XXL Nutrition

Mensen met ervaring? Motivatie dip na uitgaan relatie

Heb het net 4 weken geleden meegemaakt na 6,5 jaar en ik zat aan de tren. Het geluk was dat ik net aan het einde van mijn blast zat en nu 3 weken na stoppen met tren voel ik me al 100 keer beter. Dus dat raad ik je zeker af.

Voor de rest is gewoon ongelooflijk kut als je uit elkaar gaat. Maar kan je zeggen ik ben iemand tegen gekomen en dat was eigenlijk al tijdens mijn relatie. Maar die is het 100 keer meer waard en past een stuk beter bij mij.

Dus ff doorbijten en de wereld houd niet op.... Tjah en dat modder gegooi achteraf en dat ze na 2 weken een ander al neuken is fuckt up. Maar dat bewijst des te meer dat ze je niet waard zijn.... Gl bro.....

Harder beuken, er piccobello uit gaan zien en als je d'r tegen komt in de stad gewoon een knipoog geven en met je nieuwe leuke vriendin voorbij lopen.

Hoppa, trek aan die gewichten

Meer hartloos worden is inderdaad een goede optie.
Veel meer trainen, vrouwen doen staren

Schiet je motivatie terug skyhigh

heb het net 4 weken geleden meegemaakt na 6,5 jaar en ik zat aan de tren. Het geluk was dat ik net aan het einde van mijn blast zat en nu 3 weken na stoppen met tren voel ik me al 100 keer beter. Dus dat raad ik je zeker af.

voor de rest is gewoon ongelooflijk kut als je uit elkaar gaat. Maar kan je zeggen ik ben iemand tegen gekomen en dat was eigenlijk al tijdens mijn relatie. Maar die is het 100 keer meer waard en past een stuk beter bij mij.

dus ff doorbijten en de wereld houd niet op.... Tjah en dat modder gegooi achteraf en dat ze na 2 weken een ander al neuken is fuckt up. Maar dat bewijst des te meer dat ze je niet waard zijn.... gl bro.....

Grappige post.

Hoi! toevallig heb ik in het laatste jaar 2x in dezelfde situatie gezeten, relatie van 5 jaar, 3 jaar samen wonen en mevrouw was terug naar haar ex, 4 maanden later ze terug genomen (gains gaan niet gepaard met verstand), enkele maanden later zelfde verhaal, andere kerel...

Focus je gewoon op je doelen, zowel qua sport, als daarnaast, probeer niet te veel denken aan wat kon, maar denk aan wat is en hoe je het verder wilt aanpakken.
En probeer je niet teveel te focussen op een nieuwe relatie, leer de voordelen inzien van alleen aan jezelf te moeten denken...
Een relatie is altijd water bij de wijn doen, dus er zijn vast en zeker dingen waar zij je in tegenhield, ga die dingen dan doen :D

En had ik al vermeld dat de gains geweldig zijn :D

Zit er middenin.:rolleyes: Opstaan en weer doorgaan. Alleen in huis is stil:eek: Daar ben ik al wel achter

Toen het uitging met mijn ex kreeg ik juist meer motivatie. De blik in haar ogen toen ik een stuk groter was geworden.. priceless!

In lijn met een aantal reacties:

Ga (internet)daten. Doordat je dan een profiel moet aanmaken kom je er achter wat je waarden en normen zijn. Ofwel, wat vindt JIJ nastrevenswaardig in jouw leven EN welke norm hanteer JIJ daarbij.
Dit zijn belangrijke elementen in JOUW leven. Dus los van de ander!

Het hebben van een goed beeld over deze voor jouw belangrijke zaken maakt je sterker en zorgt ervoor dat je als individu weet welke kant je op gaat en energie voor wilt leveren.

Gek genoeg heb je hier dan je handen vol aan....

Sterkte.

wat zeg jij nou
0adc603b851d9937c7e7a62c728949c7.jpg

Hoi! toevallig heb ik in het laatste jaar 2x in dezelfde situatie gezeten, relatie van 5 jaar, 3 jaar samen wonen en mevrouw was terug naar haar ex, 4 maanden later ze terug genomen (gains gaan niet gepaard met verstand), enkele maanden later zelfde verhaal, andere kerel...

Focus je gewoon op je doelen, zowel qua sport, als daarnaast, probeer niet te veel denken aan wat kon, maar denk aan wat is en hoe je het verder wilt aanpakken.
En probeer je niet teveel te focussen op een nieuwe relatie, leer de voordelen inzien van alleen aan jezelf te moeten denken...
Een relatie is altijd water bij de wijn doen, dus er zijn vast en zeker dingen waar zij je in tegenhield, ga die dingen dan doen :D

En had ik al vermeld dat de gains geweldig zijn :D
Lol jouw vriendin ging weer terug naar haar ex en jij wilde haar vier maanden later nog steeds? Was je wanhopig?

In lijn met een aantal reacties:

Ga (internet)daten. Doordat je dan een profiel moet aanmaken kom je er achter wat je waarden en normen zijn. Ofwel, wat vindt JIJ nastrevenswaardig in jouw leven EN welke norm hanteer JIJ daarbij.
Dit zijn belangrijke elementen in JOUW leven. Dus los van de ander!

Het hebben van een goed beeld over deze voor jouw belangrijke zaken maakt je sterker en zorgt ervoor dat je als individu weet welke kant je op gaat en energie voor wilt leveren.

Gek genoeg heb je hier dan je handen vol aan....

Sterkte.

https://www.youtube.com/watch?v=ejUHDBIjRtg

Lol jouw vriendin ging weer terug naar haar ex en jij wilde haar vier maanden later nog steeds? Was je wanhopig?

Achteraf gezien, blijkbaar wel :D
Was toen nog vollop met gevechtsporten bezig, die paar rake klappen zullen er wel voor iets tussen gezeten hebben :D

Niet zo gek jóh!

Na een dip, ga je diep....
Ballzzz deep, in that b*ch!

mja,je vergeet wel alles dan en hebt schijt aan de sociale dingen zoals relatie,alleen je lichaam telt dan ...

ja dan zou je ook lading coke kunnen gaan snuiven met goeie vrolijke muziek erbij....

paar week en je bent droger dan ooit XD

Kzou zeggen wat er all eerder gezegd is ... (simpel maar hard advies is vaak het beste)

ga door met je leven doe je dagelijkse ding en blijf gewoon sporten.. hoe meer je bezig bent hoe minder je eraan kan denken...

zet goeie rock op je kop tijden het trainen en focus alleen op die pomp...

f**k the world when I'm liftin I'm In Primal mode

Zelfde ervaring wel eens gehad, proberen toch je focus weer op het trainen en eten te leggen en daar je energie en plezier uit halen! Sterkte

Er zijn wat supplementen die cortisol kunnen verlagen, hier zal je nu wel wat aan hebben.

misschien tijdelijk een nieuwe gym opzoeken, nieuwe motivatie en omgeving. Vooral als de oude aan het trainen met je ex laat herinneren.

Als ik mij heel slecht voel, heeft krachttraining voor mij ook even geen zin meer, ga ik juist even een week of twee hardlopen. dit zorgt voor meer rust en ontspanning in tegenstelling tot bb voor mij. Daarna met een schone lei de draad weer oppakken.

Gewoon naar de sportschool en alles laten groeien wordt je vanzelf relaxed en ontspannen, en niet te vergeten dat je ex het gaat horen en het niet kan hebben, gewoon doortrainen

Terug
Naar boven