MuscleMeat

mensen blijven haten...

• Topic Starter Topic Starter
@ the rider
Volgens mij is er een miscommunicatie, als u het zelfs te hoog vind, ik bedoel met 85 kg gwn het totale dus 32.5 + 32.5 en dan 20 kg stang is toch niet veel?

@ martieboy
Kweenie, de meeste mensen zeggen dat, echter zijn het meer mensen die niet veel van bodybuilding afweten. Maar het kan best vet zijn alleen als ik hem hard maak is die zo, vet is een klein topje en ik had gelezen dat als je abs beetje zichtbaar zijn je ongv. 15 vet is, is dat veel vet?

@ skinnie
Waarom bevind je op een beginner forum, om op te scheppen hoe sterk je wel niet bent -.-sjeez van iemand met zo een status hoor je toch niet de troll uit te hangen

Meer liften en gaan cleanbulken/cutten. Is inderdaad gewoon hoog vetpercentage met weinig muscle.

"If there is no enemy within, the enemy outside can do us no harm"

Altijd zullen er mensen zijn die je willen zieken, gewoon geen f**k om geven en doorgaan naar het doel dat jij zet. Zit allemaal tussen de oren :)

Daarnaast kan je het beste gewoon alles blijven trainen, ik zie namelijk niet dat je borst zo voorloopt. Goed eten, hard trainen, en doorzetten. Succes

Net toen ik dacht dat ik gegroeid was, verpest je het @fred... :(

Nee zonder dollen, het liefst heb ik meer van dit soort informatie van pros ipv wat meisjes en paar vrienden die er totaal geen verstand van hebben. alleen zou je wat meer gedetailleerd kunnen vertellen zoals, je kan het best dit systeem volgen of het best zo eten of het best dit deel trainen

En mensen ik wist niet dat ik kleine borstspieren had in termen van pro builders
Het idee dat ik wel grote borstspieren had,komt omdat me keer op keer verteld en waarschijnlijk komt hun idee doordat er op mijn school niet super veel trainen (middelbare school)

@steensteen
Dus gewoon door met full body?

Laatst bewerkt:
5x5 variant en goed eten, dan word je een sterke en grote boy

5x5 variant en goed eten, dan word je een sterke en grote boy
en is er ook een link naar die 5X5, omdat ik verschillende vormen tegen kom zoals madcow, lyle macdonald, etc. en hoe lang moet ik dit volgen, en wat moet ik hierna volgen? en is dit niet gewoon een verkapte/customized rippetoe?

http://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

Astemblaft

Bekijk de video ook, en let op je voeding. Zeker een maand of 4 volgen, dan weet je pas echt of het voor je werkt.

het grappige is dat ik een soortgelijke eerder heb gedaan:
http://www.victormooren.nl/krachttraining-voor-beginners/

1) Squat 3×5
2) Bench Press 3×5
3) Deadlift 3×5
4) Dumbbell row 2-3×6-15
5) Standing dumbbell press 2-3×6-15

Workout B

1) Squat 3×5
2) Overhead press 3×5
3) Lat pull down (supinated)/chin-up (assisted) 3×5
4) Hyper extension/glute bridge 2-3×6-15
5) Push-ups/flat dumbbell press 2-3×6-15

alleen die van Jason heeft geen lat pull ups, kan ik dit erbij doen?
en het probleem wat ik had was dat ik niet begreep wat ik moest doen als het me niet lukte hoger gewicht te liften, want ik deed elke keer 2.5 kg bij en na een tijdje moest ik bijv 80 kg squaten, wat moet ik dan doen?
en je zegt 4 maanden uitproberen, dat is vrij riskant omdat ik voor het examenfeest goed gespierd wil zijn, lukt dat denk je ?

ik zie op je log dat je het zelf ook uitvoert alleen op een customized manier hoezo?

Dit schema werkt beter dan wat je de afgelopen 2 jaar hebt gedaan. Gewoon hard trainen, goed eten en genoeg slapen. Zal ook met iemand praten/jezelf accepteren. Laat je niet down brengen door wat kneusjes, niemand is perfect.

het grappige is dat ik een soortgelijke eerder heb gedaan:
http://www.victormooren.nl/krachttraining-voor-beginners/

1) Squat 35
2) Bench Press 35
3) Deadlift 35
4) Dumbbell row 2-36-15
5) Standing dumbbell press 2-36-15

Workout B

1) Squat 35
2) Overhead press 35
3) Lat pull down (supinated)/chin-up (assisted) 35
4) Hyper extension/glute bridge 2-36-15
5) Push-ups/flat dumbbell press 2-36-15

alleen die van Jason heeft geen lat pull ups, kan ik dit erbij doen?
en het probleem wat ik had was dat ik niet begreep wat ik moest doen als het me niet lukte hoger gewicht te liften, want ik deed elke keer 2.5 kg bij en na een tijdje moest ik bijv 80 kg squaten, wat moet ik dan doen?
en je zegt 4 maanden uitproberen, dat is vrij riskant omdat ik voor het examenfeest goed gespierd wil zijn, lukt dat denk je ?

ik zie op je log dat je het zelf ook uitvoert alleen op een customized manier hoezo?

Lees op z'n minst de link en bekijk de video, alles wat je nu aan me vraagt is daarin beantwoord.

