- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het probleem wat ik had was dat ik niet begreep wat ik moest doen als het me niet lukte hoger gewicht te liften, want ik deed elke keer 2.5 kg bij en na een tijdje moest ik bijv 80 kg squaten, wat moet ik dan doen?
HATER... nah just kidding, maar je kon het wel wat subtieler overbrengen ipv ''ik vreet mijn schoen op'' niet veel proteinen volgens mijmaar ik heb me vergist je hebt gelijk, ik bench 75 kg 27.5 aan een kant en andere kant 27.5 en een olympische stang van 20 kg, wat neer komt op: 27.5+27.5+20=75 Kg, @disturbed ik denk dat het genetisch is, mijn pa en in mijn familie is er niet echt iemand met grote biceps, echter zijn ze wel allemaal breed en hebben zoals ik allemaal last van een beetje vet bij de borstspieren. dus wss genetisch, of ik leid aan Gynecomastia en zo overdreven dik ben ik nu weer ook niet of onderschat ik mijn vetpercentage? ik heb het niet gemeten maar met de ''spiegel'' en dankzij het internet bepaald door te vergelijken.
Ik zit ook op de 3150 kcal dus het zou prima kunnen hoor.
Gewoon proberen en je ziet vanzelf of het goed gaat of niet, dan kun je altijd nog verhogen/verlagen.
@disturbed
ik denk dat het genetisch is, mijn pa en in mijn familie is er niet echt iemand met grote biceps, echter zijn ze wel allemaal breed en hebben zoals ik allemaal last van een beetje vet bij de borstspieren. dus wss genetisch, of ik leid aan Gynecomastia
en zo overdreven dik ben ik nu weer ook niet of onderschat ik mijn vetpercentage? ik heb het niet gemeten maar met de ''spiegel'' en dankzij het internet bepaald door te vergelijken.