MuscleMeat

mensen blijven haten...

Neenee, denk dat 17 wel in de buurt komt. En nu niet jezelf gaan aanpraten dat je dik bent h! Lekker beuken in je gym en laat ze maar zie wie er de Mooi boy is op het school feest Haha, succes!

en het probleem wat ik had was dat ik niet begreep wat ik moest doen als het me niet lukte hoger gewicht te liften, want ik deed elke keer 2.5 kg bij en na een tijdje moest ik bijv 80 kg squaten, wat moet ik dan doen?

Dan moet je 80kg squaten.

Als dat niet lukt zijn er richtlijnen afhankelijk van welk schema je volgt hoeveel je zou moeten deloaden als het bij volgende trainingen weer niet lukt.

Daarnaast is 35cm bovenarm toch nog niet eens zo heel kut.

Zit jij nou in vwo 6 of las ik dat nou verkeerd? iig genoeg tijd tot de fissa.

HATER... nah just kidding, maar je kon het wel wat subtieler overbrengen ipv ''ik vreet mijn schoen op'' niet veel proteinen volgens mij :) maar ik heb me vergist je hebt gelijk, ik bench 75 kg 27.5 aan een kant en andere kant 27.5 en een olympische stang van 20 kg, wat neer komt op: 27.5+27.5+20=75 Kg, @disturbed ik denk dat het genetisch is, mijn pa en in mijn familie is er niet echt iemand met grote biceps, echter zijn ze wel allemaal breed en hebben zoals ik allemaal last van een beetje vet bij de borstspieren. dus wss genetisch, of ik leid aan Gynecomastia en zo overdreven dik ben ik nu weer ook niet of onderschat ik mijn vetpercentage? ik heb het niet gemeten maar met de ''spiegel'' en dankzij het internet bepaald door te vergelijken.

Strontlaars.

• Topic Starter Topic Starter
Hey steensteen (of iemand anders),
Ik gebruik nu myfitnesspal om mijn inname te controleren.

Echter vraag ik me af hoeveel kg per week aankomen het beste is, ik heb het nu op 0.25 kg staan?

Verder vraag ik me af wat de beste verhouding voor mijn eiwit-kooly-vet kan zijn, voor groei?

En de app zegt dat ik dagelijks 3120 kcal moet innemen is dit niet iets teveel?

Laatst bewerkt:
als jij zeker weet dat je alles goed hebt ingevuld, ik vind dik 3100 kc helemaal niet gek hoor.

uhm.. op zijn lengte/leeftijd is 3100kc vrij veel. Waarschijnlijk zoveel dat ie gaat blijven aankomen (in vet)..

veel verontrustende zaken in dit topic ... -_-

- weer geen meisje op vakantie ...
Vrouwen koop je niet in de winkel door je spierballen te laten zien ... daar is wat charisma en zelfvertrouwen voor nodig en daar valt nog wel wat in te gainen zo to lezen.

- gepest wordt je op school echt niet door je te grote 'borstspier'. Als je morgen gespierd op school komt ben je echt niet gelijk de coolste kid van de klas maar dezelfde stumpert waar iedereen grapjes over maakt. Straal wat meer zelfvertrouwen uit en trek je niet zo veel aan wat anderen van je vinden. Zolang je een paar goede vrienden hebt maar het toch geen reedt uit wat de rest van je vind.

- Ga gewoon lekker trainen en ga op kickboksen of karate ofzo. Dat zijn sporten waar je wat zelfvertrouwen kan kweken. Leer je wat innerlijke rust mee te creeren.

TL;DR probleem zit hem in je zelf acceptatie. Leer jezelf te waarderen voordat andere dat ook doen.

• Topic Starter Topic Starter
@Iletya
nu ben ik helemaal de kluts kwijt 3100 teveel of te weinig?
en wat is de bijbehorende vet-eiwit-koolhydraat verhouding?

@djildjamesh
dat is het juist doordat ik geen aandacht kreeg van meisjes, is juist mijn zelfvertrouwen omlaag en natuurlijk speelt hierbij mijn slechte social skills, maar dat is weer totaal een ander verhaal...

En juist het sterker worden geeft mij zelfvertrouwen, dit omdat als je sterker bent dan persoon x, dan zal deze persoon x jou met meer respect behandelen...

en tja goeie vrienden heb ik wel, niet veel, maar deze zijn net als ik ook niet echt zelfverzekerd. maarja dit is, hopelijk, mijn laatste jaar op deze tievus school en dat is ook wat ik wil streven volgend jaar een betere start hebben...

Ik zit ook op de 3150 kcal dus het zou prima kunnen hoor.
Gewoon proberen en je ziet vanzelf of het goed gaat of niet, dan kun je altijd nog verhogen/verlagen.

Ik zit ook op de 3150 kcal dus het zou prima kunnen hoor.
Gewoon proberen en je ziet vanzelf of het goed gaat of niet, dan kun je altijd nog verhogen/verlagen.

hij gaat de verkeerde kant al op Qua vetpercentage... vandaar dat ik zeg dat het voor hem waarschijnlijk teveel is. Als je 17%+ word dan is er iets niet goed met je voeding. Vooral omdat ie al vrij kort is. Ik zou eerder op 2500 gaan zitten als ik hem was en als ik dan nog steeds aankwam in VP dan zou ik nog lager zakken.

Veel calorieën betekend niet veel vvm opbouw. Dan kan iedereen wel 4000 calorieën gaan vreten zonder dat t nodig is... Ik neem aan dat ie spiermassa wil opbouwen en geen vet.

wat een verwijfd gedoe. Nee het zijn geen spieren die je borst groot maken, maar vooral vet en een lichte vorm van gyno.

@disturbed
ik denk dat het genetisch is, mijn pa en in mijn familie is er niet echt iemand met grote biceps, echter zijn ze wel allemaal breed en hebben zoals ik allemaal last van een beetje vet bij de borstspieren. dus wss genetisch, of ik leid aan Gynecomastia

en zo overdreven dik ben ik nu weer ook niet of onderschat ik mijn vetpercentage? ik heb het niet gemeten maar met de ''spiegel'' en dankzij het internet bepaald door te vergelijken.

Vet% schatten aan de hand van foto's is voor jezelf wel heel subjectief... Zelf denk ik namelijk ook dat het allemaal best wel meevalt en dat het sixpack op het punt staat zichtbaar te worden... maar als ik meet sta ik op 23% :o

Gyno, moet je eens aan je huisarts vragen.
Genetisch... maybe, doe je veel decline bench press? Zou toch even focussen op incline en flat bp.

Terug
Naar boven