En examenfeest; is over een maand of 8, right? Valt veel te bereiken in zo'n periode, mik op een krappe kilo per maand aankomen. In combinatie met hard trainen zal je er een stuk buffer uitzien, gewoon hard ervoor werken :)

Lees op z'n minst de link en bekijk de video, alles wat je nu aan me vraagt is daarin beantwoord.

En examenfeest; is over een maand of 8, right? Valt veel te bereiken in zo'n periode, mik op een krappe kilo per maand aankomen. In combinatie met hard trainen zal je er een stuk buffer uitzien, gewoon hard ervoor werken :)

ja ik had al gelezen maar niet bekeken, alleen hij heeft niets verteld over waarom er geen pull-ups zijn.

ja, examenfeest is in eind mei - begin juni dus nog 8 maanden, volgens mij ook voor jou, op je log stond dat je ook vwo deed. Het droogste is dat ik de les voor gelezen krijg door iemand van mijn leeftijd en ook nog eens evenlang heeft getraind... :sad:

ja ik had al gelezen maar niet bekeken, alleen hij heeft niets verteld over waarom er geen pull-ups zijn.

ja, examenfeest is in eind mei - begin juni dus nog 8 maanden, volgens mij ook voor jou, op je log stond dat je ook vwo deed. Het droogste is dat ik de les voor gelezen krijg door iemand van mijn leeftijd en ook nog eens evenlang heeft getraind... :sad:

Hoogstwaarschijnlijk omdat er al genoeg van die spieren gepakt word bij de Barbell row + eventuele Chinups.

Klopt ja, 6 vwo :) Weet alleen niet waarom je gespierd wil worden voor je examenfeest, je loopt dan toch in pak.. En niets houd je tegen om zelf op onderzoek uit te gaan, hier heb je wat links, veel leesplezier

http://www.fortiusfitness.nl/artikelen/
http://www.victormooren.nl/
http://www.lookgreatnaked.com/fitness_articles_by_brad_schoenfeld.php

En niets houd je tegen om zelf op onderzoek uit te gaan, hier heb je wat links, veel leesplezier
ik maakte maar een grapje met over dat je me de les voorlas, het is gewoon opmerkelijk en vrij ludiek omdat het laat zien hoe slecht ik ben... en sowieso is het beter dan al die trolls van vandaag

maar dat examenfeest, wil ik juist wraak nemen door te laten zien hoeveel ik veranderd ben, soort van payback en natuurlijk ook voor het 1 à 2 weekjes vakantie na het examen.

Maar bedankt man, ik zal je log volgen en hier heb je karma punten

ik maakte maar een grapje met over dat je me de les voorlas, het is gewoon opmerkelijk en vrij ludiek omdat het laat zien hoe slecht ik ben... en sowieso is het beter dan al die trolls van vandaag

maar dat examenfeest, wil ik juist wraak nemen door te laten zien hoeveel ik veranderd ben, soort van payback en natuurlijk ook voor het 1 à 2 weekjes vakantie na het examen.

Maar bedankt man, ik zal je log volgen en hier heb je karma punten

Volg mijn advies asjeblieft niet blind op, ik weet ook nog behoorlijk weinig :o Enige wat ik doe is doorvertellen wat mij verteld word en wat ik lees. Gewoon de bewezen strategieën volgen en het vooral simpel houden zal je het meeste helpen.

Succes :)

ohja @steensteen nog een vraagje,
moet je 5 keer hetzelfde gewicht of eerste 2 warming up achtig en de laatste drie knallen?
of 5 keer knallen

ohja @steensteen nog een vraagje,
moet je 5 keer hetzelfde gewicht of eerste 2 warming up achtig en de laatste drie knallen?
of 5 keer knallen

5x5 is allemaal met hetzelfde gewicht. Daarvoor moet je een warmingup doen waar jij je goed bij voelt, dus waarvan je warm en klaar bent, maar niet vermoeid.

Kruip niet meteen naar je max, maar pak ongeveer 65 van je 1RM, en rond dat naar beneden af. Vanaf daar 2.5kg ophogen :) Over een lange trainingstijd is een paar weken vrij weinig, niets mis mee om rustig aan te doen.

www.stronglifts.com is ook 5x5 en veel info op de website

Raar dat er zoveel vet op je borst zit en toch minder rond je buik...

85KG bench met dat lichaam GTFO pls, ik vreet mijn eigen schoen op dan.

Denk dat het beter is om te gaan afvallen. Zit niet echt veel vorm in namelijk.

85KG bench met dat lichaam GTFO pls, ik vreet mijn eigen schoen op dan.

HATER...

nah just kidding, maar je kon het wel wat subtieler overbrengen ipv ''ik vreet mijn schoen op'' niet veel proteinen volgens mij :)

maar ik heb me vergist je hebt gelijk, ik bench 75 kg 27.5 aan een kant en andere kant 27.5 en een olympische stang van 20 kg, wat neer komt op: 27.5+27.5+20=75 Kg,

@disturbed
ik denk dat het genetisch is, mijn pa en in mijn familie is er niet echt iemand met grote biceps, echter zijn ze wel allemaal breed en hebben zoals ik allemaal last van een beetje vet bij de borstspieren. dus wss genetisch, of ik leid aan Gynecomastia

en zo overdreven dik ben ik nu weer ook niet of onderschat ik mijn vetpercentage? ik heb het niet gemeten maar met de ''spiegel'' en dankzij het internet bepaald door te vergelijken.

Terug
Naar boven