AndroidHealthClinic

Mensen met ervaring? Motivatie dip na uitgaan relatie

Bij mij werkt t juist andersom, relatie uit dan focus op t ijzer.

Geloof dat Henry Rollins t perfect verwoord heeft.

Henry-Rollins.png

Dat werkt niet bij iedereen zo denk ik. Vermoed dat het in de meeste gevallen gains tegenhoudt...

Oneens, je kunt in de gym veel frustaties van je af trainen. Na mijn break-up ben ik harder en serieuzer gaan trainen dan daarvoor. Zie het als motivatie om meer tijd in jezelf te investeren.

Meer visjes in de zee > ga vissen

Na 7 jaar een relatie te hebben gehad, break up en erachter komen dat ze 2 weken later alweer een ander had. Van 3 keer in de week gym naar 5 met een hoop extra gains.

Nah, misschien dat ze een heel stuk jaloerser wordt (vergeleken met die nieuwe, Jezus wat een lelijkerd). Maar het is een heel groot stuk frustratie wat eruit moet

Ja, toen mijn relatie uitging/moeilijk liep ging ik ook elke training 3x zo hard ertegenaan, trainde veel harder, maakte meer gains, maar direct na elke training zat ik ook 3x zo gebroken in de kleedkamer als wanneer ik gewoon rustig ergens thuiszat, zo van het idee "Ik gooi al m'n frustratie in m'n training en dan trainde ik ook wel 3x zo hard, maar na afloop was ik lichamelijk kapot, en nog steeds gefrustreerd. Dus wat nu?"

Geen idee of dat nou echt zo positief heeft gewerkt op de lange termijn... Uiteindelijk voor de echte verwerking gaat alleen de tijd hulp bieden... trainen kan wel tijdelijk een afleiding bieden idd ja, maar des te harder komen de gedachtens weer terug zodra je afleiding weg is (naar mijn mening dan)..

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf vaak een dipje gehad dat de training even iets minder gaat, maar dat stelde meestal niet veel voor. Ik kwam er altijd wel bovenop en dan ging ik weer als een raket. Maar nu is mijn relatie sinds kort uit en daar baal ik best wel van. Ik merk dat het me zelfs demotiveert in de sportschool en dat ik de drive niet meer heb, zoals ik die eerder wel had. Wanneer een relatie uit gaat is het natuurlijk een proces wat verwerkt moet worden, alleen dat het trainen eronder lijdt is natuurlijk kut. Zijn er meer mensen die in deze situatie hebben gezeten?
Meer worst eten helpt! Vetten verhogen je test.

Bij mij heeft het gewerkt om te gaan trainen, leuke dingen met vrienden te doen en vooral erover te praten.

- Als je traint dan heb je je gedachten bij het trainen en minder bij je situatie.
- Ga met je vrienden leuke dingen doen, zij zullen het leuk vinden en ook hier heb je je hoofd niet meer bij de situatie met je ex. Daarnaast kun je leuke dames tegen komen. Niet zeggende dat je hiermee gelijk alles mee moet doen maar het kan wel helpen om in te laten zien dat je nog steeds gewild bent, is altijd prettig!
- Praat erover met de mensen om je heen, dan weten zij tenminste dat je soms down kunt zijn, eventuele ruzies door miscommunicatie kan voorkomen worden en je hebt een uitlaatklep.

Hopelijk kun je hier iets mee, zo niet even goed veel succes en vergeet niet dat zij niet de enige op aarde is!

Mvg,

GoingFor22s

Al haar vriendinnen doen :cool:

1 woord: Tinder

Met m'n eerste echte liefde
Leek 't allemaal koek en ei
En zeker toen die avond
In 't park tot ze zei
Oh liefste blijf me altijd trouw
Maar ik was haar net voor
Morgen ben ik er vandoor

Hoelang heb je over dit waardeloze gedicht moeten denken?

Wat voor mij het beste werkt is inzien dat er andere meiden minimaal zo leuk zijn op een andere manier dan diegene.
Vaak een realisatie die na een week of 2 ineens binnen komt.

Verder iets hoe ik erin sta mbt relaties:
Als je niet iemands eerste keus bent dan kan diegene per definitie niet jouw eerste keus zijn.

Ga wat afspreken met vrienden of zoek naast sporten nog een hobby. Probeer dingen te doen die je afleiden en er voor zorgen dat je niet de hele tijd zit te malen. Malen en piekeren zorgen voor een hogere cortisol, en dat gaat je gainz hoe dan ook in de weg zitten, al ga je 6x per week.

Ga vanavond de stad in en pak wat je pakken kan :D

Terug
Naar boven