gespierd vond)
tijdens vakantie, geen een meisje gekregen en niet veel aandacht
nu, nieuwe klas met mensen die ik niet mag, slecht nagevoel van vakantie, weer in Nederland -_-

IMG_20140910_191451.jpg

IMG_20140910_191513.jpg

IMG_20140910_191523.jpg

Laatst bewerkt:
Gyno?

Je hebt geen grote borstspieren, je hebt gewoon veel vet

Video van je 85 bench met dat lichaam?

Terug
Naar boven